המלצות על לפטופ

jacky2001

New member
המלצות על לפטופ

היי, אני מתחילה ללמוד באוניברסיטה בנובמבר הקרוב והחלטתי לקנות לפטופ לכבוד המאורע, הבעיה שאני לא מבינה כ-ל-ו-ם במחשבים ניידים ולכן אשמח אם תוכלו לעזור. המחשב הולך לשמש אותי בעיקר ללימודים, אבל גם לשמיעת מוזיקה, צפייה בסרטים והורדות למינהן.. לכן מה שחשוב לי בעיקר זה: - מהירות המחשב (אני לא רוצה שייקח לו שנה לזוז במיוחד אם אני מורידה משהו כבד וכאלה..) - זיכרון - אני לא מתכננת להכניס משחקים כבדים וכד' אבל בכל זאת אני רוצה משהו מכובד והבנתי שצריך לחפש משהו עם לפחות 2 ג'יגה - רמקולים חזקים - מאוד מאוד חשוב לי!!! אני אוהבת לשמוע מוזיקה, לראות סרטים וכו' בווליום מאוד גבוה, וחברה שלי קנתה לפטופ לפני פחות משנה - אני לא זוכרת של איזה חברה ואיזה דגם - אבל הווליום מהרמקולים שלה ממש מחורבן ואני ממש לא רוצה את זה בשלי. - מסך סטנדרטי של 15.4 אינץ', לא פחות ולא ממש צריכה יותר - משקל נורמלי שייקל עליי לסחוב את המחשב בנסיעות מהמרכז לירושלים וכו'. - איכות טובה של המסך והתצוגה - התקציב הוא 5000 - המקסימום של המקסימום... בנוגע לכל השאר אני לא בטוחה מה חשוב ומה לא.. למשל אם זה 3 יציאות USB או 4 ודברים מהסוג הזה. החברות ששמתי עין עליהן הן DELL, שהבנתי שנחשבים ממש סבבה ויש אחריות ל3 שנים, ו-SONY - הלפטופים היחידים שיצא לי להשתמש בהם לאורך זמן היו של SONY והם נראו לי אחלה. HP הבנתי שכבד מהאחרים אז החלטתי לוותר ושאר החברות לא ממש שמעתי עליהן בתחום הלפטופים או בכלל (כמו שאמרתי, אני לא מבינה כלום במחשבים ניידים) אז מה שרציתי לשאול זה קודם כל אם יש עוד דברים שכדאי לי להתחשב בהם, עוד חברות שנחשבות יותר וכו' וכו', ודבר שני רציתי להתייעץ לגבי שני דגמים שבינתיים מצאתי ונראו לי סבבה ובמחירים אטרקטיביים, תגידו לי את דעתכם עליהם: http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=1801&CatCode=315 - DELL IN 1525-2287 http://www.tronics.co.il/product.asp?productid=1252&catcode=&AdCat=&parentid= - SONY VAIO VGN-NR11S/S תודה רבה לכולם!! אירנה
 

jacky2001

New member
אה ושכחתי..

שחיי הסוללה יחזיקו כמה שיותר בלי מטען כשאני בנסיעות ומחוץ לבית וכאלה...
 

goidelg

New member
מה התקציב שלך?

ואם אפשר לשאול-מה את הולכת ללמוד?
 

goidelg

New member
מה התקציב שלך?

ואם אפשר לשאול-מה את הולכת ללמוד?
 

jacky2001

New member
כתבתי שגג 5000 אבל שני הדגמים האלה

לא מגיעים לזה שזה ממש סבבה, אז נראה לי שננעלתי על שניהם ופשוט אני צריכה להחליט איזה מהם... מה יותר סבבה... ואני הולכת ללמוד תקשורת ומנהל עסקים..
 

sb21

New member
כדאי להוסיף לרשימה את Dell Vostro 1510

המפרט שלו דומה לזה של 1525, אבל הוא עמיד יותר מבחינה פיזית, משקלו נמוך במעט משני המחשבים ונמכר עם שלוש שנות אחריות באתר הלקוח. http://www.notebookclub.co.il/prod-dell-vostro-1510.htm רמקולים: בעיה גדולה במחשבים ניידים. כול מערכת רמקולים ניידת תפיק צליל איכותי יותר.
 

sb21

New member
160GB במהירות 7200RPM ב-1510, לעומת...

250GB במהירות 5400RPM ב-1525. אם את לא משתמשת בישומים כבדים במיוחד (עריכת וידאו וכו'), כמעט ולא תרגישי בהבדל בין שתי המהירויות.
 

jacky2001

New member
אז בעצם אין ביניהם כל כך הבדל חוץ

מ10 גרם אז כדאי ללכת על ה1525 שטיפה יותר זול (ויותר יפה :) ) השאלה אם לא עדיף ללכת על הסוני, כי אמרו לי שסוני נחשבים לטובים ביותר רק בשדרך כלל הם ממש יקרים..
 

sb21

New member
יש עוד הבדלים

1. כדאי לזכור שככול שהמארז בנוי בצורה טובה יותר (כמו ב-1510), הסיכוי לפגיעה במחשב נמוכה יותר. 2. המעבד קצת יותר מהיר (מהירות המעבד זהה, אבל ה-FSB שונה- 667 MT/s בדגם T5750; וב-T5870 הנתון הוא800 MT/s). 3. הזכרון- מודל זכרון בודד בנפח 2GB, לעומת שני מודלי זכרון בנפח 1GB כ"א ב-1525. חסכון כספי באם תגדילי את הזכרון בעתיד. 4. לפי מה שנאמר בפורום, במסגרת שרות אחריות באתר הלקוח מגיע טכנאי ומחליף חלקים תקולים באופן מיידי.
 
מצטרפת בשאלה לגבי Dell vostro 1510

אני גם מחפשת מחשב וצרכי והדרישות מהמחשב הן כמו של הבחורה החביבה כאן מעל. כנ"ל התקציב :) המחשב מגיע עם זיכרון 2GB ויש אפשרות להרחיב ל- 3GB במחיר של 230 ש"ח ול- 4GB במחיר 321 ש"ח. האם שווה להרחיב את הזיכרון? בנוסף, באיזו מערכת הפעלה כדאי לבחור? האם כדאי להישאר ב-XP או להתקדם לויסטה? ומה ההבדל בין VISTA BASIC ל- VISTA PREMIUM? האם לדעתך האישית בימינו הארד דיסק של 160GB מספיק או ששווה להרחיב אותו ל-250GB במחיר הזעום של 100 ש"ח? ו...שאלה אחרונה. מה ההבדל בין office student לבין office SBE? (מלבד המחיר) תודה מראש
 

sb21

New member
...

1. לא כדאי להרחיב זכרון בעת הרכישה, משום שקל מאוד להתקין זכרון במחשב נייד ובחנויות מחירו עומד על כ-110 ש"ח. http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=452932 מערכות ההפעלה שנמכרות עם המחשב (מע' 32Bit) לא יזהו יותר מ-3.5GB זכרון, כך שלא כדאי להרחיב ל-4GB זכרון. 2. הבדלים בין הגרסאות: http://www.microsoft.com/israel/windows/products/windowsvista/editions/choose.mspx 3. אם את חושבת שתזדקקי לנפח האחסון הנוסף, כדאי לשדרג. 4. Student מיועדת לשימוש שאינו מסחרי בכפוף למספר תנאים. החבילה הזו לא מכילה את תוכנת אווטלוק. ניתן לקנות את חבילת Student במבצע לזמן מוגבל- 399 ש"ח עם רשיון לשימוש בשלושה מחשבים. http://www.mccanndigital.co.il/Microsoft/office2008/default.asp
 

ypm

New member
ההבדל בין הויסטה הוא המדיה סנטר

מצורפת תמונה
 

יאיר B

New member
רמקולים חזקים - לא בניידים.

בניידים הכל קטן, וגם הרמקולים קטנים (וחלקם מפיק צליל נורא). אז יש שני אפשרויות: 1. אוזניות (לכל נייד יש יציאת אוזניות כיום). 2. רמקולים חיצוניים (סיפור של 300-400 ש"ח למשהו סביר שיפוצץ לך את החלונות... (אני חייב להגיד שעוצמה גבוהה של מוזיקה פוגעת בשמיעה לטווח הארוך).
 

ali052

New member
יאיר - תיתחדש על הניידים החדשים../images/Emo70.gif../images/Emo77.gif

 

יאיר B

New member
תודה, אבל הם ישנים....

אני כל הזמן משנה את החתימה, אבל זה תמיד אותם דגמים (מנסה לקצר אותה,חושב על אלו שקוראים את ההודעה שלי כי זה לא נוח לכתוב כשיש חתימה ארוכה).
 

sb21

New member
אפרופו חתימות, תפוז וכו'...

מה זה? http://www.tapuz.co.il/forum/1372 עוד גרסא של הפורומים? אני זוכר שהתלוננת על אי אזכור מין כותב ההודעה, ולכן אני שואל.
 
למעלה