המלצות על לימודי המשך

נוש22

New member
המלצות על לימודי המשך ../images/Emo53.gif

כבוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותעודת מאמן חד"כ מביה"ס שיאים באונ' ת"א - באילו אפיקים אוכל להמשיך וללמוד לתארים מתקדמים? שמתי לב כי הפקולטה לחקלאות ברחובות וכן אונ' חיפה מאפשרות ללמוד לימודי תזונה לתואר שני, אלא שאין אפשרות לבעלי תואר ראשון (שלא בתזונה) להמשיך לתארים אלה.. האם ישנם רעיונות נוספים? אשמח לקבל מידע על תחומי לימוד אחרים שלא חשבתי עליהם (אולי הסבת מקצוע לחינוך - השלמה - חינוך והוראה בספורט).. תודה רבה מראש והמשך שבוע טוב.
 

נוש22

New member
שלום ניר ותודה על התייחסותך..

באופן כללי תחום הטיפול מעניין אותי מאוד, אלא שעשיתי הסבת מקצוע (כשם שרשמתי), שכן גם את תחום הספורט אני מאוד אוהב.. ייעוץ, הדרכה, ספורט, תזונה טיפול - אלה הם פחות או יותר תחומי העניין שלי. אני מרבה לעסוק בכתיבה ועיתונות, אך נושאים אלה נשארים בגדר "הובי" בשלב זה ופחות הייתי רוצה להיכנס לעולם התקשורת. עסקתי בספורט מאז היותי ילד ומכאן שקיבלתי החלטה להישאר באפיק זה. כמובן שבעתיד הרחוק (אם יזדמן לי כמובן), אשמח לכתוב על ספורט (אין סתירה כאמור בין כתיבה על נושאים שונים), אבל בשלב זה הייתי מעוניין להמשיך לתואר שני העוסק במשהו קרוב לתחומי העניין שציינתי לעיל. מקווה שהצלחתי מעט לכוון אותך, אשמח לשמוע את דעתך לאור הניסיון שלך.. שוב תודה מראש והמשך ערב נפלא..
 

הר ניר29

New member
ובכן

אבל האם נתת את דעתך על השורה התחתונה? האם ברור לך מהוא טווח העיסוק המעניין אותך? ספורט כאימון? חינוך? תחום טיפולי הגובל בהיבטים קלינים?
 

נוש22

New member
אני מניח שהכיוון הוא למשהו אשר מכיל את כל..

המדדים האלה.. ומכאן ש.. האם יש חיה כזו? אולי אפילו תחום טיפולי בגישה של ספורט? קראתי לא מזמן על תחום "פסיכולוגיה של הספורט", אלא שממה שאני מבין - אין אפשרות ללמוד זאת בארץ כלימודים מתקדמים..
 

הר ניר29

New member
לימודים מתקדמים

לימודים מתקדמים בתחום הספורט קצת בעיתיים בארץ. אמנם איני בקיא בלימודי פסיכולוגיה, אך הקביעה שלך מוכרת לי מתחומים אחרים. בכל מקרה הבעיה היא שהחלק היישומי של הלימודים מאוד חלש לטעמי. כמובן יש את האופציה ללימודים מתקדמים מעבר לים אבל זה כבר סיפור אחר. אתה בכל מקרה צריך לקרוא הרבה יותר, להבין מה המשמעויות של כל תחום ומה אפשרויות התעסוקה הרלוונטיות בארץ. הביצה הזו מאוד קטנהף למרות השיפור הקיים בשנים האחרונות הבינוניות עדיין חוגגת.
 

נוש22

New member
אני מאוד מודה לך.. אנסה לקרוא יותר ולהיוועץ..

במוסדות האקדמיים עצמם.. המשך יום טוב וסופ"ש נעים.
 
למעלה