המלצות למצלמת אולימפוס 750 - C

boazsk

New member
המלצות למצלמת אולימפוס 750 - C

ברצוני לרכוש מצלמת אולימפוס 750 - C. הסיבות : זום מרשים ( 10 אופטי ), מידות אופטימליות לדרישותי, מחיר סביר ואפשרות למארזים לצילום תת ימי. האם יש למישהו נסיון עם מצלמה זו ?? אשמח לסיוע ולהמלצות ממביני דבר. תודה. בועז.
 

nvered

New member
רק אולימפוס C-740

בועז, ברשותי אולימפוס C-740 כ-8 חודשים. היא נבדלת מהאולימפוס C-750 רק ביכולת הסאונד של ה-750. המצלמה מצויינת לכל מה שתרצה לצלם. ישנן בה תכונות שעד עתה אני לא מכיר. ואני מנסה ללמוד כל הזמן. תסתכל על התמונות שהעלתי לפורום, את כולן צילמתי עם האולימפוס שלי. בקיצור אני מכור,וממליץ בחום.. בהצלחה!
 

boazsk

New member
אחלה של ביצועים

ממש מרשים נמרוד. צילומים מדהימים. ולחשוב שבוצעו ללא חצובות וללא קילוגרמים של ציוד - פלאי הטכניקה. ראיתי באתרים השונים שההבדל בין 750 - C ל 740 - C הוא ברזולוציה ובזום הדיגיטלי. בכל השאר המצלמות זהות לחלוטין. וכמובן הבדל במחיר. 750 - C מגיעה עם זום אופטי - 10 ודיגיטלי - 4, וברזולוציה של 4 מגה פיקסל. המארז לצילומים תת ימיים לשתי המצלמות זהה, כך שכרגע הכנסת אותי להתלבטות בקשר למצלמה. שוב תודה על ההתייחסות, וסחטיין על הצילומים.
 

nvered

New member
נתונים טכניים

תודה על המחמאות בועז, ה-C-740 בעלת זום אופטי של פי 10 ודיגיטלי של פי 4. כך שהיא זהה ל-C-750. זה נכון של-C-750 יש רזולציה של 4 מגה פיקסל לעומת 3.2 של ה-C-740. אבל לטעמי 3.2 מגה פיקסל מספיק לטובת הדפסת תמונות בגודל קובץ סביר. יש גם את ההבדל בתחום הסאונד (וזה מכיוון ש-2 המצלמות מסוגלות לצלם סרט), אך הוא מוגבל כשאתה מצלם אובייקטים רחוקים. פעם אחרונה שבדקתי ההבדל היה כ-$100, שלטעמי האישי לא מצדיק את ההבדלים.
 
למעלה