המלצות למערכת לניהול סיכומי פגישות.

Darren

New member
המלצות למערכת לניהול סיכומי פגישות.

שלום, אני כרגע עובד עם Sharepoint Services כפלטפורמה לניהול עבודה משותפת של צוות. סה"כ זה נחמד, ואנחנו משתפים מסמכים בצורה טובה דרך office 2003. עם זאת, יש לנו ספריה גדולה של סכומי פגישות - שעדיין לא הגענו לניהול יעיל שלה. אלה למעשה קבצי WORD רגילים, מסודרים פחות או יותר באותו פורמט, שכתבנו בעצמנו. הבעיה - אנחנו מעוניינים לעלות שלב בניהול המידע, שכן הפורמט לא אחיד. הכוונה למעשה להגיע למצב שיש תבנית מסודרת של סיכום פגישה, שעליה ניתן לבצע חיפושים לפי שמות אנשים, נושאים וכו. והשאלה היא - האם מישהו מכיר מערכת אירגונית שמשיימת ניהול פגישות ומשימות בצורה חזקה יותר משיירפוינט, או יכול להמליץ על שיטה טובה איך כן ליישם זאת עם שיירפוינט (אולי דרך טפסים ו Infopath?). תודה..
 
למעלה