המלצות ללינה (צימרים) בבלגיה

  • פותח הנושא at13
  • פורסם בתאריך

יונית א

New member
זוהי התקופה הכי מלאה ועמוסה בתיירים

נסה אולי בכפרים הבאים: DOMAINE DU BONSOY או EURORESORT LES ETOILES כפרים בסיסיים, יתרון-מיקום ופיצול לחצאי שבוע. קורת גג ומיקום נוח. לגבי ברוז'-האזור בין חנט לברוז' יותר בעייתי ולא שופע כל כך אפשרויות לינה כפרית. מקווה שתהנה (בעצם בטוחה שתהנה).
 

יונית א

New member
עם ילדים בתוך ברוז'

לא ממליצה מעבר לחצי יום-יום. לפחות שלי ממצים את העניין די מהר מאידך בסביבתה יש לא מעט אפשרויות טיול ובילוי, ובהחלט כדאי יום נוסף לבלות בסביבתה, אם לא יותר מיום (כלומר "לגנוב" קצת מהיום של ברוז' למשל לטובת שיט ארוך לדאם וביקור בפסל של טיל אונשפיגל, שכירת אופניים שם וכו-אבל היות ואתם אחרי טיול בהולנד ,בספק אם לא תהיה חוויה "משוחזרת" ליעדים דומים בהולנד וכדאי לשקול זאת מול האופציות האחרות).
 

יונית א

New member
יש לך כבר מסלול יפה מאד ליומיים האלו

מהנחיתה למכלן -בהחלט בחירה חכמה לינה באזור ברוז' ובילוי בה והסביבה שלה במשך היממה וחצי שנותרו זה בדיוק מינון נכון. לגבי הדרך להולנד-...כל מה שתרצו ונמצא דרומית לחאודה, או בסביבתה או לא משתלב לכם בעיתוי אחר בטיול או...גן החיות של אנטוורפן?
 

at13

New member
המלצות ללינה (צימרים) בבלגיה

אני זקוק להמלצות ללינה כפרית צימרים, B & B, דירות ל5 אנשים (3 מבוגרים + 2 ילדים) באזור נאמור (4 לילות) ובסביבות ברוז' (2 לילות). בתודה
 

יונית א

New member
באזור נאמור

ממליצה לכם לחפש כפרי נופש (ימים שני-שישי או שישי-שני) באזור ברוז' לא יהיה לכם פשוט למצוא . בכל מקרה דירות מושכרות בד"כ לשבוע שלם ,אפילו קשיח שישי-שישי או שבת -שבת, או פחות קשיח אם הבעלים נחמדים, אבל לא פחות מ4 ימים.
 
למעלה