בלאסטיק אייס
New member
המלצות ללימודי המשך
שלום לכולם אני כרגע מסיים תואר ראשון בפסיכולוגיה , הממוצע של הוא בערך 80 והבנתי שאין לי הרבה אופציות ללימודי המשך באחת האוניברסיטאות.. בכל אופן לאט לאט אני מתחיל להבין שזה גם לא מה שאני רוצה. מה שאני באמת רוצה זה לעשות משהו שכן קשור בתחום אבל יותר קצר. משהו כמו קורס של שישה חודשים שנותן תעודה של מטפל באנשים עם מחלה מסויימת.. פיגור.. או אולי אוטיזם. בנוסף חשבתי לעשות השלמה שלוקחת שנה ולהוציא תעודת הוראה. עיינתי בעיתון וראיתי קורס קצר שמלמד לטפל באוטיסטים בשיטת ABA למישהו יש מושג אם השיטה הזאת מוכרת? אם היא באמת תספק לי עבודה בעתיד? יש בכל שכר שהוא גבוה מהמינימום בכל התחום של טיפול מיוחד? למישהו יש מושג באיזה תחום שנגזר מטיפול נפשי יש הכי הרבה עבודה והוא לא דורש הכשרה מייגעת? מישהו יודע איך עובד הקטע עם הוראה? מה אני יכול ללמד אם יש לי תואר ראשון בפסיכולוגיה חוץ מפסיכולוגיה? הרבה שאלות
שלום לכולם אני כרגע מסיים תואר ראשון בפסיכולוגיה , הממוצע של הוא בערך 80 והבנתי שאין לי הרבה אופציות ללימודי המשך באחת האוניברסיטאות.. בכל אופן לאט לאט אני מתחיל להבין שזה גם לא מה שאני רוצה. מה שאני באמת רוצה זה לעשות משהו שכן קשור בתחום אבל יותר קצר. משהו כמו קורס של שישה חודשים שנותן תעודה של מטפל באנשים עם מחלה מסויימת.. פיגור.. או אולי אוטיזם. בנוסף חשבתי לעשות השלמה שלוקחת שנה ולהוציא תעודת הוראה. עיינתי בעיתון וראיתי קורס קצר שמלמד לטפל באוטיסטים בשיטת ABA למישהו יש מושג אם השיטה הזאת מוכרת? אם היא באמת תספק לי עבודה בעתיד? יש בכל שכר שהוא גבוה מהמינימום בכל התחום של טיפול מיוחד? למישהו יש מושג באיזה תחום שנגזר מטיפול נפשי יש הכי הרבה עבודה והוא לא דורש הכשרה מייגעת? מישהו יודע איך עובד הקטע עם הוראה? מה אני יכול ללמד אם יש לי תואר ראשון בפסיכולוגיה חוץ מפסיכולוגיה? הרבה שאלות