המלצה על רופא נשים מאיזור פ"ת ראש העין והסביבה..

המלצה על רופא נשים מאיזור פ"ת ראש העין והסביבה..

שלום לכולם אני מהפורום השכן, אך מישום מה לא הצלחתי לקבל שם מענה..
כנראה היה אתמול יום עמוס על כולן,
אני בשבוע 10 עם תאומים..ועדיין מעכלת את ההפתעה.

רציתי לדעת איך זה בהריון תאומים? צריך להיות מטופלים במרפאה להריון בסיכון? צריך לבצע בדיקות יותר מהרגיל?
עברנו דירה ונאלצתי לעזוב את הרופאה שליוותה אותי בהריון הקודם. עכשיו אנחנו גרים ליד יקיר, (שזה ליד אריאל) ואני לא מכירה כאן רופא/ת נשים. הייתי שמחה להמלצה על רופא/ה מומלצים מאיזור אריאל-ראש העין-פתח תקווה..
תודה! ובנוסף אשמח להלמצה לרופא לשקיפות עורפית בכל איזור המרכז..
 

גלי ים333

New member
הי, קודם כל בשעה טובה על ההריון


לגבי הבדיקות, זה תלוי בגורמים שונים למשל גילך, מצב בריאותי, מהלך ההריון, סכרת הריון...
אני לא הייתי מטופלת במרפאה להריון בסיכון (נשארתי במעקב צמוד אצל הגניקולוגית שלי) אבל יש נשים שהרופא המטפל אוטומטית מפנה אותן למרפאה להריון בסיכון ברגע שמגלים שזה הריון תאומים. קחי בחשבון שהמעקב במרפאה מצריך ביקורים תכופים וגם זה לא תמיד מתאים לכולן. את עוד בהתחלה אבל הכי חשוב שתרגישי שיש לך רופא יסודי וקשוב, ואם תופני למרפאה להריון בסיכון בהמשך ההריון או שתחליטי לפנות לשם בעצמך, זה בסדר גמור ולא יכול להזיק.
לא יודעת להמליץ לך על רופא אבל לגבי השקיפות, אם את בכללית, תדברי עם המוקד או עם המרכז לבריאות האישה ותבררי מיהם הרופאים שמבצעים שקיפות לתאומים ומתי יש אליהם תור פנוי. את יכולה לאחר מכן לשאול כאן, או לעשות חיפוש ברשת ולקרוא המלצות על הרופאים האלה וכך לבחור למי ללכת. חשוב שתדגישי שיש לך תאומים כי לא כל הרופאים עושים את השקיפות לתאומים, וגם כי צריך תור כפול. וכדאי שתזדרזי לקבוע תור כי חשוב לבצע את השקיפות עד סוף שבוע 13.
בהצלחה!
 

אשרז4

New member
לא. מכירה את דר אנה קרול מקבלת במאוחדת בעין גנים

מקסימה, אנושית, מקצועית
 
למעלה