המלצה על ספר מדהים

ביאנה

New member
המלצה על ספר מדהים

הי חברה! הרגע סיימתי ספר מדהים, ששינה לי די הרבה בדרך החשיבה. שם הספר הוא ``השטן והעלמה פרים`` של פאולו קואלו הסופר המפורסם (והמוכשר) שכתב גם את הספר המפורסם (שלא הייתה לי הזדמנות לקרוא) ``האלכימאי`` . בכל אופן, הספר דן בטוב וברע בעולם ומי מהם מנצח, בעלילה סוחפת רגשות, לא הנחתי אותו מאז שהתחלתי לקרוא. מומלץ!!!!!!!!! מישהו קרא את הספר הזה או את האלכימאי? אשמח לשמוע על כך!
 
למעלה