המלצה על נוטריון עם חותמת אפוסטיל מטעם ארה"ב

  • פותח הנושא bg27
  • פורסם בתאריך

bg27

New member
אודה על המלצה על נוטריון עם חותמת אפוסטיל מטעם ארה"ב לטובת אישור טופס ייפוי כח שעליי לשלוח לארה"ב, חשוב להדגיש את החתימה מטעם ארה"ב
 

vinney

Well-known member
במחשבה שניה, נראה שאתה שואל על חתימה בארץ ושליחה לארה״ב - אז את זה עושים בקונסוליה האמריקאית.
 

vinney

Well-known member
חותמת אפוסטיל היא לא של נוטריון, היא של המדינה (האפוסטיל). המדינה, על ידי החותמת, מאשררת שהנוטריון חתם על ההצהרה שלו ברשותה.

הצורה בה זה עובד בארה״ב היא שאתה שולח את המכתב שמאושר על ידי הנוטריון לרשות האחראית על הנוטריונים (בדרך כלל secretary of state) של המדינה (state), ומקבל חזרה את המסמך חתום עם אפוסטיל. אין חותמת אפוסטיל של ״ארה״ב״, אלא לכל אחת מ50 המדינות יש את חותמת האפוסטיל שלה.
 

bg27

New member
אכן הבקשה שקבלתי היא להחתים את ייפוי הכח בשגרירות, הבעיה היא שקשה לקבל מענה ואני חושש שיידרש זמן רב לקבלת תור
 

vinney

Well-known member
אין דרך אחרת. נוטריונים אמריקאיים רשאים לחתום רק במסגרת האישורים שניתנו על ידי מדינותיהן שנתנו להם את הרשיון. ככל הידוע לי הם מורשים לחתום רק בשטח המדינה עצמה (לפי האתר הזה, רק ווירג׳יניה מאשרת לנוטריונים לחתום מחוץ לשטחה, ורק למסמכים שישמשו בווירג׳יניה)
 

Hadara111

New member
במרבית המקרים (חוץ מכמה מקרים מיוחדים) נוטריון ישראלי יכול לספק לך אישור חתימה נוטריוני מתאים לארה"ב על גבי ייפוי הכוח ואפוסטיל של בית משפט ישראלי בהחלט יסגור את הפינה.
במידה ואתה צריך את האישור הנוטריוני באיזור השרון ,רעננה כפר סבא והסביבה - הנוטריון האיזורי המומלץ הוא גבריאל, טלפון: 077-5600237
נוטריון ברעננה
 
למעלה