המלצה על מקרר

ארנסטה

New member
המלצה על מקרר

ף מאחר ומקומו בגומחא, רוחבה 82 ס"מ בלבד. יש מקום לגובה ,נפתח מימין. חלוקה טובה בפי נים.מקררנו שבק חיים אחרי 25 שנים פלוס. היה אמנה. לא מתקרבת לאמנה. שירות לקוי עד עד בלתי נסבל בעליל. נזל כל קייץ מהיום הראשון. ז"ל זלו. ברוך שפטרנו. לאור האכזבה בקניתו במיטב כספנו בתשלומים בזמנו אשמח להמלצות בתנאי הראשון : לאור מיקומו בגומחא הרוחב לא יעלה על 82 ס"מ. בגובה אין בעיה. חלוקה מרווחת בפנים חלקים אמינים שאינם נשברים נסדקים נעתקים כמו באמנה. וכמובן שירות מהיר ואמין. הפריזר גודלו פחות חשוב שכן יש לנו אחרים. דווקא חשוב שגודל המקרר יהיה מכובד ביחס למידותיו. לא שמתכוונים לזרק כסף אך זה לא השיקול שכן הוא אמור לשרתנו שנים רבות... ברור לי שחלה איזו באלאגן גדול בהקלדה ועמכם הסליחה. תודה.
 
חובב.. מה הבעיה?

היא מחפשת מקרר, יש לה גומחה ברוחב 82 ס"מ (שזה צר..), אין לה בעיה בגובה. האמנה שלה שבק והיא רוצה מקרר יותר טוב מאמנה. חשוב לה שיהיה מרווח פנימית, אמינות ושירות טובים.
 

ארנסטה

New member
המקרר

נכון מה שהבנת. מחפשת המלצה למקרר רוחב 82 סמ אין בעיה בגובה ובעומק.סידור פנימי יעיל. הפנים אמין מחומרים שאינם נופלים נשברים או נסדקים. גודל המקפיא פחות חשוב. עדיף שהסידור בתוכו יהיה יעיל. שרות אמין. אין בעיה בתקציב למרות שלא רצים דווקא על הכי יקר. היה לנו אמנה ואכלנו את כל סוגי המרורים שכלל שירות בלתי נסבל. הפנים אינו אמין .נשבר ,מתפרק, נסדק וכל מה שאפשר לדמיין. המקפיא מגיר מים מהיום שנקנה וכו וכו. תודה.
 

sailor

New member
כדאי לכם ללכת לחנויות, לראות דגמים שנראים

מתאימים לכם ולשאול ספציפית על דגמים אלה. מה שנחשב היום מצוין הוא ליבהר, שחסרונו היחיד הוא מחירו.
 

sailor

New member
יש להם 449 ל' ברוחב 75

שמכיל כמו רוב המקררים בנפח 500 ל'
 
למעלה