המלצה על מסעדה בת"א

Reznik

New member
המלצה על מסעדה בת"א

"אחותי פיצה פסטה בר" (אם אני לא טועה לשעבר דונטלו)

היינו היום במסעדה הזו בת"א, עם תפריט מושלם לחולי צליאק, שמכינים הכל במקום - מבחר של פיצות ופסטות.
האוכל טעים ומאוד מוצלח, והמחירים אפילו לא גבוהים מדי.

שרות נחמד ואישי, ובעל הבית (אם הבנתי נכון והוא בעל הבית) ממש נחמד.

המלצה חמה מאוד ממני (אומנם אני לא כותב פה הרבה, אבל עדיין מכירים אותי כאן) ומבת זוגי שכותבת כאן יותר ממני


https://www.facebook.com/pages/אחותי-פיצה-פסטה-בר/117332421672043
 
נבדק ולהלן רשמיי (לא לגמרי חיוביים לצערי)

היום היה לנו כנס בעבודה, כאחראית הכנס החלטתי להביע תמיכה בעסק הצעיר ולהזמין מהם אוכל לכנס. מכיוון שכך לא הזמנתי רק ללא גלוטן אלא גם אוכל רגיל, וניסיתי לברר מה הם מציעים.

זה התחיל בכניסה לאתר שלהם, שפשוט מבייש - חלק מהלשוניות ריקות (למשל לשונית פסטה), חלק מהלשוניות עדיין עם הטקסט השיווקי שהכניס בונה האתר ("כאן עליך לכתוב משהו שיגרום ללקוחות שלך לקנות הרבה!"). בקיצור פדיחות, וגם לא ממש עזר לי להרכיב הזמנה.

אחרי שהובכתי בשמם, אמרתי לעצמי שנחפש בפייסבוק, ושם אכן מצאתי תפריט. אגב העדכון האחרון בפייסבוק זה שהם סגורים בשבועות.

הרכבתי כמה אפשרויות בהתאם לתקציב, והתקשרתי להזמין - ומשם התחילה סאגה הזויה שנמשכה קרוב ל 20 דקות.

זה התחיל בשאלה הפשוטה - האם יש דמי משלוח וכמה הם?
התשובה - יש דמי משלוח, זה בין 10 ל 20 שקלים, תלוי איפה את.
עניתי לאן ההזמנה, ושאלתי - אז כמה זה?
התשובה - אני לא יודע להגיד לך.
ניסיתי להסביר שזה חשוב, שיש תקציב שאני צריכה לעמוד בו, אבל הבחור התעקש שאין שום דרך לחשב את הפרט הפשוט הזה בהינתן נקודת מוצא ונקודת סיום.

השלמתי עם הגזרה ועברתי לשאלה שחשבתי שהיא תמימה ופשוטה - מה גודל הפיצה האישית?
הטלפוניסט לא ידע לענות. אמר שיברר. שם אותי על מוזיקת המתנה, חזר ואמר שלא יודעים. שאלתי אם ככה מי יודע. אמר שיברר. מוזיקת המתנה, חזר ואמר שהלך למטבח ולא יודעים. הקשיתי ושאלתי, אז איך אתם רוצים שיזמינו אם אתם לא יודעים לתאר את זה. אמר שיברר. הלך ובירר, הפעם בלי מוזיקת המתנה ופשוט הקשבתי לשיחה הזויה של אנשים שמנסים להבין מה גודל הפיצה שהם מכינים, עד שאחרי זמן רב הוחלט שזה כנראה בסביבות ה 30 ס"מ קוטר.

אחרי שזה הוכרע, בחשש גדול שאלתי מה גודל הפיצה המשפחתית?
התשובה - כמובן - הוא הולך לברר. ומוזיקת המתנה.
המתנתי, שמתי על רמקול כדי שכל המשרד "יהנה" (אנשים כבר התחילו לשאול - "למה את מזמינה מהם? תנתקי כבר"). בסוף חזרה תשובה מאוד ברורה - "קצת פחות מפיצה גדולה רגילה".

בשלב הזה הייתי מיואשת, וביאושי גם פניתי לטלפוניסט ואמרתי לו שזו לא אשמתו אבל שיעביר למי שצריך להעביר - שהם ממש מקשים לעשות מהם הזמנה, ואם הייתה לי פחות סבלנות כבר מזמן הייתי מנתקת, ושבהזדמנות זו גם יספר להם שהאתר שלהם נראה כמו פרויקט בניית אתרים בביית ספר.

הצלחנו להתגבר על המשוכות, והגענו להזמנה(!).
הזמנתי פיצה עם זיתים וגבינה בולגרית.
הטלפוניסט בתגובה - אין לי פה במחשב גבינה בולגרית.
אני בתגובה - יש לכם את זה בתפריט...
הטלפוניסט לא התבלבל, ומיד ענה - "אני מברר". ומוזיקת המתנה.
הלך, בירר, חזר ועידכן שהוא עכשיו מכניס את זה למחשב. מיואשת ומשועשעת כאחד אמרתי לו שאני ממתינה.

הצליח, הכניס, והצלחנו שלב אחרי שלב לסיים את ההזמנה כולה בהצלחה.

האוכל הגיע.

ואם שרדתם עד פה, הביקורת על האוכל -
הפיצות (רגילות, לא נ"ג) - כל הנוכחים אמרו שהן ממש מצוינות ואיכותיות.

הפסטות - הוזמנו שתיים, שתיהן ללא גלוטן - פומודורו וארבע גבינות.
הפומודורו, שאמורה להיות פסטה פשוטה עם עגבניות ועשבי תיבול, הייתה מצוינת ממש.
ארבע גבינות הייתה מביכה - נראתה כמו פסטה בשמן זית, שבטעות נפלו לתוכה כמה חתיכות גבינה לא מזוהות. כולם הסתכלו עליה כשנפתחה הקופסה ושאלו מה זה אמור להיות. הטעם היה סביר, אבל יחסית למחיר לא הצדיקה את עצמה.

בשורה התחתונה - יש מצב שאני אחזור לשם לאכול ולבדוק עוד פסטות. לא בטוח.
אין סיכוי, לעולם, לעולם לעולם, שאני אתעלל בעצמי שוב ואנסה להזמין מהם משלוח. זה לא מגיע לי, ולא לאף אחד אחר.
 

סיגל S

New member
מגיע לך פרס ההתמדה ...אבל

עם כזו פתיחה - איך את בכלל יכולה לסמוך עליהם שנטול גלוטן זה באמת זה?
 

תרווד

New member
אנחנו אוכלים שם די הרבה (בעיקר פיצות נ"ג)

ותמיד הכול היה ממש טעים.
אף פעם לא עשינו מהם משלוחים, אבל הם מקום די קטן ולא מאוד מאורגן אז הגיוני שבמשלוחים הם יהיו בעייתיים יותר...
 
למעלה