המלצה על מחשב נייד מסדרת 1320 DELL Vostro

סנטה

New member
המלצה על מחשב נייד מסדרת 1320 DELL Vostro

שלום לכולם, הנני הולך להיות סטודנט שנה הבאה וגם בעבודה אני זקוק למחשב נייד. אני מעונין לרכוש מחשב עד מחיר של 5000 שקלים. שמתי לב לסדרת מחשבי ה Vostro של DELL. חשוב לי - שהמשקל יהיה יחסית קל. מעבד חזק חיי סוללה ארוכים ובקיצור שיהיה מחשב שאמנם הוא לצרכי סטודנט אופיס ואינטרנט אבל יידע להחזיק עליו גם כמה תוכנות ויהיה חזק ואמין. שאלתי היא: 1. איך הדגם של 1320 2. מה ההבדל בין הדגם 1320 ל 1310 - ראיתי של - 1310 יש 5 שנות אחריות? במידה ויש עוד ניידים של דל - שנראית לי חברה אמינה וטובה או מחשבים מחברה אחרת. אשמח להמלצות. תודה ! :)
 

יאיר B

New member
למה אתה צריך מעבד חזק?

מה אתה הולך ללמוד? כדי לדעת הבדלים בין דגמים - בדוק את מפרט הדגם באתר היצרנית.
 

סנטה

New member
האמת שאין סיבה שביקשתי מעבד חזק.

אני לא באמת צריך את זה לצרכים שלי...אני סתם זוכר שמהמחשב הקודם HP שלי...המעבד התקלקל והוחל, מספר פעמים, כנראה שחוויתי טראומה :) האם אתה מכיר את דגם המחשב - 1320? הוא מומלץ? תודה.
 

יאיר B

New member
מעבד חזק לא מבטיח זמן עבודה עד תקלה גבוהה

יותר ממעבד חלש יותר (בעיקרון מעבדים לא אמורים להיפגע, משהו שם לא היה תקין). אני לא מכיר את הדגם הזה. חפש ביקורות ברשת (באנגלית מן הסתם). אני יכול להגיד שהווסטרו היא סדרה טובה באופן כללי ו-5 שנים אחריות זה לא דבר שכיח במיוחד.
 

סנטה

New member
תודה רבה יאיר, שאלה קטנה נוספת:

http://www.notebookclub.co.il/prod-dell-vostro-1320.htm זה מפרט המחשב ויש כמה אפשרויות שניתן - המחשב בא עם: 160GB 5400RPM 2G זיכרון. וללא מערכת הפעלה. האם זה מספיק לצרכים שלי? אן שכדאי להרחיב 320GB 7200RPM 4G והבנתי שמערכת הפעלה ויסטה פרימיום זה אחלה. תודה !
 

יאיר B

New member
אני חושב שויסטה זה בסדר (XP ישנה מדי) ואני

יודע שאני הולך לחטוף על זה... לגבי דיסקשיח - זה רק אתה יודע כמה תצטרך. קח בחשבון ש-16GB זה בפועל לשימושך משהו כמו 120GB (בגלל שיש מערכת הפעלה ודרייברים + מחיצה נסתרת להתקנת מערכת ההפעלה + 160GB זה בעצם 145GB בגלל שיטת המספור של הכוננים). מהירות הדיסק הקשיח רלוונטית בעיקר למי שעוסק עם עריכת וידיאו או גרפיקה שדורשת גישה רבה לדיסק הקשיח. לרוב האנשים לדעתי זה לא רלוונטי. SSD סתם יקר כיום. זיכרון - כדי לנצל יותר מ-3GB זיכרון אתה צריך מערכת 64 ביט. כל זמן שאתה עם 32 ביט אין לך מה לעשות עם 4GB (אבל הייתי משדרג ל-3G אם אתה יכול). חייב לציין שההרחבה ל-8GB עולה סכום מטורף לחלוטין...
 

סנטה

New member
תודה רבה על הפרטים !

עזרת לי מאוד :) אני אחכה עכשיו שיגיבו לי בהודעות האחרות על המחשב החדש 1014. נראה אם הוא שווה משהו :)
 

Beetlejuice68

New member
הויסטה מזהה 4GB

כאשר אתה עושה עדכון לSP האחרון הוא יזוהה לך במידה ולא ישאר לך קיבלת כביכול של 3.5 GB לדעתי במהירויות האלו כבר זה לא משנה 3 או 4 GB
 

kobi 23

New member
אולי היא מזהה

אבל היא לא מנצלת ,32 ביט לא יכולה לנצל כמות מסויימת של ג'יגה
 

א אוהל

New member
אני גם שקלתי לרכוש את ה-1320

אבל בסוף הזמנתי את ה-Dell vostro 1220. המחשב עוד לא אצלי אז אין לי עדיין חוות דעת אבל הוא קל יותר מה-1320. המפרט שהזמנתי כולל דיסק קשיח של 320GB במהירות 7200 וזכרון של 4GB (למרות שהמערכת כרגע תנצל רק 3). אני הזמנתי עם מערכת הפעלה ויסטה ביזנס "משונמכת" ל-xp pro ואפשרות שדרוג לחלונות 7 אם ארצה. לעומת ה-1320 יש לו רק 3 שנים אחריות אבל בהזמנה שלי נכתב שזה באתר הלקוח.
 

סנטה

New member
היכן ניתן לראות את 2 הדגמים בתצוגה?

האם המסך קטן משמעותית...וכמה הוא עלה לך? יום טוב :)
 

א אוהל

New member
אני ראיתי את המחשבים

ב-notebookclub בפתח תקווה. לי לא מפריע שהמסך קטן יותר והמשקל היה מאוד חשוב לי. המחיר יצא בערך 5200 - עוד לא שילמתי אז אני לא זוכרת בדיוק (אשלם כשהמחשב יגיע). דרך אגב, כשאני הזמנתי השחור היה במלאי לאספקה מיידית אני פשוט הזמנתי את האדום
 

Emily N

New member
יש לי שאלה קטנה

אני צריכה לקנות מחשב נייד גם.. ולאחר בדיקות הבנתי שהכי טוב להביא אותו מחו''ל.. לצערי השנה זה לא יקרה ולימודים אוטוטו מתחילים.. אז אפשר להזמין מחו''ל דרך האתר?
 
למעלה