המלצה על מגברי זוג מונו נהדרים

  • פותח הנושא ersk
  • פורסם בתאריך

ersk

New member
המלצה על מגברי זוג מונו נהדרים

לפני כשנתיים לערך נתקלתי בזוג מגברים מדהימים אצל מטורף ( אבל מטורף אמיתי) של HIFI. בקיצור, זוג המגברים הנדירים האלה של חברת ALBARRY הצליחו להפיק צליל שטרם נתקלתי בו. פתחתי בחיפוש אחר זוג כזה, היה קשה, אבל, הצלחתי להביא אותם מאנגליה ( גם שם הם נדירים). החברה פשטה את הרגל, לא היה לה איזכור מאסיבי בעיתונות - אבל המוצרים שלהם זה משהו לא מהעולם הזה ( הבנתי שהם נועדו להתחרות בניים 135). המגבר שלי פועל בשיטת טרנזיסטור דארלינגטון ( הבנתי שזוהי שיטה חזקה מאוד). הוא מנגן עד חצי אום בצורה יציבה ויש לו צליל רך, נעים ומודגש בקצה התחתון( 2HZ-100KHZ). בקיצור, מישהו מוכר עכשיו בEBAY דגם של 40 וואט של החברה ALBARRY 408M ולדעתי מי שמחפש מגבר טרנזיסטורי חזק, חם ויציב שמתאים לרמקולים אלקטרוסטטיים \ HORN\ דינמיים זוהי ממש מציאה במחיר מצחיק!!. אין לי אינטרס כלכלי בנושא, ואני לא מכיר את המוכר האנגלי - פשוט מתחשק לי שעוד אנשים יתוודעו ליהלום המוסיקלי הזה שנקרא ALBARRY MUSIC. מי שמעוניין לשמוע את האח הגדול של המגבר הזה ( 105 וואט בשמונה אום) מוזמן לשמוע אצלי, בכיף. בלי קשר המגבר נראה מיליון דולר ( בחצי אום..)!!
 

ersk

New member
אופס, איך תבררו אם לא נתתי טלפון?

בקשר ל ALBARRY, שמי ערן אני גר ברמת גן 055985014 036742721 לא בשבת. שבת שלום.
 
למעלה