המלצה לשיפור יום גרוע.

  • פותח הנושא dolf6
  • פורסם בתאריך

dolf6

New member
המלצה לשיפור יום גרוע.

בערך בשבע, כלומר ערב מעט מאוחר אבל עדיין אם אור רך ללכת להתקלח. מים פושרים נוטים לקרים כדי לסתור את החום הנוראי שבחוץ. והכי חשוב, לא לפתוח את האור באמבטיה כך שהאור היחידי שנכנס הוא מבחוץ. ללכת לחדר להתנגב להכנס לפיג'מה, כוס משקה קר, אלכוהולי או לא (וויסקי אם קרח וקולה בשבילי בבקשה) ולהדליק סיגריה. ואז לשים מוזיקה (ג'ניס ג'ופלין או פינק פלויד או מה שבא לכם) ולהרגע, לתת ליום להשתף ממכם. ואז ללכת לכתוב טופיק חדש.. מה יכול לשפר לכם את מצב הרוח?
 

eliormagick

New member
מממ

אני משפר לי את המצב רוח שחייה בבריכה איזה שעה וחצי שעתיים או מדיטציה בלילה שכולם ישנים
 
הו. מקלחת קרה.../images/Emo99.gif

נכנסתי היום למקלחת של שעה עם מים בטמפ' 5 בערך. מה יכול לשפר לי את המצברוח? -גיטרה. כשרע לי אני מנגנת שעות. גם כשכואבות הידיים, וגם כשאין מה לנגן. לא משנה מה, הגיטרה מפיקה צלילים ואני נרגעת. -יצירה. באמת שאין שום דבר יותר מרגיע מכתיבה, ציור או פיסול. כל אחד בוחר בתחום שהוא רוצה, וזורק את כל המחשבות שלו. -לדבר עם אדם שאכפת לו. לא משנה על מה. פשוט לדבר. אני לא אוהבת להיות לבד כשאני לא מרגישה טוב. -מוסיקה. לסגור את הדלת, להתיישב בנוח, להניח את האוזניות על האוזניים, להגביר כמה שרוצים, לעצום עיניים, ולשקוע עמוק בתוך המילים, הצלילים והקולות. -לשחק. אין אדם מאושר ממני על כך שהוא מצא את תחום התיאטרון והשקיע בו. כשיש לי טקסט ללמוד, כשיש לי שורה לשחק, כשיש לי דמות להכנס אליה, אז כל מה שרע עובר אל הדמות, ואפשר להוציא הכל בלי להוציא כלום. לבכות את השורות או לצרוח אותן כמה שיותר חזק. מה שרוצים. פתאום מתגלות אופציות חדשות שאף אחד לא חשב עליהן מעולם כשהוא קרא את הטקסט והרגשות מתערבבים ומתחברים אחד בשני כל כך חזק וזה נותן לדמות שלך אופי ברור. כל כך מרגיע לצעוק, אומנם לא את המילים שלך, אבל לצעוק. את המילים שיש לך להביע אפשר גם להגיד. -לקרוא. להכנס אל תוך עולם אחר כל כך עמוק עד ששוכחים מכל הרגשה רעה. השיכחה הרגעית עוזרת לחשוב. אני סיימתי בינתיים. אולי אני אוסיף כשאחשוב על דברים אחרים.
 
קשה לי להגיד מה מרגיעה אותי

אני מנסה להיות בן אדם רגועה אבל מיסתבר שזה קשה לא הרבה דברים מרגיעים אותי אולי תוכניות של אמצע הלילה כמו מכושפות או דוקטור פיל
 
מוזיקה..

ובטח שאמבטיה.. ומוזיקה ביחד
ונרגילה.. והילה.. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

dolf6

New member
נכון זה רעל

זה לא סותר את העובדה שזה מרגיע (לא להתחיל, אני גם ככה במטרות בימים אלו להפסיק)
 

shiki shik

New member
נמנמ

דברים שתמיד ישפרו לי את המצברוח- אוונסנס ובכלל מוזיקה, אנשים מסויימים,מחשבות מסויימות, גיטרת המחמד שלי, לבכות, לראות ג'אקאסס [תמיד מנחם שיש אנשים יותר מטומטמים ממך בעולם..], ועוד כמה.
 
למעלה