המלצה לרופא פריון מאוחדת איזור רחובות...

המלצה לרופא פריון מאוחדת איזור רחובות...

הי בנות, עקב בעיות תפקוד אצל הפרטנר שלי (דווקא בימים הגורליים "לא עומד לו" מכל מיני סיבות הזויות וטכניות לדבריו...
), כבר חודש שלישי שאני מרגישה שאנחנו סביב הביוץ, אבל מפספסים אותו... אני כבר מרגישה היצור הכי לא מושך בעולם. בחיים לא קרה לי דבר כזה....
רוצה לעבור לרופא ול-IVF (לא יודעת אם זה רעיון טוב, אבל אני כבר די מיואשת...). עד עכשיו רופא הפריון שלי היה פרופ' פרידלר שהוא דווקא מאוד בסדר איתי ואדיב (בקומונה הבנות שם ממש לא אוהבות אותו...) ואני רוצה להחליף לרופא קרוב לבית בשל קשיים לוגיסטיים להגיע למרפאה בת"א... יש לכן המלצה על רופא פריון טוב באיזור השפלה? ברחובות ראיתי שיש שם את ד"ר אמיר רבהון שהשם שלו הוא היחד שאיך שהוא מצלצל לי מוכר מהאינטרנט. מישהי מכירה ויכולה לחוות דיעה? המלצה על מישהו אחר? תודה!
 

Koru

New member
מקווה שלא תכעסי עלי

אבל החלטתי לכתוב לך את המחשבה הראשונה שעלתה בדעתי כשקראתי את ההודעה שלך, כי גם אחרי כמה שעות עוד נשארה לי אותה מחשבה. תבדקי איתו היטב שאין מניעי חרטה מאחורי ה"לא עומד לי". את ממש לא רוצה לגלות שגם אחרי שהזרקת הורמונים במשך שבועיים וכל גופך מוכן ל IVF, פתאום הוא לא מסוגל לתת זרע, כי אולי זה כבר לא מתאים לו. ושמעתי כבר סיפור כזה, בגלל זה חשבתי על זה. ואם זה ממש לא ככה, אז סליחה שהתפרצתי בדלת פתוחה. ושיהיה בהצלחה!
 
ממש לא כועסת... אותה מחשבה עברה

גם אצלי...
מסתבר שזה לא זה. יש לו שריטה קלה והוא טוען שמצבי הרוח שלי (בעיקר בזמן האחרון בגלל העבודה והצורך לעבור דירה) מקרינים עליו ומשפיעים על יכולת התפקוד שלו... (אפשר לחשוב שהוא גבר רגיש... לא?
). המחשבה שלך בהחלט מתבקשת בסיטואציה...
 
הוא אמור להיות פרטנר להורות? או רק

מעין "תורם פתוח"? אם הוא אמור להיות הפרטנר להורות שלך, זו ממש בעיה. עוד לפני ההריון מפריעים לו "מצבי הרוח" שלך, אז מה יהיה בהריון, ומה יהיה אחרי לידה? האם גם אז הוא יברח ויטען שאינו יכול לתפקד? (או שבלידה שלך תכאב לו הבטן...?
) כל שינוי קטן יערער אותו כך? ואיך יגיב כשיהיה לו ילד שיעשה לו סצינת גיל שנתיים הנורא?.. נכון שהרבה גברים מגלים לפעמים "ילדותיות" כזו, אבל אצל גבר שנשואים לו זה בא בעסקת חבילה שכוללת גם קשר זוגי טוב ברמה זו או אחרת. פה המצב שונה. סליחה גם ממני אם ביאסתי. מקווה שזה ייפתר ומאחלת לך הצלחה בקרוב מאוד
 
../images/Emo13.gif הכל בסדר. לא ביאסת. הוא לא פרטנר להורות

והוא גם לא מכיר בילד הנוכחי. תורם זרע בלבד...גם היום הוא לא מתפקד ככה וכמו שזה נראה זה בטח לא יקרה עם שני ילדים.
אני לא רוצה אותו בסביבה שלי בהריון ובלידה, ככה שזה בסדר. לי זה טוב ככה. יש לי זהות ידועה של אבא שאני יודעת אותה והילדים ידעו אותה והוא לא מתערב. לדבריו הוא מתכוון להיות "ברקע" ולהיות בקשר עם הילדים אבל לא יותר מזה... מה שנקרא זכויות בלי חובות. אבל כאמור, לא איכפת לי כי מצד אחד יש לי חופש מוחלט בגידול הילדים ואפוטרופסות מלאה ומצד שני יש דמות של אבא, גם אם היא לא מלאה. מה יהיה בעתיד? אני מקווה מאוד שככה זה ימשיך. הוא יודע שאם הוא ידרוש יותר, הוא יחטוף תביעת מזונות בבית משפט והוא ממש לא מוכן לזה.
 

garfield15

New member
הי

אני מטופלת אצל רבהון. עברתי אליו בעקבות המלצה בקומונה ובהחלט מרוצה מאוד. רופא מקצועי מאוד, יסודי ולבבי!
 
גם אני אצל רב הון ומאוד מאוד מרוצה

על שכטר גם יש הרבה המלצות.... ואני מכירה באופן אישי תאומות ששכטר חתום עליהן.... וכמובן שהוא מומחה פריון..... אני מאוד אהבתי את הדרך של רב הון ואת האחיות של מאוחדת שמלוות את הטיפול....יש לי רק דברים טובים לכתוב עליהן..... מאיה
 
למעלה