המלצה לסלולרי עם MP3 סטראו../images/Emo122.gif
אחרי שגיליתי שב6600 של נוקיה יש MP3 במונו
לא הצלחתי למצוא מכשיר שיתאים לדרישות שלי ולכן מבקש את עזרתכם. הדרישות(אחרי דיאטה): 1) נגן MP3 סטראופוני איכותי. 2)אפשרות הרחבת זכרון לפחות ל 512MB . 3)עדיפות למערכת הפעלה פתוחה. בקיצור משהו כמו ה6600 רק עם נגן סטראו
יש המלצות? וגם אם אפשר השוואה בין 6600 ל SX1
אחרי שגיליתי שב6600 של נוקיה יש MP3 במונו