המלצה לנופש בפריז

LEA2004

New member
המלצה לנופש בפריז

מחפשת המלצות על מלונות במרכז פריז .
המלצות על מקומות בילוי בחודש אוגוסט ,
תחבורה , כלכלה וכל המלצה תתקבל בברכה
לאה
 
מלון

לאחר שבביקורים קודמים לנתי פעמיים במונפארנס (נחמד) ופעם נוספת בבסטיליה (קרוב למארה), אני ממליץ לך לחפש מלון ברובע הלטיני החי והתוסס, זה מה שאני אעשה בנסיעה הבאה לפריז. אפשר למשל להתחיל מאתר booking.com, בו ניתן לפלטר לפי כל מיני קריטריונים, ויש באתר גם הרבה ביקורות של מי שהתארחו במלונות, חשוב לא רק להסתכל על הציון הכללי אלא לקרוא את תוכן הביקורות עצמן. בכל מקרה, אם מצאת מלון שנראה לך מתאים אני מאד ממליץ לא למהר להזמין אלא לאחר שתחזרי לכאן עם הפרטים כדי לקבל חוות דעת מבעלי ניסיון.
בנוסף, תריצי חיפוש כאן בפורום (בצד שמאל למעלה), היו כאן המון דיונים על מלונות בפריז שבטוח תוכלי להיעזר בהם (לדעתי היה אפילו אחד כזה רק אתמול או שלשום).

אגב, כרטיסי טיסה כבר יש לך?
 
תחבורה

זה הקטע הכי קל בפריז (לא שהשאר קשה...), ויש כמה וכמה אפשרויות. אם תגידי כמה ימים (ומאיזה יום בשבוע עד איזה יום בשבוע תהיי בפריז) ואיפה את מתכוונת להסתובב ולטייל אפשר יהיה לייעץ לך איזה כרטיסים לתחבורה ציבורית יתאימו לך.
 
כלכלה

בפריז יש הכל! ולכל כיס! רק תחליטי מה התקציב ומה את אוהבת לאכול... כמו אמנות, גם אוכל יש כל מטר וכל מלוא העין. שווקים, חנויות מתמחות, סופרמרקטים, בתי אוכל מכל הסוגים והמינים, יו ניים איט... אוף... לא יודע איפה להתחיל
בואי נתקדם עם התכנון שלך ואז אולי יהיו לנו בשבילך טיפים נקודתיים.
 

גילור

New member
אז יאללה
אם יש לך חשק, תתחיל לשפוך

מידע גם בשבילי, על הדרך.
אני נוסעת עם בת 12, באמצע ספטמבר. מחפשות פעם ביום משהו חפוז לאכילה, סנדוויצים וכד'. לא רוצות להכין אלא לקנות מוכן. ופעם ביום מסעדה לא יקרה. הבת לי לא אכלנית גדולה. דברים שיתאימו לנערה וגם לי (כי לא נאכל יום יום פיצה ומקדונלדס).
אשמח גם לדעת איזה סוג כרטיס תח"צ יתאים לנו. נהיה בפריז 4ימים + יום נוסף בדיסני פריז. אנחנו עתידות להתגורר ברובע הלטיני. בסאן ג'רמיין.
 

LEA2004

New member
פריז המלצות

התכנון בחודש ספטמבר לשבוע ימים מראשון עד ראשון נכון לרגע זה אין לי שום דיל אשמח לקבל המלצות
 

גילור

New member
מה תקציב המלון? מה אתם אוהבים

לעשות? פריז הקסומה מאוד מגוונת במה שיש לעשות בה, וכמובן גם עלות המלונות בה מגוונת מאוד בהתאם לרמתם
 
תחבורה

יש כרטיס NAVIGO שבועי שרוכשים אותו תמורת תשלום חד פעמי של 5 יורו ואפשר לטעון עליו עוד 19.80 יורו לשימוש בלתי מוגבל בכל אמצעי התחבורה הציבורית בפריז באזורים 1 ו-2 למשך שבוע החל מיום שני בשבוע עד יום ראשון בשבוע.

ביחס ליום הראשון שלכם בפריז (שהוא במקרה שלך יום א') את צריכה בהתאם לכמות הנסיעות המשוערת שלכם באותו יום לבחור מבין האפשרויות הבאות:
- כרטיס יומי Mobilis לנסיעה בכל אמצעי התחבורה הציבורית בפריז במשך כל היום, עולה 6.60 יורו לאזורים 1 ו-2
- כרטיסים לשימוש חד פעמי בכל אמצעי התחבורה הציבורית בפריז, כל כרטיס עולה 1.70 יורו והוא תקף גם אם מחליפים קווים כל עוד את מתחת לאדמה, מעל האדמה (אוטובוסים) הוא תקף רק לנסיעה אחת ואם מחליפים קו אז צריך כרטיס חדש
- חבילה של 10 כרטיסים Carnet, עולה 13.30 יורו.

ביחס לנסיעה משדה התעופה ביום הראשון ואליו ביום האחרון יש כמה וכמה אפשרויות, אבל ניתן יהיה להתייחס רק לאחר שתדעו איפה המלון שלכם.
 
שימי לב שאני מתייחס רק לאזורים 1 ו-2

שזה פריז עצמה וקצת פרברים קרובים.
אני לא יודע כמה עולה לנסוע לדיסנילנד או לורסאי ולכן לא יכול לומר אם כדאי לכם לקחת NAVIGO לאזורים 1 עד 5 (שזה כמובן יותר יקר מאשר לאזורים 1 ו-2) או שעדיף לכם לקנות את הנביגו שהצעתי (אזורים 1 ו-2) ואת הנסיעות לדיסנילנד ולורסאי לשלם בנפרד, מציע לבדוק את זה שם מיד ביום הראשון. אם אתם לא מתכוונים לנסוע לשני המקומות הנ"ל אז מה שהצעתי זה בסדר.
 

גילור

New member
אשמח אם תרענן את זכרוני בקישור. יכול להיות

שאתה צודק אבל אני לא מצליחה למצוא קישור כזה
 

tiptapuz

New member
הולידיי אין אופרה

ידידה שלי חזרה לא מזמן מ"מלון הבית" שלה, ההולידיי אין אופרה בפריז. ממוקם ממש במרכז פריז במרחק הליכה מהלובר וגני טיולרי, שירות מעולה וחדרים מרווחים
את יכולה גם להסתכל בהמלצות נוספות של ישראלים שהתארחו בפועל לאחרונה במלונות נוספים בפריז בקישור
 

גילור

New member
ק"מ וחצי זה 20 דק' הליכה איטית. זה עדיין נחשב

באתרי המלונות "מרחק הליכה", אבל אין ספק שזו הליכה מעט ארוכה
 
למעלה