המלצה למטפל המוסמך לתת חוות דעת לבית משפט..

lisa roo

New member
המלצה למטפל המוסמך לתת חוות דעת לבית משפט..

שלום רב:) אינני יודעת האם זה המקום הנכון לשאול.. אבל אני מחפשת מטפל/ת (עדיפות למטפלת..) המוסמכים לתת חוות דעת לבתי משפט, אני מעדיפה מישהו שמוסמך נושא פגיעות מיניות בילדות. אני תושבת באר שבע.. תודה רבה מראש:)
 

coaxcable

New member
דר שרה ויינברגר, ד"ר גבי וויל שניהם מב"ש או

משהו כזה
 

lisa roo

New member
שמעתי על גבי וייל..

לחיוב ולשלילה.. אני צריכה לדבר איתו בשביל לגבש דעה :) בנוגע לשרה.. במקרה היא עבדה בעבר במקום שאני מטופלת בו.. היא מרפאה באומנות.. עד כמה שידוע לי ולמטפלת שלי היא לא מתעסקת במתן חוות דעת לבתי משפט..
 
יש באל"י אנשי טיפול מעולים

אני חושבת (ואשמח אם מישהו יאיר את עיניי אם אני טועה) שאין הסמכה מיוחדת לאדם בכדי לתת חוות דעת לבתי משפט כשמדובר בטיפול, ממה שראיתי פשוט אותו בעל מקצוע מצרף לחוות הדעת את פירוט ההסמכות שיש לו. בכל מקרה באזור ת"א יש את דני מלא-רון שמנהל את תחום הטיפול באל"י בנושא פגיעות מיניות (אם זה לא רחוק לך) וגם זהר אגרון. פירוט לגבי הכשרתם קיים באתר של אל"י.
 

lisa roo

New member
אני אשמח להאיר את עינייך:)

בכדי לתת חוות דעת לבית המשפט ובבוא העת להעיד במהלך המשפט יש צורך בהסמכה של בית המשפט לכך. חוות הדעת היא בעצם פלטפורמה לשופט להעריך את רמת הנזק ובכך לקבוע את סכום הפיצויים הנדרש. אני מדברת על המשפט האזרחי כמובן ולא על המשפט הפלילי. אני אגשש בנוגע לאל"י אולי בכל זאת ניתן יהיה להעזר בהם.. את לא חושבת שמפאת גילי תהיה בעיה מסויימת? למרות שהפגיעה התרחשה בילדות, אני כיום בת 24 כמעט. תודה רבה..
 

A C D

New member
עד כמה שידוע לי

באל"י מטפלים גם בגברים/נשים שעברו פגיעה מינית בילדותם. בהצלחה.
 

lisa roo

New member
תודה רבה :)

אנסה לבדוק אפשרות להעזר בהם במתן חוות הדעת לבית המשפט:) אני מקווה שזה לא מותנה בטיפול אצלהם.. כי אני נמצאת בטיפול אצל מטפלת מדהימה כ-5 שנים:)
 

מללנ

New member
ממליצה לפנות גם

למרכז לטיפול בנפגעי עבירה בתל אביב נראה לי שיוכלו לעזור לך מאוד. יש עורכות דין שעוסקות בנושא זה
 

coaxcable

New member
איך פונים לאל"י כדי לשלוח אנשים

פוגעים מינית ולא נפגעים? או איך מגיעים אליהם? איך הם עובדים?
 

מללנ

New member
אלי

אלי עוסקים בנפגעים - אבחנה וטיפול וגם בתוכניות מניעה והסברה למיטב ידיעתי לא מטפלים בפוגעים אפשר לברר בטלפון 036091920
 
דוקא התחיל דרך אל"י קורס הדרכה למטפלים

בפוגעים מינית לפני כחודשיים, כך שכנראה יש להם גם טיפול בפוגעים או לפחות ידעו להפנות.
 

מללנ

New member
התשובה הרשמית בטיפול בפוגעים

הטיפול בפוגעים באלי עד גיל 18 בלבד.
 

מללנ

New member
בבקשה

ד"ר פלשמן אהרון וולפסון 34/2 באר-שבע "08-6235632 הוא מאוד מקצועי בתחום של ילדים ונוער. מבאר שבע. יש רשימה ארוכה של מומחים לבתי משפט אם תרצי, תשלחי לי מסר ואעביר אותה אלייך
 

hartuvim

New member
האם פנית למסל"ן?

זהו ארגון הסיוע לנפגעות תקיפה מינית הפועל בב"ש. אולי שם ידעו לעזור בנושא כזה. אני מצרפת לינק לאתר: http://maslan.1202.org.il/template/default.asp?siteId=10
 

lisa roo

New member
כן וודאי:)

אני בתקשורת גם איתם.. יכול להיות שזאת תחושה אישית שלי.. אבל לדעתי כל נושא חוות הדעת פרוץ בצורה מעוררת תהיות.. אני מקווה שאתבדה:) תודה רבה על הנכונות לעזור!:) שבוע נהדר לך ולכל הפורום:)
 
למעלה