המלצה למושבים ב 744

ממש לא...

זה גם שיקולים כספיים.... להחליף קבינה שלמה ל PTV עולה המון כסף, זה לא רקם לשים את המסך מולך וזהו... אתה יכול להגיד שכל החלטה של אל על היא "הנוסעים ימשיכו לטוס איתנו בכל זאת" אבל עדין מנסים לחדש כמה שאפשר וכמה שיותר...
 

roy150

New member
גם אני התכוונתי לשיקולים כלכליים

כי הרי נוסעים ימשיכו לטוס איתם בלי השקעה ב מסכי PTV
 

hen7777

New member
מסכים אישים באל על

לגביי המסכים... טסתי עם אל על לבנקוק ובטיסת ההלוך הזמנתי מסכים וזה ממש תענוג, אומרים שהתוכן ב vod של ההשכרה הרבה יותר טוב מהמסכים המובנים, בטיסת החזור לא היו מסכים והיה ממש לא נעים לבלות במטוס 10.5 שעות ולראות מסך מטושטש ולשמוע במקוטע כי כל החיבורים דפוקים... אגב ביצעתי הזמנה מראש למסכים וההזמנה אושרה אבל מסכים היו רק בהלוך אבל ככה זה באל על... מישהו כבר אמר שאל על אומרים עם מסכים או בלי מסכים יטוסו איתנו... אני חושב שזה זלזול בציבור הנוסעים, למרות שאפשר להגיד שזה כולה מסך, אבל זה חלק עיקרי בטיסה כזו ארוכה...
 
ללופטאנזה אין מסכים אישיים בהרבה..

מהמטוסים שמבצעים טיסות ארוכות, אתה חושב שהם גם חושבים "בכל מקרה יטוסו איתנו"? הם גם מזלזלים בנוסעים?
 

roy150

New member
נשאל את השאלה בצורה אחרת

אם הם יוסיפו מסכים יטוסו איתם יותר? התשובה היא לא. אז למה לעזזל להשקיע בזה הרבה כסף? לדעתי זה לא נובע מזלזול זה נובע ממחשבה כלכלית טהורה. "הם גם מזלזלים בנוסעים"-לא אמרתי שאל על מזלזלת בנוסעים , והתשובה לשאלתך היא לא (מפורט למעלה) לדעתי חברה שלא מתקינה במטוסיה מערכת PTV היא חברה שלא רוצה להשקיע במשהוא שלא יניב לה רווחים כספיים.(בתכלס מה יצא לחברה מלהתקין מסכים אישיים חוץ מהעובדה שזה יגרום לנוסעים להעסיק את עצמם בטיסה?) מכאן ועד זלזול בנוסע הדרך ארוכה.
 
זה בסדר גם אתה גם יכול להשתתף בדיון:)

אתה צודק במה שאתה אומר אבל אני לא חושב שזה לגמריי לא יוצא להם משהו. אם הם שמים אז משהו יצא להם, הם יכולים להציג את עצמם כחברה שמבצעת את כל טיסותיה לניו יורק/הונג קונג/LA עם מטוסים עםPTV דבר שיכול למשוך משפחות שטסות עם ילדים וזה משהו שיכול להרגיע אותם, אולי זאת לא הסיבה העיקרית של למשוך לקוחות עם ילדים אבל זה עוד משהו שתורם לחווית הטיסה, וחוויית הטיסה כן יכולה למשוך נוסעים. מה גם שיש כל מיני עלויות עקיפות שמצטמצמות כמו נגיד מי שמרוכז בסרט או משהו כזה לא יתהלך לו ברחבי המטוס ויפריע לצוות, לא ישתכן ליד המטבח וישתה 4 ליטר קולה אבל זה עלויות שהם רק תופעת לוואי... בסופו של דבר כל חברה שמטרתה היא רווח עושה מה שהיא עושה עם אינטרס מסויים והוא שיהיה רווח בסוף השנה ורצוי שיהיה כמה שיותר גדול...
 

singera

New member
חברה שכחתם משהוא על נושא הPTV!!

מערכת הPTV מוסיפה למטוס 747 כ2טון בערך!!! ומעמיסה על מערכת החשמל ומחממת את המטוס (אולי ניתן להזניח) = צריכת דלק מוגברת על מנת להרים את ה2 טון + צריכת דלק מוגברת על מנת לספק את ההספק הרב + צריכה על מנת לקרר את המטוס. וכמובן עלות מטורפת של אחזקת המערכת לרבות רכישתה. העניין זה שיש אנשים שממש לא מתעניינים בPTV (עיסוק אחר או התוכן המוצג לא מעניין) ומעדיפים לעבוד על המחשב הנייד או לראות בDVD נייד את הסרטים האהובים עליהם) לי אישית חזרתי פעם מNY ולא הצלחתי להרדם התוכן שבPTV לא עניין אותי לכן שמעתי בMP3 שלי. לכן לפי דעתי אולי הכי משתלם היום לחזור לקונפיגורציה זולה של מסכי LCD כל כמה שורות (כמו ב737 או ב777) עבור תכנת AIRSHOW ולתת שקעי חשמל בכיסאות ולהשכיר את הוידאו הנייד שהרבה יותר זול ליחידה. מחיר התחזוקה ירד (לא צריך לעשות פ"ת למערכות ולתקנם) המסה של המטוס תרד וגם החום (צריכת החשמל לא). ואולי גם לנוסעים המחיר ירד
 

DorSht

New member
פעם הסתדרו בלי PTV

ועד היום יש עשרות חברות שמבצעות טיסות טרנס אטלנטיות בלי PTV, לא קורה כלום.
 

daveair

New member
עמי, לידיעתך לופטי אמרו שכל המטוסים שלהם

שמבצעים LONG HAUL יקבלו מסכי PTV במחלקת תיירים עד תאריך X שאותו אני לא זוכר.
 
אני שמעתי על זה כבר ממזמן...

לפני יותר משנה, אני לא יודע מה המצב של זה עכשיו אבל לדעתי עדין ברוב המטוסים אין... אני לא יודע אם במצב הנוכחי של קרוב ל140 דולר לחבית נפט ימשיכו עם זה, הכסף צריך ללכת לכסות הוצאות אחרות, לדעתי...
 
לופטי ממירים את כל המטוסים

זה פשוט תהליך שלוקח זמן - תראה כמה זמן לקח לאל על להמיר מושבי ביזנס בלבד ב 4 מטוסי 777. בלופטי, כל צי ה 340-600 וכל צי ה 330 כבר הומרו ויש בהם VOD בכל מושב. עכשיו הם מתחילים עם שאר ה 340 וה 747.
 

ramimz

New member
את זה גם אני אמרתי. כנראה שהם מורידים

סרטים מ- Emule עם תרגום מובנה
 

ofleisher

New member
אני ולופטי.....

בחודש האחרון יצא לי לטוס תל אביב
פרנקפורט
תל אביב, בהלוך היה 744 ובחזור היה 346, בשני המטוסים היה PTV למהדרין עם אחלה תוכניות.... בהלוך גם שודרגתי {בטעות או שלא... על כך בהמשך} ודרך המערכת ניתן לעבור עיסוי {חביב} ועוד המון אפשרויות שהחביבות בינהן זה המשחקים.
סיפור מעניין עם לופטי.... שהאמת אין לי עליו הסבר....לפני כחודשיים יצרו איתי קשר למשרד נציגים מטעם לופטי וביקשו פגישה, אמרתי להם שאני מצטער אבל לא ממש טסתי איתם ואני לא חבר במועדון שלהם וכו' - התשובה הייתה "בדיוק על זה רצינו לדבר איתך..." . האמת שאני נוסע לחו"ל לא מעט ומשתמש בשדה בפרנקפורט דיי הרבה כ HUB אבל לשם הגעתי בד"כ עם אל על, בדרך כלל אני גם לא טס לבד אלא עם לקוחותיי {למשל בטיסה האחרונה רכשתי 6 כרטיסים} , בקיצור הגיעו החבר'ה למשרד ישבו וניסו לשכנע אותי כמעט בכל אמצעי לעבור ללופטי כולל הטבות, הנחות, סוכן אישי , שידרוגים , נוחות בטיסות וצבירת מיילים מועדפת... היו מוכנים לתת לי כמעט הכל למעט מידע איך הגיעו אליי {עם פרופיל טיסות לא רע שלי...}. בקיצור ...ניסיתי וטסתי איתם כשלמעשה היעד היה דיסלדורף {תערוכה} - הם עשו כל מה שהם יכולים להקל עלי את ההזמנה כולל כרטיסי רכבת מפרנקפורט לדיסלדורף על חשבונם, דרך שידרוג לא מתוכנן
, אבל מעל הכל מוכרח לציין שנהניתי מהשירות {בעיקר מתפריט היינות} ואפילו ממהירות הטיסה לפרנקפורט (כנראה ההבדל בין 747 ל 737) , והייתי מוכן נפשית לקראת נחיתה בנתב"ג ללכת סביב - לא קרה
אשכרה פתאום דילמה....יש לי עוד כמה טיסות מוזמנות כבר באל על לחודשיים הקרובים אבל אחרי זה - אשכרה דילמה... כרגע מסקנות שלי : למרות הצהרת מנכ"ל אל על לאחרונה שהשירות באל על טוב יותר - לא נכון
לפחות באותו רמה (מהתרשמותי הדלה) , הסוכנת שלי מאושרת מהחלטתי לטוס בלופטי, תפריטים בטיסות לישראל וממנה - בעברית, לא מוגשות מנות עם הפרה הנמוכה {
}בטיסות אלו, הטרמינל לטסים לישראל עם לופטי בפרנקפורט הרבה יותר אנושי מאשר הגייט של אל על, {אבל רק באל על הדיילת תעשה לי סלט יווני
} - אין משהו חד משמעי לצערי אלא עוד פתרון מעניין. שבוע טוב
 
איך באמת הם הגיעו אליך?

מידע מהמחשב של שלטונות ההגירה בגרמניה? מידע שסביר להניח לא חוקי ממחשביי אל על? אם אתה אדיש בין 2 האפשרויות תשתדל לטוס יותר כחול לבן, במצב של עולם התעופה היום עדיף עובד גרמני שמאבד את העבודה מאשר עובד ישראלי שמאבד את מקום עבודתו..
 

קומרן

New member
ניצול שרשור :)

איך ה 777 של אל על? יש מקומות מומלצים? כניראה שאני לא ה"מוזר" היחידי שמתעניין בסוג המטוס שאני טס בו :)
 
למעלה