המלצה למושבים ב 744

roy150

New member
המלצה למושבים ב 744

באוגוסט אני טס לניו יורק ואני רוצה לשריין במטוס (744) מקומות טובים. על איזה מקומות אתם ממליצים מניסיון? (מקומות ביציאת חרום הם הכי אידאלים אני יודע אבל הם לא ראלים)
 

singera

New member
יש מקומות ליד החלון לקראת הסוף ששם יש המון

מקום לרגליים. וכמובן כל מעבר אפשרי
 

roy150

New member
ועוד שאלה

מישהוא טס פה בקו מיאמי ת"א ויכול לספר לי איך הטיסה?(מטוס קטן יחסית בן 30 שנה ובלי מערכות בידור S: ) ומבחינת אוכל בטיסה כמה ארוחות יש? והאם מגישים נשנושים בין לבין? תודה מראש אנשים
 
המטוס לא בן 30 שנה וגם לא קרוב....

המטוס הוא 767 והוא אחד המטוסים הנוחים שקיימים ובטח שלא קטן... נכון, אין מערכת בידור אישית אבל יש מסכיי LCD כל מספר מושבים שמוקרנים בהם סרטים... מבחינת האוכל סביר להניח שיהיו 2 ארוחות, אחת ישר אחרי ההמראה ואחת כמה שעות לפני הנחיתה.... בין לבין אתה יכול לגשת למטבח ולשתות מה שבא לך ובנוסף יש שם סלסלה עם עוגיות (מאוד טעימות ד"א) ולפעמים יש סנדוויצ'ונים טעימים מאוד גם...
 

roy150

New member
דווקא כן קרוב

ב 84 הוא עשה טיסה ראשונה באלעל. מה שאומר שהוא בשירות בערך 24-25 שנה. (אז עיגלתי קצת (הרבה?) ) ד"א ממש תודה על התשובה חידשתה לי לגבי מסכי ה LCD לפי אתר אלעל מצויין שיש רק מסכים ראשיים (הסקתי שמדובר במקרן לכל מחלקה)
 

NNN747

New member
יש גם אפשרות לרכוש נגן אישי...

למשך הטיסה שבו יש סרטים, אלבומי שירים, משחקים וכל שאר הדברים שנמצאים בPTV של אל-על (לא נראה לי זה כולל הVOD). עלות הנגן אם איני טועה היא 12$ לטיסה והוא זמין במיוחד בטיסות הארוכות למיאמי שמתבצעות ב762 ללא המסכים האישיים. * מישהו יודע אם הVOD והתכנים החדשים הגיעו לעוד מטוסים? מה עם ההסבה של מטוסי ה744 לתצורה כמו של ECE/F (מושבים,VOD, מסכי נגיעה וכו'...)?
 
הנגן האישי ניתן להשכרה בכל המטוסים

כולל באלו עם ה VOD. יש לאל על בפיילוט של המכשיר 90 יחידות בלבד אז כדאי להזמין הרבה זמן מראש. המחיר הוא 7 דולר לטיסות לאירופה ו 12 דולר לארה"ב.
 

NNN747

New member
אתה טועה...

את ה-VIDIBOX (הנגן האישי של אל-על) ניתן להשכיר רק בטיסות ספציפיות בגלל המספר המוגבל . טיסות אלה הן בעיקר הטיסות במטוסי ה767 ליעדים הארוכים (מיאמי, טורונטו, ביג'ין, בנגקוק, בומביי) וטיסות ליעדים המרכזיים באירופה (בעיקר לונדון) שמתבצעות במטוסים ללא PTV. רשימת הטיסות בהן השירות זמין- יוני-יולי 2008 -פה ושם השירות זמין גם בטיסות לניו-יורק, כנראה בגלל שבקיץ ישובצו לשמה גם 767 מלבד ה772 וה744. לא נראה לי הגיוני לתת את השירות הזה במטוסים בעלי מסכים אישיים. (במיוחד שהמספר מוגבל)
 
לפי מה שהסבירו במפגש עם אל על

השירות פתוח לכולם. אחד מהמנהלים שישב בפגישה סיפר כי הוא ישב עם מכשיר כזה בטיסה במטוס 777 עם מסך אישי ונהנה מהמכשיר הרבה יותר מהמסך האישי.
 

NNN747

New member
"אחד מהמנהלים שישב בפגישה סיפר כי...

...הוא ישב עם מכשיר כזה בטיסה במטוס 777 עם מסך אישי ונהנה מהמכשיר הרבה יותר מהמסך האישי". חשבת אולי זה מפני שהוא "אחד המנהלים" ?
השירות הזה לא פתוח לנוסע הפשוט בכל טיסה.
 

NNN747

New member
קרא טוב מה שכתבתי...

"השירות הזה לא פתוח לנוסע הפשוט בכל טיסה" הוא לא פתוח לנוסע הפשוט ב*כל* טיסה.
 
נשבע שהאיש טען שזה פתוח לכולם

ושהשירות הוא ע"י קבלן חיצוני ולא מוגבל לטיסות ספציפיות. גם בעמוד שהפנית אליו כתוב שבמידה וטיסתך אינה מופיעה שלוח אנא שלח מייל לחברה הקבלנית והם יעזרו במידת האפשר. זה אומר שהשרות פתוח ליותר מהטיסות המופיעות בלוח - כנראה בעדיפות נמוכה יותר.
 

4xeld

New member
גיל המטוס

המטוסים אשר טסים למיאמי הינם eae ו eaf בלבד. מטוסים אלו יוצרו ב1990. המטוסים עברו לאחרונה שיפוץ קבינה יסודי (ריפודים,שטיחים,צביעה ומסכי LCD לאורך המטוס) ונראים כחדשים.
 

roy150

New member
תודה+שאלה

קודם כל תודה על התשובה ,השכלתי ודבר שני האם למישהוא תמונה של הקבינה המחודשת?
 

daveair

New member
אם הם שיפצו את הקבינה, ומתכננים להשאיר את

המטוס בצי עוד זמן מה, למה הם לא שמו כבר PTV? זה לא שאי אפשר לשים PTV ב76, יש מלא חברות שעושות את זה.
 

roy150

New member
השערה שלי

לדעתי הם מסתכלים על זה בצורה כזאת: נוסעים ימשיכו לטוס איתנו גם בלי מסכים אישיים..
 

Eldar S

New member
אפשר לחשוב מה יש במסכים האישיים

אני אישית לא התלהבתי
 
למעלה