המלצה חמה על המרפאה של ד"ר רונית אל

דוד1389

New member
המלצה חמה על המרפאה של ד"ר רונית אל

בעבר היו לי מספר נסיונות כושלים של מטפלי סרוגייט לפני המרפאה של אלוני והייתי קצת בבלבול לגבי העניין. במרפאה של אלוני אווירה טובה של טיפול וכן הרבה אנשים שמעורבים. במרפאות של השרלטנים תמצאו בדרך כלל את השרלטן/ית בעצמם ותרגישו שאף אחד מלבדו איננו נכנס לשם. בתחילה, כנהוג אצל כולם, שיחת אבחון בדיקת רופא וכולי. השלב הבא הוא התאמת המטפל המיני למטופל. כאן בוחרת רונית אלוני אחד מאנשי צוותה הנראה לה כמתאים ביותר. המטפלת המינית, לאחר כשתי שיחות, מחליטה איזו מהסרוגייטים מתאימה למטופל (זה אני). בדרך כלל נפגשים פגישה ראשונה או גם יותר עם הסרוגייט בבית קפה או משהו כזה, עד שנוצר קשר ראשוני. הסרוגייט שהתאימה לי המטפלת היתה נאה וצעירה ונפגשנו בבית קפה חביב בת"א. מסיבות שאינן ברורות לי לא הצלחתי להתחבר מבחינת קשר אל הסרוגייט הראשונה. ולאחר מס´ פגישות החלטנו אני והמטפלת שאולי כדאי להחליף. מכיוון והיו לי כבר מספר כישלונות בעבר זה לא היה רצוי אך בסופו של דבר הוחלט על ההחלפה. ההחלטה התבררה כמוצלחת ביותר! מסקנה: לסרוגייט וגם אולי לבת זוג בחיים. אם זה לא "נדבק" תוך מספר נסיונות חבל על הזמן ולא כדאי לפחד להחליף. - לא הייתי ממליץ על ספיד דייטינג (שבודקים התאמה תוך מס´ דקות) אבל אם לאחר כמה שעות זה לא הולך אז לא. הסרוגייט השנייה נכנה אותה בקיצור ש., הייתה שונה לגמרי מבחינת האופי וגם הגישה לחיים מהראשונה וזה התאים לי הרבה יותר. פגישה אחר פגישה העמקנו את הקשר ביננו. והיה לנו נחמד מאד ביחד. לפני כל פגישה עם הסרוגייט ישנה פגישה עם המטפלת שהיא לומדת את מבנה האישיות של המטופל ומכוונת אותו מה ואיך כדאי לנסות ולעשות. היא כמובן מיידעת ומתיעצת בסרוגייט למציאת היעדים המתאימים ביותר. הבעיה שלי של אין אונות נבעה מסוגי חרדות. ולמרות היחס החם מאד מאד של ש. לא הצלחתי להשתחרר. אז הוכנסו לטיפול גם מרכיבים כגון תרופות נגד חרדה וויאגרה. אז נשבר הקרח והתחלתי בקיום יחסי מין מלאים בעצם לראשונה בחיי מסקנה: לא להיבהל מתרופות בלי עזרתה ואהבתה של ש. (ששפעה אלי וממש ריפאה אותי) לא היה הטיפול מצליח. כמו כן בלי הנחייתה של המטפלת וגם האמצעים הטקטיים ובקיצור כל המערכת. בגלל המצב הדפוק במשק נקלעתי גם לקשיים כלכליים וגם בזה רונית אלוני גילתה התחשבות יוצאת דופן. בדרך גם יזמתי והקמתי את אתר האינטרנט של האגודה הישראלית לטיפול מיני. בקיצור פיסת חיים קטנה. טוב אז התודות בראשית לד"ר רונית אלוני - הגורו של הסרוגייטים בישראל ולמנכ"לית המרפאה רותה - אנרגטית וחכמה לד"ר רפי חירותי - הרופא שנתן כדורים ובדק את הגוף לליאת - שדיברה וטיפלה בנפש והכי הכי לש. האישה החברה האהובה שבלעדיה הייתי נשאר חצי בן אדם לסיכום מומלץ בחום ***** (חמישה כוכבים) נ.ב. טוב מה קורה איתי היום? מחפש בחורה מחפש עבודה, חיים רגילים
אז כל טוב לכולם, הפורום הוכיח עצמו כמכשיר טוב לייעוץ וכל המציל נפש אחת משיראל כאילו הציל עולם מלא
 
היי איש יקר, איזה כייף לשמוע ממך ../images/Emo24.gif

שלומלום לך דוד יקר, איזה כייף לשמוע ממך ועוד יותר לשמוע על ההצלחה שלך, כל הכבוד!!! אני עוד זוכר אותך מתקופת הלבטים שלך בפורום וואלה לאיזה מטפל מיני לגשת והדיונים הארוכים שהיו שם, אני שמח עבורך שבחרת נכון ופנית לד"ר אלוני. בעקבות הלבטים שלך יצא משהו נפלא וזה אתר האאינטרנט של איט"מ. כל הכבוד לך על היוזמה והביצוע של אתר האינטרנט היפיפה הזה. בזכותך אנשים רבים יוכלו למצוא מטפלים מיקצועיים בקלות ולא ליפול במלתעותיהם של שרלטנים למינהם. עכשיו ידידי לאחר שהצלחת בטיפול כל מה שנשאר לך זה להצליח בחיים. אני בוטח בך שתעשה זאת ובגדול!!! דרך אגב, מתי אתה קופץ לקפה? ההזמנה עדיין בתוקף. שלומלום.
 
וואוו, איזה כיף שחלקת איתנו ../images/Emo20.gif

וואוו, איזה כיף שחלקת איתנו את החוויה שלך, ככה, בגוף ראשון, ונתת לנו להכנס לעולם המאד אישי שלך והדרך שעברת ! תודה לך. תודה לך גם על האתרהנפלא שהקמת לאיט"מ, בדרך להצלה של חייהם של אנשים נוספים. בזמנים הכל כך לא קלים שלנו במדינה כיף לי לשמוע על הצלחה אישית שלך, ולמרות שיש לפניך כברת דרך אתה שומר על הסתכלות אופטימית. בהצלחה ממני.
 
חן חן לך דוד על ששיתפת אותנו

בטיפול שעברת במרפאה של ד"ר רונית אלוני אכן, מניסיוני, אין כמוה!!!!
 
תודה על שבחרת לשתף אותנו

במסע האישי שלך. התיאור מרגש ומרתק. וכאמרת השיר - "לא קלה היא הדרך... עוד הדרך רבה, המסע עדיין לא תם" - אך מהכרות עמך אני בטוח שגם יהיה מוצלח! בהצלחה!
 

רותה 1

New member
דוד יקר. סיימת פרק חשוב כל כך ../images/Emo25.gif

לקבל תודה והערכה זה תמיד משמח. אבל לקבל מכתב תודה כה מרגש ממך - זוהי שמחה כפולה ומכופלת דווקא בגלל הדרך הארוכה והיסודית שעברת. ואני ממקומי, למרות שאין אני איש טיפול, צפיתי בך לאורך כל התהליך וראיתי אותך בכל השלבים, בחלקם קשים - לא מוותר והולך קדימה בגדר גבר אמיץ שאינו מוותר לעצמו, לא מתייאש, לא מאבד תקווה, מסכים "להתמסר" לחוקי הטיפול המקצועי ונותן לעצמו הזדמנות לשינוי אמיתי. כמו כל מטופל, היית יקר לנו אבל מכיוון שהגעת אחרי תלאות של אנשים לא מקצועיים שברוב רגישותך ידעת לזהות אותם - הצלחת הטיפול שלך העסיקה אותי אף יותר. אתה יודע, דוד, בגלל שהמרפאה שלנו עוסקת בטיפול כל כך אישי, יש בזה גם תסכול שגם כאשר מטופל/ת גומרים את הטיפול בהצלחה, אין זה מסוג הטיפולים שמגיעים אלינו בגלל צורת תקשורת של "מפה לאוזן". זה כמובן מובן לגמרי ובכל זאת, מהמקום שלי - לפעמים חבל לי שעוד אנשים לא יודעים ואין אנו יכולים לשלוח מטופלים כשגרירים שלנו כמו במקצועות אחרים. והנה אתה ידעת לשתף אותנו ואת כל חבורת הפורום בתהליך שעברת בצורה כנה פשוטה ובראש ובראשונה - בצורה אמיצה . ברור לי כמו שלומלום, רפי, אשה אחת, ש. היקרה. ליאת וד"ר רונית אלוני (שבודאי תענה לך אישית) - שאתה תצלח את דרכך גם בתחומים אחרים בחייך כי הצעד הראשון הוא הצעד הקשה ביותר. אני מברכת אותך שוב ומודה לך בשם כולנו, רותה.
 
לדוד

לקח לי הרבה זמן להחליט איך להתיחס ותשובתי התמהמה לא בגלל הניתוק שנכפה עלי בגלל הוירוסים אלא בגלל שאני מוצאת את עצמי מתלבטת לגבי החשיפה שמתרחשת כאן באתר על ידי מטופלים שאומנם לא מזדהים בשמם ובכל זאת. ועל כך אכתוב באופן נפרד. אליך דוד כל שיש לי הוא לברך אותך בעיקר על ה א מ ו ן שנבנה בך מחדש ושהוא הצידה הכי חשובה בדרך הלאה למציאת בת זוג, עבודה וקשר עם חברים. מודה לך על שנתת בי אמון זה לא היה קל, ומעריכה את התרומה שלך לאירגון איטם ולכל הגולשים שעושים שימוש באתר שהפקת. היה שלום, רונית.
 

eshir

New member
שבחים למרפאה של ד"ר אלוני

לדוד, מה שנותר לי לומר הוא שאתה צודק בהחלט ולהצטרף לשבחים שלך. למזלי, אני לא פניתי למרפאות אחרות לטיפול מיני אלא הופניתי לטיפול ע"י הפסיכולוג שלי (שעדיין מטפל בי וגם לו מגיעים שבחים רבים) למרפאה של ד"ר אלוני. היא הפנתה אותי למטפל מיני והוא בחר לי סרוגייט שמאוד מתאימה לי. אני נמצא בשלב מתקדם למדי של הטיפול ואני חושב שזה אחד הצעדים החשובים ביותר שעשיתי בחיי ללכת לטיפול הזה. הבעיה שלי היא חרדה וקשיים ביצירת קשר אינטימי ומיני עם בנות המין השני. שום דבר אחר לא היה עוזר מלבד הטיפול הזה ולכן טוב שאני עושה אותו. הדבר היחיד שאני מצטער עליו הוא שלא גיליתי את זה בעבר והלכתי לטיפול בשלב מוקדם יותר של החיים. המטופל המרוצה.
 

רותה 1

New member
מבלי לדעת מי אתה..eshir

זה עושה טוב על הלב לדעת שנעזרת בטיפול במרפאה שלנו. תודה על השיתוף ועל זה שהצלחת בכל זאת לשמור על פרטיותך, מטופל יקר. שבוע טוב.
 
למעלה