המלצה - ההצגה מאמה מיה

המלצה - ההצגה מאמה מיה ../images/Emo9.gif

היינו היום בצהריים בהצגה מאמה מיה בהיכל התרבות. בהצגה משתתפים: ציפי שביט, חני נחמיאס, שירי מיימון ורועי בר נתן. מסופר על ילדה שמחפשת בית אחר כי נמאס לה מאמא שלה. היא עוברת מאמא רס"רית לאמא חולת טלויזיה ואמא חולת עבודה ובסוף מבינה שאין כמו בבית ואמא יש רק אחת
. ההצגה נגמרת במחרוזת שירי אהבה לאמא - מרגש ביותר.
 

guykush

New member
אז מומלץ שהאמא או האבא ילכו

עם הילד לראות את הצגה??? ביי גיא
 
כן, ומה שטוב שאחרי זה

הילדים כבר לא רוצים אמא אחרת ובית אחר (טוב, לפחות ליום יומיים............
)
 

רותי ע

New member
../images/Emo46.gif "חוויות" מהפורימון בגני התערוכה

היתה לי תחושה שמשהו לא יהיה בסדר. חשבתי שזה יהיה בגלל ההמונים. אז המונים לא היו שם והמקום גדול אז בכלל לא היתה תחושת צפיפות. אבל........ ארגון ישראלי "במיטבו". חפיפניקיות, זילזול באינטיליגנציה של הקטנים והגדולים, נסיון למצוץ מהקהל כמה שיותר מזומנים. מוכר? איפה כל התיאורים המפוצצים שהיו בפלייר שקיבלתי. למשל האולם המרכזי. התחלתי לחפש שם את האטרקציות וגיליתי שכל מה שיש שם זה דוכנים למכור לי אוכל/קוסמטיקה/צעצועים/תוכנות מחשב לילדים וכו'. או שהיו שם כמה דוכני הפעלה כמו קליעה למטרה שנראו כאילו נעשו ע"י תלמידי בי"ס. והכל בתשלום כמובן. והיו אולמות פתוחים שבהם לא היה כלום. חלק היו ריקים וחלק עם תפאורה. אבל לא היה שילוט מכוון והיה מצחיק לראות את ההמונים על טפם נודדים מאולם לאולם לבדוק אם יש שם משהו לראות. הזכיר קצת את יציאת מצרים. זה היה ממש 10 !!! כלומר, כל דבר עלה 10. כל צעצוע, כל דוכן, כל מאכל או משקה. זה הזכיר לי קצת נסיעה איטית במונית שהמונה דופק (בעשיריות כמובן). אפילו המתנפחים היו בתשלום. והם היו 10 כפול - 10 ש"ח ל-10 דקות. אין גבול לגזל. אז נכון שהכניסה היתה ב-45 לילד 35 למבוגר (10 ש"ח הנחה עם קופון) אבל צריך להכין בוחטה רצינית בשביל השהות במקום. וכל המופעים היו ברמה ירודה. ללהטוטן נפלו הכדורים. לרקדניות הברזיליות היו בגדים ישנים. למעט מופע פעלולנים שהיה ברמה סבירה ומשך את הילד שלי שמת על ספידרמן ודומיו הכל היה פשוט פשוט. ואז הודיעו שיוצאת העדלאידע. באמת הם לא ידעו. 3 קרוניות חשופות מכל קישוט עם כמה בובות וכמה מבוגרים מחופשים שמנופפים בעייפות + שוב אותן 3 רקדניות ברזילאיות. בושה. אז מה הפלא שמה שהכי עניין את הילד שלי זה איזה צעצוע לבחור בדוכן הצעצועים ואיזה ארטיק הכי שווה. ובשביל זה צריך להגיע עד לשם? את זה יש בכל קניון. טוב, אומרים שפריארים מתחלפים. אז אני מתחלפת. יותר לא תראו אותי במקומות כאלו. מי רוצה להתחלף
 

דורית1900

New member
../images/Emo4.gif חבל

באמת התפלאתי שאת נוסעת כל כך רחוק בשביל כמה אטרקציות. בפעם הבאה - חוף ניצנים עם רביצה על דיונה ושיט בקיאק, או גן המדע במכון ויצמן, או בית חלומותי.
 

רותי ע

New member
ממש לא חסרים מקומות

אפילו ביישוב שלנו היו במתנס מתנפחים. ללא תשלום...
 
רותי, איך היתה לי הרגשה

שתכתבי חוויות מהביקור שם ועוד לחשוב שקניתי כרטיסים לשבת בבוקר, אני מקווה שאנחנו לא נתאכזב.
 
מהצצה תוך כדי נהיגה בכביש

התערוכה, זה היה נראה לי די עלוב למען האמת, המקום נראה קצת שומם, ביחס לשנים קודמות באירועים אחרים. מקוה שבכל זאת תהנו
 

fanyoni

New member
צודקת

גם אני קיטרתי על זה כבר אתמול. כזה זלזלול כבר הרבה זמן לא היה. ממש בושה. למעט הפעלולים (שהילד עדיין מדבר עליהם) לא היה כלום. ממש. אחרי שעה וקצת התחפפנו משם והצטערתי כבר שבאתי.
 
בשנה הבאה - תבואי לעדלאידע במודיעין

למרות שMילק שייק אומרת שדווקא השנה לא היה מוצלח (לא הייתי, לא יודעת), אבל זה יכול להיות תירוץ טוב להיפגש
 

Tamar b

New member
חבל! (והמלצה חלופית)

אנחנו גם היינו בדרך לשם אתמול. התחרטנו בהחלטה של רגע ומצאנו את עצמנו ברביצה מהנה בפארק הירקון ממש מול גני התערוכה למי שעוד מחפש מה לעשות היום או מחר - שילוב מעולה של מרחבים שמעלימים את ההמונים, מתקנים נהדרים לילדים, צל, שקט ובחינם.
 

הירוקה

New member
מצטרפת לחוויות המפוקפקות הללו

אכזבה גדולה מאוד! (חשבתי שהפורימון זה רק ל"חבר" ולמשטרה, מבינה שטעיתי)
 

mishelli

New member
אנחנו היינו בפורימון במתנ"ס

היה נחמד. קונים כרטיס ב-5 ש"ח, ובכרטיס הזה משתתפים באיזה 8 פעילויות: קליעה למטרה, גלגל המזל, באולינג, איפור, חתול בשק, האכל את אחשוורוש, דע את עתידך, הפלת פחיות, ובריכת כדורים. עידן זכה בשני פרסים קטנים. לגילי זה עדיין לא מתאים. פופקורן 5 ש"ח, צמרגפן סוכר גם 5 ש"ח. לגילי לא היה משהו תחליף לפופקורן. קניתי לו פעם אחת צמר גפן סוכר שגם לא היה מומלץ לו אבל לא מסוכן כמו פופקורן. אח"כ היתה תחרות תחפושת. התאכזבתי שזכתה תחפושת של בילבי, שבכלל לא היתה מקורית, כי בילבי היתה עוד כשאני הייתי ילדה, והתחפושת הזאת זכתה במקום ראשון! והזוכה קיבל אופניים. רוב המשתתפים היו ילדים בגילאים בערך עד 8, והאופניים שהביאו, התאימו לילדים גדולים לפחות בני 12-14. והיו תחפושות הרבה יותר יפות ומקוריות: היפות: נסיכות ומלכות למיניהן ואבירים, מרדכי היהודי, המקוריות: רועה כבשים, שוקולד. אבל העיקר ההנאה והבילוי. עידן התחפש לתנין, ולא היה עוד תנין חוץ ממנו. וגילי התחפש לחיפושית אבל לא הסכים ללבוש את הראש שלה.
 

ר של דן

New member
גם אנחנו היינו והתאכזבנו מאוד

חברה אמרה לי שכמעט הרגו את מארגני האירוע, ממש מביש מה שהיה. שמעתי שאירגנו תביעה יצוגית בעניין. שיא החוצפה לדעתי שהמתנפחים עלו כסף, עד עכשיו אין לי מושג איך אפשר לקחת כסף בכניסה ואחר כך עוד כסף על המתקנים בתוכו. ממש מאכזב. גם אותנו לא יראו שם שוב.
 

רותי ע

New member
למישהו יש קשר עם איזה עיתון?

צריך פעם אחת ולתמיד להראות שיש גבול למה שאפשר לנצל אנשים ולפרסם את הביזיון ברבים.
 
למעלה