המלצה/דיעה/חווד" מאוד תעזור לי
שלום רב. בניב בכורי בן 1.10 נכנס לראשונה לגן ואני התנדבתי להיות חלק מהועד שמייצג את ההורים ולהוות חלק פעיל באיסוף כספים וקניית מתנות. מישהי יכולה אולי לומר לי כמה כסף נהוג לאסוף בבקשה ? אני הבנתי שצריך מתנה לילדים ועוד קניית ספר ספרייה וכמו כן קניית מתנה לצוות הגן לחג הפסח בע"ה וכמו כן מתנה למסיבת סיום. 200 ש"ח יספיק לדעתכן? החישוב הוא כזה: 50 ש"ח מתנה לכל ילד 30 ש"ח ספר ספרייה 120 ש"ח מתנה לצוות הן בפסח והן למסיבת סיום תודה רבה מראש
שלום רב. בניב בכורי בן 1.10 נכנס לראשונה לגן ואני התנדבתי להיות חלק מהועד שמייצג את ההורים ולהוות חלק פעיל באיסוף כספים וקניית מתנות. מישהי יכולה אולי לומר לי כמה כסף נהוג לאסוף בבקשה ? אני הבנתי שצריך מתנה לילדים ועוד קניית ספר ספרייה וכמו כן קניית מתנה לצוות הגן לחג הפסח בע"ה וכמו כן מתנה למסיבת סיום. 200 ש"ח יספיק לדעתכן? החישוב הוא כזה: 50 ש"ח מתנה לכל ילד 30 ש"ח ספר ספרייה 120 ש"ח מתנה לצוות הן בפסח והן למסיבת סיום תודה רבה מראש