המכרז של המדינה

ה-תמ-ים

New member
המכרז של המדינה

כפי שירוק כבר רמזה, ותקווה הזכיר את זה לא מזמן (לפני כמה הודעות), בקרוב אני מתכונן להחליף את הניק שלי בפורום, והשאלה למה? (ל` צרויה). אי לכך אני מכריז פה על מכרז לבחירת הניק. הניקים שעלו לגמר הם הניקים בהם כונתי פה בזמן האחרון. והמועמדים הם: - תמי או התמימה - ``ה-ת-מ-י-ם`` או ``ה-תמי-ם`` או אפילו ``התמים`` - תח-מן (בניגוד לתח-וומן, הבוסית) או תח-הוא-מן - פושע (זה לקחת ילד תמ-ים, ולהפוך אותו פוששששעעע :) - הכופר (שנאמר: על ראש הכופר בוער הכובע) - מתחזה (מתחזה לתמ-ים, מתחזה לילד מתחזה לזוכה בלוטו {עם כל המסכות על הפנים}, וכו`) - המפוקפק (המפוקפק מכפר אז``ר), או אולי המפוק-פקק? - עכו``מ (כונתי גם ``מר ילד``, אבל זה ירד בעריכה, כי אני לא ``מר`` ... מתוק שכמוני :) אז ילדים שלי, מה אתם מעדיפים? הצעות נוספות יתקבלו בברכה ... :) שימו לב- זהו מכרז, ולא תחרות. מכרז ללא דמי השתתפות (למרות שתרומות יתקבלו בברכה בכל קופת צדקה קרובה, ולא אין לי אינטרסים בשום קופה ספציפית), ככה שאין פרסים, אבל זה לא עולה לכם כלום. המכרז מבוצע ללא השתתפות רו``ח ו / או עו``ד, ככה שההנהלה לא מתחייבת לבחור בניק שיתאים שיזכה במכרז. לילה טוב ושבת שלום לכם.
 
רעיונותי

הם כאלה. תתעה``א- תמים תהיה עם ה` אלוקיך. עמאההעתש``ב- על מה אבדה הארץ הזאת? על תמים שהיה בצ`ט. ק``ן תמים- על משקל ``טהר את השרץ בק``ן טעמים`` מה *ילד* יום- ארוך מדי. חתחתמים- על משקל חתחתול. תמימופרע- מה שהילד לא היה מעולם, ואולי יגשים את שאיפתו בשמו. ואולי תחליף לה-ת-מ-י-ם- ואז זה יראה ככה: התמי-ם- 499 ה-תמים- 499 ה-ת-מ-י-ם- 499 ה-ת-מים-499 תחתית שאול-489 טורבו- 496 וכו`.
 

turbo

New member
בעיה טכנית קלה...

בס``ד רשמת שלתח יש פחות הודעות מאשר לי,וזה נכון... אז למה היא מעליי ? פרוטקציות ????? :cool:
 

ה-תמ-ים

New member
מתוך השמות החלטתי להוסיף למכרז

את ``השרץ`` (שאולי יוחלף אחרי ק``ן הודעות) וברשימה שהוספת, אני לא יודע איך שכחת את מיקי* 3322 אבל שמותייך ילקחו בחשבון
 

מיקי*

New member
כבר אמרתי לך שלדעתי אתה צריך להיות:

התמי-ם, לא? חשבתי שזה ברור . . . ;-)
 
והרעיון שלי:

למה שלא תלך פשוט על : התמים ? כפרוש שמך : שלם בלי הפסקות באמצע... אני יודעת שזה רעיון דיי מהפכני , אבל... בכל אופן יהיה הניק אשר יהיה , נמשיך לקרוא לך תמי. מהמצפה תמיד וונדר
 

ה-תמ-ים

New member
מתאים? יש איתו בעיה קטנה ...

עוד לא קיבלתי אישור של תח-וומן, הבוסית. אולי כשהבוסית תחליף לת-וומן, אני אחליף לתח-הוא-מן. וחוצמיזה, זה עלול לעשות לי עבודה קשה, להגיב על כל תחחחחחחחחחחחחחח, בעיה בעייתית :)
 

ה-תמ-ים

New member
זה מתוחכם מידי בשבילי ;-)

וכמו שנאמר: ``ברוך המבדיל בין גלאט-צ`אט לפורום`` (מי זה ברוך? גם אותו תמיד מאשימים :)
 

ה-תמ-ים

New member
הפור נפל, הוחלט על שם חדש ...

ובגלל שפיספסתי קצת, אז הוא קיבל את ההודעה שיועדה בהתחלה כהודעה האחרונה של ה-תמ-ים. ואגב, השם החדש הפתיע, נחון?????? :)
 
למעלה