המכרזים להפעלת 150 קווי ת"צ

מצב
הנושא נעול.

Brendan

New member
המכרזים להפעלת 150 קווי ת"צ

המכרזים להפעלת 150 קווי ת"צ
שבע קבוצות עלו לשלב הסופי של המכרזים להפעלת 150 קווי תחבורה ציבורית
ליברמן: הרפורמה הביאה להוזלות של עשרות אחוזים בתעריפי הנסיעה ויצרה מאות מקומות עבודה חדשים. שבע קבוצות של מפעילי תחבורה ציבורית עלו לשלב הסופי במכרז המוקדם (P.Q) להפעלת 150 קווי תחבורה ציבורית בכל רחבי הארץ. במסגרת הרפורמה שמנהיג משרד התחבורה בתחבורה הציבורית פורסמו בחודש מרץ 2003 מכרזים הכוללים 6 אשכולות של קווים עירוניים, איזוריים ובינעירוניים בבאר שבע, פתח תקווה, ראש העין, אשקלון, בית שאן, מודיעין ואלעד. קווים אלה מהווים כ- 15% מנפח הפעילות של התחבורה הציבורית בארץ והם מופעלים כיום על ידי קואופרטיב אגד, חברת דן, החברה העירונית באר שבע וכן חברות הורן את לייבוביץ ו"מרגלית". הקבוצות שעלו לשלב הסופי הן: חברת "מרגלית"; קבוצת "מסיעי שאשא" וא.נ. נתניה; קבוצה הכוללת את חברת המכוניות "מאיר" וחברת האוטובוסים "הורן את לייבוביץ"; קבוצה הכוללת את "נהור נתיבי תחבורה" "תור בוס" "מכשירי תנועה" ו"אתגל אחזקות". כמו כן עלו לשלב הגמר גם חברת "אגד תחבורה ציבורית"- חברת הבת של אגד וכן קבוצת "קונקס" וחברת "סופרבוס". דובר משרד התחבורה, אבנר עובדיה מסר כי במהלך חודש יוני 2003 יפורסם המכרז הסופי לאשכול קווי אלעד ובחודשים אוגוסט- ספטמבר יפורסמו מכרזים לשני אשכולות נוספים של קווים. אשכול אחד באשקלון ואשכול נוסף בנצרת, עפולה ובית שאן. במהלך שנת 2004 יפורסמו אשכולות של קווים נוספים: בבאר שבע ובמודיעין. שר התחבורה, אביגדור ליברמן מסר כי ימשיך לקדם את הרפורמה בתחבורה הציבורית. לדבריו,הרפורמה הביאה להוזלות של עשרות אחוזים בכל הקווים שהוצאו לתחרות ויצרה מאות מקומות עבודה חדשים בענף התחבורה הציבורית. "המטרה היא לאפשר תחבורה ציבורית יעילה וזולה שתגרום לנוסעים להעדיף את התחבורה הציבורית על הרכב הפרטי" הוסיף ליברמן. עד כה הוצאו לתחרות יותר מ- 300 קווי תחבורה ציבורית שהופעלו על ידי אגד ודן, בין השאר בצפת, חדרה, נתניה, נהריה, רמלה, לוד, באר שבע, תל אביב, מודיעין עלית ובקעת אונו. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
 

cmr

New member
מקומות עבודה

המכרזים להפעלת 150 קווי ת"צ
שבע קבוצות עלו לשלב הסופי של המכרזים להפעלת 150 קווי תחבורה ציבורית
ליברמן: הרפורמה הביאה להוזלות של עשרות אחוזים בתעריפי הנסיעה ויצרה מאות מקומות עבודה חדשים. שבע קבוצות של מפעילי תחבורה ציבורית עלו לשלב הסופי במכרז המוקדם (P.Q) להפעלת 150 קווי תחבורה ציבורית בכל רחבי הארץ. במסגרת הרפורמה שמנהיג משרד התחבורה בתחבורה הציבורית פורסמו בחודש מרץ 2003 מכרזים הכוללים 6 אשכולות של קווים עירוניים, איזוריים ובינעירוניים בבאר שבע, פתח תקווה, ראש העין, אשקלון, בית שאן, מודיעין ואלעד. קווים אלה מהווים כ- 15% מנפח הפעילות של התחבורה הציבורית בארץ והם מופעלים כיום על ידי קואופרטיב אגד, חברת דן, החברה העירונית באר שבע וכן חברות הורן את לייבוביץ ו"מרגלית". הקבוצות שעלו לשלב הסופי הן: חברת "מרגלית"; קבוצת "מסיעי שאשא" וא.נ. נתניה; קבוצה הכוללת את חברת המכוניות "מאיר" וחברת האוטובוסים "הורן את לייבוביץ"; קבוצה הכוללת את "נהור נתיבי תחבורה" "תור בוס" "מכשירי תנועה" ו"אתגל אחזקות". כמו כן עלו לשלב הגמר גם חברת "אגד תחבורה ציבורית"- חברת הבת של אגד וכן קבוצת "קונקס" וחברת "סופרבוס". דובר משרד התחבורה, אבנר עובדיה מסר כי במהלך חודש יוני 2003 יפורסם המכרז הסופי לאשכול קווי אלעד ובחודשים אוגוסט- ספטמבר יפורסמו מכרזים לשני אשכולות נוספים של קווים. אשכול אחד באשקלון ואשכול נוסף בנצרת, עפולה ובית שאן. במהלך שנת 2004 יפורסמו אשכולות של קווים נוספים: בבאר שבע ובמודיעין. שר התחבורה, אביגדור ליברמן מסר כי ימשיך לקדם את הרפורמה בתחבורה הציבורית. לדבריו,הרפורמה הביאה להוזלות של עשרות אחוזים בכל הקווים שהוצאו לתחרות ויצרה מאות מקומות עבודה חדשים בענף התחבורה הציבורית. "המטרה היא לאפשר תחבורה ציבורית יעילה וזולה שתגרום לנוסעים להעדיף את התחבורה הציבורית על הרכב הפרטי" הוסיף ליברמן. עד כה הוצאו לתחרות יותר מ- 300 קווי תחבורה ציבורית שהופעלו על ידי אגד ודן, בין השאר בצפת, חדרה, נתניה, נהריה, רמלה, לוד, באר שבע, תל אביב, מודיעין עלית ובקעת אונו. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
מקומות עבודה
מה עם מקומות העבודה שנסגרו בחברות אגד ודן כתוצאה מההפרטה. רוב מקומות העבודה החדשים נגרעו מהחברות הנ"ל. איפה היעילות בתחזוקה הרכב. איפה המודיעין לציבור.
 

mister K

New member
נמאס מהרפורמה!

המכרזים להפעלת 150 קווי ת"צ
שבע קבוצות עלו לשלב הסופי של המכרזים להפעלת 150 קווי תחבורה ציבורית
ליברמן: הרפורמה הביאה להוזלות של עשרות אחוזים בתעריפי הנסיעה ויצרה מאות מקומות עבודה חדשים. שבע קבוצות של מפעילי תחבורה ציבורית עלו לשלב הסופי במכרז המוקדם (P.Q) להפעלת 150 קווי תחבורה ציבורית בכל רחבי הארץ. במסגרת הרפורמה שמנהיג משרד התחבורה בתחבורה הציבורית פורסמו בחודש מרץ 2003 מכרזים הכוללים 6 אשכולות של קווים עירוניים, איזוריים ובינעירוניים בבאר שבע, פתח תקווה, ראש העין, אשקלון, בית שאן, מודיעין ואלעד. קווים אלה מהווים כ- 15% מנפח הפעילות של התחבורה הציבורית בארץ והם מופעלים כיום על ידי קואופרטיב אגד, חברת דן, החברה העירונית באר שבע וכן חברות הורן את לייבוביץ ו"מרגלית". הקבוצות שעלו לשלב הסופי הן: חברת "מרגלית"; קבוצת "מסיעי שאשא" וא.נ. נתניה; קבוצה הכוללת את חברת המכוניות "מאיר" וחברת האוטובוסים "הורן את לייבוביץ"; קבוצה הכוללת את "נהור נתיבי תחבורה" "תור בוס" "מכשירי תנועה" ו"אתגל אחזקות". כמו כן עלו לשלב הגמר גם חברת "אגד תחבורה ציבורית"- חברת הבת של אגד וכן קבוצת "קונקס" וחברת "סופרבוס". דובר משרד התחבורה, אבנר עובדיה מסר כי במהלך חודש יוני 2003 יפורסם המכרז הסופי לאשכול קווי אלעד ובחודשים אוגוסט- ספטמבר יפורסמו מכרזים לשני אשכולות נוספים של קווים. אשכול אחד באשקלון ואשכול נוסף בנצרת, עפולה ובית שאן. במהלך שנת 2004 יפורסמו אשכולות של קווים נוספים: בבאר שבע ובמודיעין. שר התחבורה, אביגדור ליברמן מסר כי ימשיך לקדם את הרפורמה בתחבורה הציבורית. לדבריו,הרפורמה הביאה להוזלות של עשרות אחוזים בכל הקווים שהוצאו לתחרות ויצרה מאות מקומות עבודה חדשים בענף התחבורה הציבורית. "המטרה היא לאפשר תחבורה ציבורית יעילה וזולה שתגרום לנוסעים להעדיף את התחבורה הציבורית על הרכב הפרטי" הוסיף ליברמן. עד כה הוצאו לתחרות יותר מ- 300 קווי תחבורה ציבורית שהופעלו על ידי אגד ודן, בין השאר בצפת, חדרה, נתניה, נהריה, רמלה, לוד, באר שבע, תל אביב, מודיעין עלית ובקעת אונו. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
נמאס מהרפורמה!
רואים שלליברמן אין מושג וחצי מושג בתחבורה ציבורית! עם הרפרומה ירדה בהרבה רמת השירות בקווים שהפורטו. במיוחד אלה של סופרבוס ונתיב אקספרס שממש, אבל ממש מזכירות חאפרים! המחירים אמנם ירדו עם תחילתה של הרפורמה, אך הם עלו מיד לאחר מכן ולבסוף אף ישתוו למחירים המקוריים של אגד ודן, שהם שני המפעילים היחידים בארץ שיודעים באמת מה זה תחבורה ציבורית! כל הרפורמה הזו היא לא אלא עבודה בעיניים על הנוסעים. חוץ מזה, שכמו שנוספו מקומות עבודה חדשים בחברות החדשות, כך גם פוטרו נהגים באגד ואולי גם בדן. ונהגים אלה מקצועיים בהרבה מהנהגים החדשים של החברות החדשות. מתי כבר יתעוררו שם במשרד התחבורה וישימו סוף לגניבת הקווים מאגד ומדן??? מתי שתיהרס לגמרי התחבורה הציבורית בארץ ויקרה מה שקרה עם הרכבות בבריטניה??? נמאס מהרפורמה!!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה