המיליארדר האוסטרלי פאקר אותר ונחקר בחו"ל ע"י משטרת אוסטרליה

סטילהוק

New member
המיליארדר האוסטרלי פאקר אותר ונחקר בחו"ל ע"י משטרת אוסטרליה

לאחר שהמשטרה ניהלה מרדף אחרי המיליארדר האוסטרלי ג'ייימס פאקר החשוד במתן שוחד ומתנות לרה"מ נתניהו ולבנו יאיר, שנמלט והצליח לחמוק מהחוקרים בברזיל, ארגנטינה ובהמשך גם ממקסיקו ללב ים, משטרת אוסטרליה שמתייחסת להאשמות המיוחסות נגדו הרבה יותר ברצינות ממה שמתייחסים בארץ, איתרה אותו וחקרה אותו במשך שעות על פרשת המתנות של נתניהו. מה שקרוי תיק 1000. כמו כן, על פי הפרסום, במסגרת החקירה בודקים השוטרים איך חברו הקרוב של יאיר נתניהו, צעיר בשם רומן אברמוב, מונה לעבוד כמנהל אצל פאקר עם משכורת של עשרות אלפי שקלים, למרות שהוא נטול כל תואר אקדמי וניסיון תעסוקתי.

המיליארדר פאקר אותר ונחקר בחו"ל
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-397255-00.html


חוקרי המשטרה הצליחו לגבות עדות פתוחה מפאקר. לחוקרים הייתה התלבטות אם לחקור אותו באזהרה, אך לבסוף הוחלט על עדות פתוחה אשר תואמה איתו בהסכמתו. עדותו של פאקר נמסרה (יום ג', 28.11.17) אחרי כמה חודשים שבהם ניסתה המשטרה לאתרו.

את העדות גבו חוקרים אוסטרלים ומאחורי הקלעים ישבו חוקרי להב 433 והעבירו לאוסטרלים שאלות. העדות נגבתה שבוע אחרי חקירתו השישית בפרשה של ראש הממשלה עצמו, שמתנהלת על-ידי חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה). נתניהו, שנחקר אז גם על תיק 2000, חשוד בקבלת טובות הנאה בשווי מאות אלפי שקלים במשך שנים ועל-פי דרישתם הישירה שלו ושל רעייתו שרה.

החשד בעניינו של פאקר הוא שמילצ'ן גייס אותו בשלב מסוים בעניין המתנות לזוג נתניהו. לא ידוע מה אמר פאקר בעדותו. העדות נמשכה שעות ארוכות. בכוונת המשטרה להציג את עדותו בפני הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט שיחליט כיצד לפעול.

שבוע לפני כן העידה עוזרתו האישית של איש העסקים ארנון מילצ'ן כי הדרישה למתנות הגיעה גם ישירות מנתניהו. לדברי הדס קליין, שהעידה בתיק 1000 כמה פעמים, הפניות כללו בקשה מפורטת מצד ראש הממשלה לסיגרים ולשמפניות.


המשטרה מנהלת מרדף אחרי פאקר לאחר שנמלט ממנה בדרום אמריקה
http://www.maariv.co.il/news/world/Article-609488

המשטרה מקיימת מרדף אחרי המילארדר ג'יימס פאקר, ידיד משפחת נתניהו, שלפי החשד העניק לה טובות הנאה, זאת לאחר שהוא חמק מהחוקרים בברזיל ובארגנטינה, ובהמשך נמלט מהם גם במקסיקו ביאכטה ללב ים.
 

אבנר ג2

New member
שיגמרו כבר ויגישו המלצה להעמיד את נתניהו לדין על לקיחת שוחד

הרי לאיש אין ספק שהוא לקח
אז מה הם ממשיכים ללעוס את המסטיק הזה
אם היה מדובר במישהו אחר כבר לפני שנתיים היו מעמידים אותו לדין

כבר היה יועץ משפטי שחילץ אותו מגניבת המתנות ממשרד ראש הממשלה
האם גם הפעם יקום מישהו שיחלץ אותו?.....
 

סוהי69

New member
בניגוד לדעה הנחרצת שלך,לי ולמשטרה יש ספקות....

קוצר הרוח שלך אינו תחליף לאמת.בדבר אחד גם לי אין ספק - נתניהו אוהב מתנות ומקבל אותן בשפע וברצון.אבל בכדי שהנהנתנות והחמדנות האלה יהפכו לקבלת\מתן שוחד,מישהו היה צריך לקבל משהו במונרה לחברות הטובה ונדיבות הלב.......וזה עדיין לא קיים!!!........אז תרגיע.
 
מי אתה בכלל להגיד למשטרה מה לעשות? חוקרי המשטרה עובדים בקצב

שלהם ולא זקוקים לשיחות הזדרזות שלך. אם אתה לא מרוצה מהם תתקשר לשר הפנים ותדרוש שיזרז את חוקרי המשטרה אחרת נתניהו יפטר אותו.
 
למעלה