"המיוחדים של צער בעלי חיים"

ronagg

New member
בדיוק זו הנקודה!!

ההסגרים מוגדרים כמקום שלילי ..שמטרתו " לנקות" את הרחובות ..מכלבים שעלולים לגרום נזק לבני אדם .. צב"ח ת"א מוגדר כאירגון ..לרווחת בע"ח , ועל פי שמו אנשים חושבים ומאמינים ..בגלל העובדה שיש אי אלו אימוצים שאכן זה פיתרון נאות לבעייתם ..או לכלבים שלהם וכו... ופה הטעות,... יש לידע בצורה ברורה את המוסרים ..שרוב הסיכויים הם שכלבם (הכלב) יורדם ..וזה לא נעשה ..ולכן זו הטעייה, כמובן שהם מכוסים על פי החוק כי המוסר חותם על ויתור שאומר " שהכלב יורדם אם הוטרינר ימצא לנכון .." אבל אנשים לא יודעים שפה לא מדובר על מצב של מחלה..
 

Benjamin Turner

New member
לא-לא, זו לא הסיבה לביקורת של בנג'י

כאמור, היות ואין לי אלטרנטיבה ל"פתרון" של צב"ח ת"א, אני מרגישה שאין לי זכות להתנגד למדיניות ההמתות שלהם ואני אכן לא מתנגדת לה. שנאתי לצב"ח ת"א נולדה בעקבות תמיכתם בעיריית ראשון לציון בנושא האכלת חתולי הרחוב והורחבה לכל תחומי הפעילות של העמותה כי לעמותה בעלת רמת אדישות וחוסר מצפון שכזו אין בכוונתי לתרום (מזמני, מרצי או כספי).
 

נעמה 444

New member
אין זה תפקיד של אגודה

שפועלת לרווחת בעלי חיים להיות המוציא לפועל של השמדות בעלי החיים. בלי קשר לויכוח האם האידיאולגיה נכונה. זו דעתי.
 

Benjamin Turner

New member
אם מבחינת אותה אגודה ההמתות הנן

המתות חסד, ודאי שזה תפקידה. זה אך ורק ענין של אידיאולוגיה (לדעתי). מענין באמת מה היה קורה לו צב"ח ת"א היו מפסיקים לקחת בעלי חיים נטושים. לאן הם היו מגיעים? האם כולם היו נאספים ע"י השירותים הוטרינריים ואז כספי ההמתות היו יכולים לשמש למטרות חיוביות יותר, או שסטטיסטיקות הדריסות/הרעלות/התעללויות היו קופצות? (אני שואלת ברצינות)
 

ronagg

New member
לא בהכרח..

יש עמותות ואגודות נוספות בארץ ..ומה קורה שם? .. זה לא מתפקיד אגודה שמגדירה את עצמה לרווחת בע"ח לדאוג להרדמתם ..זו הטעייה .. להפך ההסגרים העירוניים עכשיו נעשו יותר עמותות לרווחת בע"ח מאגודות .. עמותות שקמות בהסגרים , וכדוגמה " הרצליה אוהבת חיות", "כלביית לוד", "רחובות אוהבת חיות" ובחדרה ובגלבוע...וכו...
 

Benjamin Turner

New member
א. בכל המקומות הללו עדיין ישנן

המתות ב. יתכן שהיות וצב"ח ת"א מבצעים את העבודה ה"מלוכלכת", העמותות יכולות לרחוץ בנקיון כפיהן ולהימנע מהמתות ג. שאלתי שאלת תם, באמת, ולא ממש קיבלתי תשובה
 

נעמה 444

New member
את העבודה המלוכלכת ממילא עושים

ההסגריםהעירונים, אז אין צורך ב"עבודה" של צער בעלי חיים תל אביב, אלא אם כן יש סיבה אחרת שהם נוקטים בה. לי אישית האנשים שמעסיקים שם כולל זה שכתב למעלה מעוררים רצון להקיא.
 

לה פטיט

New member
אולי שמישהו יבדוק לאן

כספי התרומות של עמותות אחרות הולכים? למשל העמותה למען החתול ממשיכה לבקש תרומות והם פשטו את הרגל! אפשר להכנס לאתר שלהם ולראות. בנוסף אולי עמותות אחרות מוציאות כספים על מאבקים בבתי משפט והכסף הולך לעו"ד ואגרות בית משפט ,האם הכסף לא צריך ללכת לרווחת בעלי החיים?
 

Benjamin Turner

New member
את כל הנתונים תוכלי לראות במשרדי

רשם העמותות. מעבר לכך, לא ברור לי למה שרשרת את תגובתך להודעתי, בכל אופן, או שאת נורא תמימה, או שאת עושה את עצמך נורא תמימה (משפט זה לא מתבסס בהכרח על הודעתך הספציפית לעיל).
 

ronagg

New member
העמותה לחתול ..ובתי משפט

החתולים בעמותה לחתול הועברו רק לפני כמה ימים מהמתקן עד אז היו שם חתולים , ונכון האתר צריך להסגר , זה עניין זמני , זו לא מדיניות ... העניין בטח עבר לטיפול והודעות על סגירת העמותה בטח נשלחו לתורמים , הבנתי שהנושא בבתי משפט .. לגבי עמותות שמוציאות כספים על מאבקים ..בעד בע"ח ..הרי מישהו צריך לעשות את זה ..ומי יעשה את זה אם לא מישהו שיש לו כסף בשביל זה , שורה תחתונה כל הכבוד להם ..ובעה"ח בסופו של דבר ירוויחו, הם צרכים תמיכה מישפטית ,צרכים פה ..שאין להם.. אותה עמותה עושה לטובת בע"ח יותר מכל עמותה אחרת שאני מכירה .. בנוסף למוקד חירום קבוע ..
 

לה פטיט

New member
בענין העמותה למען החתול זה פלילי!

זאת אומרת עמותות שנאבקות בבתי משפט יש להם כסף? אפשר לקבל טל של מוקד חירום קבוע?
 

ronagg

New member
עמותות ..מן הסתם

מקבלות תמיכה ממשרדי הממשלה , מהעיריות , ומתרומות.. עדיף שינצלו את זה לטובת בע"ח ולמענן ..ולא בעבור זריקות הרדמה ... ולגבי מוקד החירום , כן יש מספר חירום קבוע שעונה כל שעות היום, לא יודעת אם מותר פה לפרסם ,למרות שזה לא סודי .. תחפשי את הטלפון של "תנו לחיות לחיות" תל אביב.
 

rockirocki

New member
בנוגע להוצאות על בתי משפט ועו"ד

הרשו לי להזכיר לכם את המקרה של הגורים מאוזבקיסטן וההון שנשפך שם על עורכי דין, משפטים והחזקת הגורים בבית החולים הווטרינרי במשך חצי שנה. כשיוצאים למלחמה צריכים לחשוב האם הקורבנות שווים את המלחמה ובמקרה הזה כמו גם במקרים אחרים לא חשבו על העניין, כי בסופו של דבר מה שמעניין את חלק מהאגודות זה כותרות בעיתונים ופירסום. בשביל לסבר את האוזן הוצאו במאבק ובטיפול בגורים (שבסופו של דבר חזרו לסוחר) מאות אלפי שקלים. המאבק עצמו לא שינה דבר בנוגע למדיניות הסוחרים והשרותים הווטרינרים. הסוחרים עדיין מביאים במאות ואלפים גורים עם אישורים ווטרינרים מזויפים. התוצאה היא שמאות אלפי שקלים שיכלו לעזור למציאת בתים לכלבים רבים בעמותות השונות, לבניית מכלאות נוספות, לאילוף כלבים בעייתיים שללא אילוף לא ימצאו בית וכו' וכו' התבזבזו על הצלת הגורים האלו.
 

ronagg

New member
אני יכולה להביא לך עשרות דוגמאות.

שזה כן מצליח ..ושהמלחמה שווה .. כמו למשל חוק צב"ח , שהושג כשהגיע לבית מישפט עליון.. ועכשיו החברה של נוטרה נגטס ..עם האוכל המקולקל ..שמתו כלבים ואושפזו עשרות אחרות , האם זה אמור לעבור בשתיקה? ..האם שתקו לרמדיה? ...היה פה מחדל רציני ואני הייתי עדה לו בכלביה שלנו שקיבלנו שקים כאילו תרומה ..ומה היתה תגובת החברה המשווקת..ולנו לא היה את הכלים לצאת נגד.. מישהו צריך לעמוד שם על המשמר בעבור החיות ..גם בפן המשפטי ,ורצוי שיהיו לו הכלים לזה,כל הכבוד לאותה עמותה שעושה את זה ..בעשרות מיקרים , תמיד היא שם מנסה לעזור ..ולהושיט יד, גם אם לא תמיד זה מצליח.. בקשר לגורים מאוזבקיסטן לא זכור לי מי בדיוק העמותה/אגודות שהשתתפו בזה.. זכויות בעה"ח צרכות להשמר גם בחוק ..ועמותה חזקה מאחורי זה שתדאג לאכוף אותם..במיוחד אם זו עמותה שגם כך עושה כל כך הרבה לטובת בעה"ח.
 

kohi2

New member
שוון שוון חיפשה למישהו לברדורית

מעוקרת בת שנה +.
 
למעלה