"המיוחדים של צער בעלי חיים"

Benjamin Turner

New member
בכך אין ספק ../images/Emo13.gif

אגב, אני יודעת שאני חייבת לך מימים ימימה המשך דיון על תוקפנות אמסטפיטבולים כלפי כלבים אחרים. לא שכחתי, רק הדחקתי
ביום מן הימים אגיע גם לזה.
 

mhose2

New member
בכיף../images/Emo24.gif

יש לי עוד ים של חומר בנושא.(אני רק מקווה: שיהיה לך את הזמן,וגם שמרת את החומר לעיין בו...) ולבנתיים אני ממליץ לך על קריאת מאמר מחקרי בנושא גנטיקה ומדע בעלי החיים.
 

C H 4

New member
אילו תנאים אתם מתנים במסירת כלב

כזה? אני מכירה משפחה קצת מעוטת יכולת ששנים גידלה (באהבה ומסירות) כלבים מעורבים ולאחרונה הביעו התעניינות בגולדן/לברדור שחור (כניראה שזה איזה חלום ילדות לא ממומש). השאלה אם מראש יש לי טעם להפנות אותם אליכם? ד"א סתם מסקרנות, למרות התעודות הכלב סורס נכון?
 

רֵעוּת

New member
השנאוצרית היא הכלבה הכי מגניבה

שפגשתי. לרוע מזלה היא נמצאת בכלביה של "חבר על 4" (בין גדרה לרחובות) ביחד עם עוד מאות כלבים לכן הסיכוי שלה להיות זו שתמסר קלוש. פגשתי אותה לפני כמה חודשים והתאהבתי, היא טובה מאוד ידידותית ונחמדה לכולם. מי שיציל אותה יזכה בחברה אמיתית. יש לה פוטנציאל להיות יפיפיה אחרי רחצה קלה והברשה טובה.
 

רֵעוּת

New member
אין בעד מה? את שואלת כי אולי יש לך

בית בשבילה? אם כן אני מוכנה לעזור בכל מה שניתן למי שירצה להציל אותה. כל כך מגיע לה בית...
 
האם יש כלב ננסי אצלכם?

הייתי באתר, לא בטוחה שהוא מעודכן . אם יש כלב ננסי אצלכם (לא קטו-בינוני,ממש ננסי), בין אם גזעי ובין אם מעורב, אנא צור עימי קשר במסרים,תודה .
 

WTR

New member
כולם כל כך מיוחדים, שלא מגיע להם

לחיות, הא ד"ר צחי נבו?
 

רֵעוּת

New member
מה את יודעת על הפעילות של צב"ח ת"א?

מלבד הכלבים שהם מוצאים להם בית הם מקבלים ואוספים המוני כלבים. האם ידוע לך ש 74%-90% (תלוי מי סופר) מהכלבים שהם מקבלים הם ממיתים כי אין להם פיתרון אחר עבורם? עמותות אחרות לא אוספות כל כך הרבה כלבים כי הן מודעות למגבלה שלהן וגם לא ממיתות כל כך הרבה כלבים. זו הסיבה לביקורת שמובעת כאן ע"י בנגי' WTR ואחרים.
 

לה פטיט

New member
על פי שיטתך צער בעלי חיים ת"א

אוספים בעלי חיים מעבר ליכולתם ואחר כך הורגים אותם? אז מה המטרה שלהם? צריך מניע לא?
 

רֵעוּת

New member
זו לא השיטה שלי

המניע שלהם הוא שלתפיסתם "מותו טוב מחייו" זה לא משהו שהם מכחישים (הם פשוט לא מתאמצים לפרסם את זה).
 

לה פטיט

New member
אבל זאת עמותה לרווחתם של בעלי

חיים. אז כיצד "מותו טוב מחייו? במידה וזה לא מפורסם אז איך את יודעת? ואולי עמותות הורגים ולא מפרסמים?
 

רֵעוּת

New member
אל תשאלי אותי

לדעתי הם טועים טעות גמורה בגישתם ובמעשיהם. זה כן מפורסם אבל לא מספיק, את הנתון הסטטיסטי כמעט 75% המתות ציין כאן לא מזמן מנהל האירגון בכבודו ובעצמו, עד לא מזמן דובר הארגון דיבר על סטטיסטיקה של 90% המתות. אבל הם לא טורחים להדגיש את הנתון הזה לאלו שנוטשים אצלם כלבים ולא נותנים לו דגש ביחסי הציבור של האירגון. בעמותות שלא ממיתות הגישה היא אחרת, כשאדם מגיע אליהם בכוונה לנטוש אצלם בע"ח הם משאירים את האחריות על חיי החיה בידי אותו אדם, בהתאם למגבלות העמותה ולנסיבות. אם אין מקום לא מקבלים את הכלב ולעיתים מציגים דרכים אחרות להתמודד במקום לנטוש או מציגים דרכים אחרות לחפש לכלב בית בלי להעביר אותו לעמותה. זה לא שאין שימוש בזריקת המתה אבל הזריקה הזו נשמרת למקרים קיצוניים של כלב חולה מאוד שסובל ולא ניתן יותר לרפא אותו.
 

לה פטיט

New member
אולי עמותות אחרות ממיתות ולא מידעות

האם משהו ניתח את כול הגופות של בעלי החיים בעמותות אחרות אולי הבעלי חיים לא היו חולים?
 

fliperit

New member
כמו שאני רואה את זה

ולפי הבנתי...הם יותר מנסים למנוע תופעה של כלבים משוטטים (כי הם מפריעים לאנשים, וכי הם יכולים להעביר מחלותצ), מאשר להציל כלבים משוטטים. חבל.
 

Licorice

New member
נשאלת שאלה אחרת.

מה זה "להציל כלב משוטט" בעיניך? למצוא לו בית חם ואוהב? ואם אין? אם הוא יחיה בכלוב מטר על מטר ויזדקן כשהוא נרדם בתוך השתן שלו ומתעורר לתוך הקקי, זה נקרא להציל? אולי להציל אומר לגאול אותו מהסבל שאנחנו בני האדם גרמנו לו? צב"ח לא אנשים רעים. הם לא מייבאים האסקים ופקינזים מדרום אמריקה כדי להרדים אותם. הם אוספים את מה שאנחנו זרקנו כאשפה. את מה שלא רצינו. את מה שלא אהבנו. את מה שאחרים לא רצו ולא ירצו לאמץ. והעובדה בעינה עומדת. צב"ח ת"א כן משמשים כארגון לאימוץ. אנשים כ-ן באים ומאמצים. זו לא רק תחנת הריגה ותו לא. אני לא יודעת כמה מאמצים, בטח ממש מעט, אבל צב"ח עדיין נותנת את האופציה הזו. ועדיין פותחת שעריה לכל נוטש באשר הוא, לכל כלב בכל מצב, למתנדבים, ולכל בית מאמץ, כל יום, גם בשבת. (לכי תמצאי עוד אגודה כזו, שלעולם לא תאמר לא). כארגון לאימוץ, הם נותנים לך חודשיים להחליט אם "בא" לך על הכלב, ואם לא, את עוד מקבלת החזר של חצי מהסכום! אתם יכולים ללכלך עליהם עד מחר, ולהגיד שהסלקציה שלהם מי מת ומי חי איומה ולוקה בחסר, שהם מסתירים את העובדה שהם הורגים מהציבור, שהם פועלים בשיטות לא שיטות, וכולם שם מושחתים. אבל אל תשכחו לרגע, שהארגון הזה עדיין מציל חיי כלבים, כל יום! מוצא בתים, מעקר, מסרס, מחסן, נותן עצות. ובסופו של עניין, כולנו באותו צד.
 

fliperit

New member
לאף אדם לא צריך להיות הכוח

להליט בשביל כלב אם החיים שלו שווים או לא. ואם הכלב מעדיף לחיות בשלולית פיפי? אנחנו לא באותו צד. יש כאלה שמצילים בכל כוח, ויש כאלה שמרדימים כשקצת קשה.
 

נעמה 444

New member
אז מה ההבדל בין צב"ח ת"א

לבין הסגר עירוני? גם שם נמסרים חלק לאימוץ. אם הם הסגר עירוני הרי הם לא יכולים להקרא אירגון לרווחת בעלי חיים. זו פשוט סתירה.
 
למעלה