"המיוחדים של צער בעלי חיים"

"המיוחדים של צער בעלי חיים"

כל כלב הוא מיוחד וכל אחד רוצה בית חם. אבל, למחפשי הגזעים המיוחדים, יש כרגע בצער בעלי חיים ת"א כלב רטריבר חלק שיער בן 8 חודשים, הכלב בא מההמלטה המאושרת היחידה של הגזע בשנתיים האחרונות. נכון לעכשיו יש במקום גם לברדורים ושאר-פי שמתאימים להגדרת הסוחרים של "גזעי בלי תעודות" - כלבים דומים ל, וטיפוסיים למדי. וזה בנוסף לכלבים וחתולים נוספים מעורבים כדבעי. כולם מחכים לבית מאמץ צ.
 

רֵעוּת

New member
מישהו יכול להסביר לי איך כלב

"מההמלטה המאושרת היחידה של הגזע בשנתיים האחרונות" מגיע לצב"ח? איך זה שהכלב הזה "זוכה" להתחרות ביחד עם כל "פשוטי העם" על בית שמוכן לקבל כלב נטוש?
 
אמר נפולאון: "הביאו לי גנרל עם מזל

ואהפוך אותו למרשל" מזל רע יכול לפגוע בכולם. עם זאת, הרוב המכריע הוא עדיין מעורבים ובין ה"גזעיים" כמעט כולם "גזעיים בלי תעודות". יחד עם זה, יש לא מעט אנשים שמחפשים "מציאות". אצלנו כל ה"גזעיים" מרוכזים בשורת מכלאות אחת כדי שאפשר יהיה לשלוח את כל הנודניקים ש"מחפשים כלב גזעי" ולא משנה איזה, למקום אחד שבו יבחרו מתוך מה שיש. הכלב הזה הוא בהחלט מציאה ולדעתי מי שיקח אותו יזכה לבן לוויה מוצלח במיוחד. צ.
 

רֵעוּת

New member
מזל רע? איפה רכז הגזע? איפה המגדל?

אין להם חמלה לגור שהם יצרו? (שלא לדבר על אחריות לגורלו...) לא יכול להיות שאפשר לפטור מקרים כאלו ב"מזל".
 
ה"כושי" כבר הכניס את הכסף למגדל,

ה"כושי" כבר יכול ללכת למכלאה..
 

לה פטיט

New member
למה נודניקים?צחי שמור על הפה!|המלצה

המטרה זה אימוץ. מה הבעיה עם משהו רוצה לאמץ כלבים גזעיים.
 

Benjamin Turner

New member
שמרי את על הפה!

לא שאני מצדיקה את צב"ח ת"א הנבלים או מעונינת לתמוך בהם בכל דרך שהיא, אולם בנקודה ספציפית זו צחי צודק. מי שמעונין בכלב גזעי, ולא משנה לו מאיזה גזע-העיקר שיהיה גזעי, הוא לא נודניק, הוא אוויל משריש (שלא לדבר על אגואיסט ובעל תסביכי ז*ן קטן). אני בספק רב אם ראוי למסור בכלל כלב לאדם כזה (שממשיך להתעקש לאחר שמסבירים לו את חוסר ההגיון ואת הכסילות שבבקשתו), מה גם שמדובר בכלבים דמויי גזעיים שמלכתחילה קל בהרבה למצוא להם בית.
 

לה פטיט

New member
../images/Emo206.gifצר לי אבל צב"ח מדהימים!

צריך לאמץ את כולם ! לא חשוב גזעי או לא או דמויי גזעיים. המטרה שלא יסתובבו ברחובות. בשולי הדברים, כשאני יתחיל לעבוד אצלך אז אני ישמור על הפה.
 

Benjamin Turner

New member
אה, צחי עובד אצלך?

צב"ח ת"א באמת מדהימים. מדהימים באכזריותם, מדהימים באטימותם, מדהימים בתמיכתם הבלתי מסויגת בשלטון נטול מוסר. כל כך מדהימים שלמקרא כל מעלל חדש הלסת התחתונה שלי פוגעת בשולחן, איך עמותה שעניינה רווחת בעלי חיים מגיעה למצב כזה. אגב, למי שלא הבין, אני מתייחסת לענין חתולי ראשון (אינני נגד מדיניות ההמתות. לא אני בעד, אבל היות ואין לי אלטרנטיבה אני נאלצת להסכים להן).
 

לה פטיט

New member
דברים קשים את כותבת

האם כול מה שאת כותבת מבוסס ? זאת אומרת שצב"ח ת"א לא פועלים לרווחת בעלי חיים? אז מה הם עושים? במידה ודבריך נכונים ומבוססים אז טענתך שצב"ח ת"א פועלים בניגוד לחוק ! שאלתי מדוע אף פעם לא התלוננו על צב"ח ת"א במשטרה? מדוע לא הוגשה תביעה כול שהיא נגד צב"ח ת"א ?
 

Benjamin Turner

New member
מה את אומרת... בניגוד לאיזה חוק,

בדיוק? כל מה שאני כותבת מבוסס-על דעתי. לגבי פעילות לרווחת בעלי חיים, לא רלוונטי מבחינתי לאור "פעילות" זו כנגד חתולי הרחוב.
 

Benjamin Turner

New member
אולי תסבירי, כי ממש לא הבנתי

איך תמיכה במדיניות רצחנית של עירייה כלשהי מהווה עבירה על החוק, אלא אם כן את מתייחסת לחוקי המצפון והמוסר? אני מציעה שתלמדי קצת את הנושא, ואחר כך נדבר. אלה לא בדיוק חדשות מרעישות או סודות כמוסים.
 

לה פטיט

New member
טענתך שצב"ח רוצחים

או הורגים ללא סיבה. תקראי את חוק צב"ח ואז תפני אלי!
 

Benjamin Turner

New member
אנסה

צב"ח ת"א ממיתים => לא רצח מבחינתי, כי אין פתרון אחר לאלפי הכלבים הנטושים. עצוב לי מאוד שזה המצב, אבל לא צב"ח ת"א אשמים בו, כי אם הכולירות שלא מעקרות ומסרסות את כלביהן. מן הסתםגם לא רצח מבחינת החוק, כי כל הסגר שאני מכירה מבצע המתות של כלבים בריאים בכמויות "מסחריות". אגב, לגבי נקודה זו שאלתי, בשרשור זה ממש, האם ריאלי להפנות את הנוטשים להסגרים ולהשתמש בכספי ההמתות למטרות חיוביות יותר, ולא נעניתי לא ע"י הנשאלות ולא ע"י צחי. צב"ח ת"א תומכים בעיריית ראשל"צ בענין חוק החתולים => כן רצח מבחינתי, אבל ברור שלא מבחינת החוק. איה טענתי שהם עוברים על החוק? אם יש חוק נגד המתה "הומאנית" של בעלי חיים נטושים, איך מורשים הסגרי השירותים הוטרינרים להמית כלבים בריאים כל שני וחמישי, מילולית?
 
למעלה