המטרונית מבת-ים-פ"ת תצא ב1 לאוגוסט

מצב
הנושא נעול.
לפני מספר שבועות נכתב כאן שהקו האדום המקדים

המטרונית מבת-ים-פ"ת תצא ב1 לאוגוסט
http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4520097,00.html
לפני מספר שבועות נכתב כאן שהקו האדום המקדים
יתחיל לפעול ב-1 ביוני "וזה סופי".
כעת כותבים על ה-1 באוגוסט.
צריך להתייחס לכל תאריך שמוזכר לגבי הפעלת הקו האדום המקדים בערבון מוגבל מאוד.
נדע באמת מתי הקו הזה יתחיל לפעול רק כאשר הוא יתחיל לפעול בפועל.
 
וגם משחקים לוטו בשנת ההפעלה של הקו האדום

לפני מספר שבועות נכתב כאן שהקו האדום המקדים
יתחיל לפעול ב-1 ביוני "וזה סופי".
כעת כותבים על ה-1 באוגוסט.
צריך להתייחס לכל תאריך שמוזכר לגבי הפעלת הקו האדום המקדים בערבון מוגבל מאוד.
נדע באמת מתי הקו הזה יתחיל לפעול רק כאשר הוא יתחיל לפעול בפועל.
וגם משחקים לוטו בשנת ההפעלה של הקו האדום
נדמה לי שבתקופת MTS דיברו על 2015...
 
אני מוטרד מרמת קבלת ההחלטות

בהתחלה דיברו על 2013 ואז 2017
ועכשיו, אני רק מקווה לחיות כדי לראות את זה.
אני מוטרד מרמת קבלת ההחלטות
באוצר בעיקר. אני בטוח שהרכבת הקלה תקרה בסופו של דבר אבל העיכוב ביחס ל 2013 או ל 2017 (שלא נדבר על שנות ה 70) עולה למשק הון עתק. ובשביל מה? אם אני לא טועה, MTS דרשה מהמדינה עוד כחצי מליארד שקל.
 

seffic

New member
מעניין אילו קווים יבוטלו באופן מיידי

לפני מספר שבועות נכתב כאן שהקו האדום המקדים
יתחיל לפעול ב-1 ביוני "וזה סופי".
כעת כותבים על ה-1 באוגוסט.
צריך להתייחס לכל תאריך שמוזכר לגבי הפעלת הקו האדום המקדים בערבון מוגבל מאוד.
נדע באמת מתי הקו הזה יתחיל לפעול רק כאשר הוא יתחיל לפעול בפועל.
מעניין אילו קווים יבוטלו באופן מיידי
אני מניח שקווים 50+350+150
בקטע הצפוני
שאר הקווים בטח תצטמצם התדירות, קשה לי לראות כרגע קווים מבוטלים בקטע הדרומי
 

alantan

New member
שום דבר לא מבוטל כרגע

מעניין אילו קווים יבוטלו באופן מיידי
אני מניח שקווים 50+350+150
בקטע הצפוני
שאר הקווים בטח תצטמצם התדירות, קשה לי לראות כרגע קווים מבוטלים בקטע הדרומי
שום דבר לא מבוטל כרגע
אפשר להתבונן בלו"ז של קו 1 וכן של כל הקווים האחרים שחופפים באתר של Moovit.
 
מה הקשר של 350 לקו האדום המקדים?

מעניין אילו קווים יבוטלו באופן מיידי
אני מניח שקווים 50+350+150
בקטע הצפוני
שאר הקווים בטח תצטמצם התדירות, קשה לי לראות כרגע קווים מבוטלים בקטע הדרומי
מה הקשר של 350 לקו האדום המקדים?
לקחת מכפר גנים ג' גם את שלוש נסיעות כבשת הרש שיש לה לתל אביב?
אם כבר אז לשנות את המסלול שלו דרך אלוף שדה.
כפי שכבר נכתב בשלב הראשון אף קו לא יבוטל.
בשלב מאוחר יותר קו 51 יצומצם בשלבים עד שיבוטל כליל.
כנראה גם 50, 150 ו-251 יבוטלו.
אם יבטלו את 350, אז למה לא לבטל גם את 68 ו-69? שלושתם נפגשים עם הקו האדום המקדים במחלף גהה.

ביטול 350 יהווה הכרזה ברורה של משרד התחבורה לתושבי כפר גנים ג': סעו ברכב פרטי. לא מגיעה לכם תחבורה ציבורית. גם ככה כל מה שמנדבים לשכונה המתפתחת הזו זה 3 נסיעות מסכנות בבוקר לת"א ו-3 נסיעות מסכנות אחר הצהריים מת"א ואת קו 53 שעושה סלאלום בכל רחבי פתח תקוה ולא תהיה לו השקה נוחה עם הקו האדום המקדים (אהה, כן,,יש גם 3 נסיעות בבוקר לקווים 187 ו-287 יחד). ולחבר אותה באופן נוח לציר ז'בוטינסקי או לתחנת הרכבת קרית אריה גם לא רוצים.

בינתיים, לפי הכתבה המצורפת מ"המקומון פתח תקוה", שיש בה מספר טעויות ולכן אני לוקח את הכתוב בה בערבון מוגבל, כתובה בשורה רעה:
המת"צ בפתח תקוה, כולל הקטע הסמוך לבילינסון שכעת סגור, ישמש רק את הקו האדום המקדים ולא קווי אוטובוס אחרים.
 

seffic

New member
צודק

מה הקשר של 350 לקו האדום המקדים?
לקחת מכפר גנים ג' גם את שלוש נסיעות כבשת הרש שיש לה לתל אביב?
אם כבר אז לשנות את המסלול שלו דרך אלוף שדה.
כפי שכבר נכתב בשלב הראשון אף קו לא יבוטל.
בשלב מאוחר יותר קו 51 יצומצם בשלבים עד שיבוטל כליל.
כנראה גם 50, 150 ו-251 יבוטלו.
אם יבטלו את 350, אז למה לא לבטל גם את 68 ו-69? שלושתם נפגשים עם הקו האדום המקדים במחלף גהה.

ביטול 350 יהווה הכרזה ברורה של משרד התחבורה לתושבי כפר גנים ג': סעו ברכב פרטי. לא מגיעה לכם תחבורה ציבורית. גם ככה כל מה שמנדבים לשכונה המתפתחת הזו זה 3 נסיעות מסכנות בבוקר לת"א ו-3 נסיעות מסכנות אחר הצהריים מת"א ואת קו 53 שעושה סלאלום בכל רחבי פתח תקוה ולא תהיה לו השקה נוחה עם הקו האדום המקדים (אהה, כן,,יש גם 3 נסיעות בבוקר לקווים 187 ו-287 יחד). ולחבר אותה באופן נוח לציר ז'בוטינסקי או לתחנת הרכבת קרית אריה גם לא רוצים.

בינתיים, לפי הכתבה המצורפת מ"המקומון פתח תקוה", שיש בה מספר טעויות ולכן אני לוקח את הכתוב בה בערבון מוגבל, כתובה בשורה רעה:
המת"צ בפתח תקוה, כולל הקטע הסמוך לבילינסון שכעת סגור, ישמש רק את הקו האדום המקדים ולא קווי אוטובוס אחרים.
צודק
לגבי הצעתך, כדאי להוסיף שלוחה דרך אלוף שדה שתעבור גם דרך אזור יגאל אלון המתפתח
 

olli3

New member
מנהל
זה דיי צפוי שהמת"צ יהיה רק לקו 1 ושאר הקווים

מה הקשר של 350 לקו האדום המקדים?
לקחת מכפר גנים ג' גם את שלוש נסיעות כבשת הרש שיש לה לתל אביב?
אם כבר אז לשנות את המסלול שלו דרך אלוף שדה.
כפי שכבר נכתב בשלב הראשון אף קו לא יבוטל.
בשלב מאוחר יותר קו 51 יצומצם בשלבים עד שיבוטל כליל.
כנראה גם 50, 150 ו-251 יבוטלו.
אם יבטלו את 350, אז למה לא לבטל גם את 68 ו-69? שלושתם נפגשים עם הקו האדום המקדים במחלף גהה.

ביטול 350 יהווה הכרזה ברורה של משרד התחבורה לתושבי כפר גנים ג': סעו ברכב פרטי. לא מגיעה לכם תחבורה ציבורית. גם ככה כל מה שמנדבים לשכונה המתפתחת הזו זה 3 נסיעות מסכנות בבוקר לת"א ו-3 נסיעות מסכנות אחר הצהריים מת"א ואת קו 53 שעושה סלאלום בכל רחבי פתח תקוה ולא תהיה לו השקה נוחה עם הקו האדום המקדים (אהה, כן,,יש גם 3 נסיעות בבוקר לקווים 187 ו-287 יחד). ולחבר אותה באופן נוח לציר ז'בוטינסקי או לתחנת הרכבת קרית אריה גם לא רוצים.

בינתיים, לפי הכתבה המצורפת מ"המקומון פתח תקוה", שיש בה מספר טעויות ולכן אני לוקח את הכתוב בה בערבון מוגבל, כתובה בשורה רעה:
המת"צ בפתח תקוה, כולל הקטע הסמוך לבילינסון שכעת סגור, ישמש רק את הקו האדום המקדים ולא קווי אוטובוס אחרים.
זה דיי צפוי שהמת"צ יהיה רק לקו 1 ושאר הקווים
יסעו מחוץ למת"צ. זה בדיוק מה שקרה בחיפה...
 
זה טפשי שקו 1 יסע במת"צ וקו 51 מחוץ למת"צ

זה דיי צפוי שהמת"צ יהיה רק לקו 1 ושאר הקווים
יסעו מחוץ למת"צ. זה בדיוק מה שקרה בחיפה...
זה טפשי שקו 1 יסע במת"צ וקו 51 מחוץ למת"צ
בחיפה, כאשר המטרונית החלה לפעול, הקווים החופפים לה בקטעים ארוכים, כמו 103, 108, 113, בוטלו.
במקרה הזה הנוסעים יצטרכו לעשות הגרלה האם לחכות לקו 1 במת"צ או לקווים 51 או 641 מחוץ למת"צ.
 
ואגב יש בכך גם סיכון בטיחותי

זה טפשי שקו 1 יסע במת"צ וקו 51 מחוץ למת"צ
בחיפה, כאשר המטרונית החלה לפעול, הקווים החופפים לה בקטעים ארוכים, כמו 103, 108, 113, בוטלו.
במקרה הזה הנוסעים יצטרכו לעשות הגרלה האם לחכות לקו 1 במת"צ או לקווים 51 או 641 מחוץ למת"צ.
ואגב יש בכך גם סיכון בטיחותי
אנשים יתחילו להתרוצץ בין המת"צ לתחנות מחוץ לו ויחצו את ז'בוטינסקי בצורה מסוכנת על מנת להספיק להגיע לאוטובוס.

אם החליטו בשלב הזה שהקווים הקיימים יסעו במקביל לקו 1 - צריך להפעיל את כל הקווים באותו מסלול.
אם רוצים לתת בלעדיות לקו 1, אז שיבטלו את הקווים החופפים.

הפיצול הזה מזמין צרות בנתיב תחבורה שגם כך לא חסרות בו בעיות.
 

25306yosef

New member
מה לגבי מכונות אוטומטיות לצורך רכישת כרטיסים?

המטרונית מבת-ים-פ"ת תצא ב1 לאוגוסט
http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4520097,00.html
מה לגבי מכונות אוטומטיות לצורך רכישת כרטיסים?
מה לגבי מכונות אוטומטיות (או לחילופין קופות מאוישות) לצורך רכישת כרטיסי נסיעה לשימוש חד פעמי כפי שיש במטרונית בחיפה ?
 
ניתן להביא מכשירים כמו שבחיפה

מה לגבי מכונות אוטומטיות לצורך רכישת כרטיסים?
מה לגבי מכונות אוטומטיות (או לחילופין קופות מאוישות) לצורך רכישת כרטיסי נסיעה לשימוש חד פעמי כפי שיש במטרונית בחיפה ?
ניתן להביא מכשירים כמו שבחיפה
 

olli3

New member
מנהל
הם דומים אבל לא זהים.

כן ..
ממש ממש דומים. כשאהיה בבני ברק אני אצלם
הם דומים אבל לא זהים.
במכונות של חברת קווים המוצבות בבני ברק בעיקר לא תהיה אפשרות לרכישת כרטיס רב קו אנונימי למשל.

כמו כן, מדובר במכונות שכלל לא קשורות למטרונית, סו קולד אורבנית (אוטובוס על גלגלים שהוא מפרקית BRT ותו לא).

המכונות המוצבות הן כחלק ממכרז חשמונאים בה חברת קווים זכתה. במסגרת הזכיה החברה התחייבה להציב מספר מסויים של מכונות לטעינת כרטיסים ברחבי האשכולות שלה.

את קו 1 שרוצים שיחל את פעולתו באוגוסט, תפעיל חברת דן. כך שאין שום קשר בין המכונות האלו של חברת קווים לקו 1. זה לא אומר שלא יהיה ניתן לטעון רב קו במכונות האלו בערך צבור (לא יהיה ניתן לטעון כרטיסיות כי חברת קווים לא מוכרת כרטיסיות אלא ערך צבור בלבד) ועם הערך הצבור כמובן יהיה ניתן להשתמש גם בקו 1.
 
והדבר החשוב ביותר בקשר לקו האדום המקדים:

הם דומים אבל לא זהים.
במכונות של חברת קווים המוצבות בבני ברק בעיקר לא תהיה אפשרות לרכישת כרטיס רב קו אנונימי למשל.

כמו כן, מדובר במכונות שכלל לא קשורות למטרונית, סו קולד אורבנית (אוטובוס על גלגלים שהוא מפרקית BRT ותו לא).

המכונות המוצבות הן כחלק ממכרז חשמונאים בה חברת קווים זכתה. במסגרת הזכיה החברה התחייבה להציב מספר מסויים של מכונות לטעינת כרטיסים ברחבי האשכולות שלה.

את קו 1 שרוצים שיחל את פעולתו באוגוסט, תפעיל חברת דן. כך שאין שום קשר בין המכונות האלו של חברת קווים לקו 1. זה לא אומר שלא יהיה ניתן לטעון רב קו במכונות האלו בערך צבור (לא יהיה ניתן לטעון כרטיסיות כי חברת קווים לא מוכרת כרטיסיות אלא ערך צבור בלבד) ועם הערך הצבור כמובן יהיה ניתן להשתמש גם בקו 1.
והדבר החשוב ביותר בקשר לקו האדום המקדים:
במכונות הללו שיש הטועים לחשוב שיש להם איזשהו קשר לקו האדום המקדים לא ניתן יהיה לרכוש כרטיסי נסיעה בודדים לנסיעה בקו האדום המקדים.
לכל אורך הנתיב המתוכנן של הקו האדום המקדים אין אף לא מכונת כרטוס אחת שקשורה לקו.
והמשמעות היא שרק אם יותקנו מכשירי כרטוס בכל אוטובוסי האורבנית ניתן יהיה לרכוש כרטיסי נסיעה בודדים על מנת ליסוע בהם.
 
לפי מה שהבנתי, אכן מציבים מכשירים באוטובוסים.

והדבר החשוב ביותר בקשר לקו האדום המקדים:
במכונות הללו שיש הטועים לחשוב שיש להם איזשהו קשר לקו האדום המקדים לא ניתן יהיה לרכוש כרטיסי נסיעה בודדים לנסיעה בקו האדום המקדים.
לכל אורך הנתיב המתוכנן של הקו האדום המקדים אין אף לא מכונת כרטוס אחת שקשורה לקו.
והמשמעות היא שרק אם יותקנו מכשירי כרטוס בכל אוטובוסי האורבנית ניתן יהיה לרכוש כרטיסי נסיעה בודדים על מנת ליסוע בהם.
לפי מה שהבנתי, אכן מציבים מכשירים באוטובוסים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה