המטרונית הזאת זה סיוט שלא ברא השטן

מצב
הנושא נעול.
ומה קורה היום במת"צ פ"ת? האוטובוסים מגיעים

המטרונית הזאת זה סיוט שלא ברא השטן
כנראה שכשישראל כץ אמר שתהייה העדפה ברמזורים הוא התכוון לפרייבטים בכלל , אין רמזור שהמטרונית לא עוצרת בו! זה פשוט סיוט!
רק לשם המחשה ל-קו 2 יש 27 תחנות, שזה נקרא קו קצר בכל קנה מידה, לקחת לו שעה לעשות את המסלול!
ומילא שזה בחיפה , כי גם ככה לא חוזר לפה יותר בחיים שלי. אבל זה יהיה ככה גם בקו האדום זאת תהייה קטסטרופה קולוסלית. נראה לי יקח לו 3 שעות חצי טור.
ומה קורה היום במת"צ פ"ת? האוטובוסים מגיעים
כמעט לכל רמזור בשניה הראשונה של האדום ומחכים את כל המופע האדום.
 

asmopil

New member
כרטיסייה עירונית ובינעירונית

המטרונית הזאת זה סיוט שלא ברא השטן
כנראה שכשישראל כץ אמר שתהייה העדפה ברמזורים הוא התכוון לפרייבטים בכלל , אין רמזור שהמטרונית לא עוצרת בו! זה פשוט סיוט!
רק לשם המחשה ל-קו 2 יש 27 תחנות, שזה נקרא קו קצר בכל קנה מידה, לקחת לו שעה לעשות את המסלול!
ומילא שזה בחיפה , כי גם ככה לא חוזר לפה יותר בחיים שלי. אבל זה יהיה ככה גם בקו האדום זאת תהייה קטסטרופה קולוסלית. נראה לי יקח לו 3 שעות חצי טור.
כרטיסייה עירונית ובינעירונית
מכשירי התיקוף של המטרידנית לא יודעים להבחין כין כרטיסייה עירונית על הרב קו, לבין כרטיסייה בינערונית על אותו רב קו.
כידוע בנסיעה בינעירונית בחיפה, יש מעבר עד לתחנה המרכזית (חוף הכרמל/ מפרץ) אולם המטרידנית תנקב לכולם אוטומטית מחר
את הנסיעה העירונית בכרטיסייה העירונית ולא את נסיעת ההמשך אל המרכזית.
וזה פשוט מאד כי מכונות התיקוף הנ"ל זהות לאלו של הרקלת בי-ם.
בשיחה עם נציגי השירות בתחנות המטרונית השבוע הם אישרו בפניי את הדברים. חוצפה של המטרידנית של דן.
 

amitk83

New member
נכון!!!

כרטיסייה עירונית ובינעירונית
מכשירי התיקוף של המטרידנית לא יודעים להבחין כין כרטיסייה עירונית על הרב קו, לבין כרטיסייה בינערונית על אותו רב קו.
כידוע בנסיעה בינעירונית בחיפה, יש מעבר עד לתחנה המרכזית (חוף הכרמל/ מפרץ) אולם המטרידנית תנקב לכולם אוטומטית מחר
את הנסיעה העירונית בכרטיסייה העירונית ולא את נסיעת ההמשך אל המרכזית.
וזה פשוט מאד כי מכונות התיקוף הנ"ל זהות לאלו של הרקלת בי-ם.
בשיחה עם נציגי השירות בתחנות המטרונית השבוע הם אישרו בפניי את הדברים. חוצפה של המטרידנית של דן.
נכון!!!
חברה שלי יש לה כרטיס רב קו לסטודנטים שנתי במרחב חיפה. אם היא רוצה לנסוע לקריות אז

1. עליה יהיה לנסוע עד ללב המפרץ - לרדת בתחנה ולשלם 5.50 שקל
2. לנסוע את כל הדרך אבל לשלם 10.20

לא יותר פשוט לתת אופציה לקנות כרטיס לקריות בלבד במושבה הגרמנית על סמך מה שיש ברב קו ? ? למה אף אחד בדן בצפון לא יודע לתת לנו תשובות ברורות בנושא? אני שואל את עצמי היכן מר גנון ? ?
 

Gn434

New member
איך זה מתבצע כיום באגד? לדוגמה ב-143?

נכון!!!
חברה שלי יש לה כרטיס רב קו לסטודנטים שנתי במרחב חיפה. אם היא רוצה לנסוע לקריות אז

1. עליה יהיה לנסוע עד ללב המפרץ - לרדת בתחנה ולשלם 5.50 שקל
2. לנסוע את כל הדרך אבל לשלם 10.20

לא יותר פשוט לתת אופציה לקנות כרטיס לקריות בלבד במושבה הגרמנית על סמך מה שיש ברב קו ? ? למה אף אחד בדן בצפון לא יודע לתת לנו תשובות ברורות בנושא? אני שואל את עצמי היכן מר גנון ? ?
איך זה מתבצע כיום באגד? לדוגמה ב-143?
 

amitk83

New member
באוטובוס זה אחרת

איך זה מתבצע כיום באגד? לדוגמה ב-143?
באוטובוס זה אחרת
הנוסע מצמיד את הכרטיס למכשיר ולידציה ואז הנהג מסתכל ושואל את הנוסע לאן הוא נוסע. במידה והוא נוסע לקריות אז הוא מבקש ממנו תוספת תשלום, אחרת הוא אומר לו "תודה ונסיעה נעימה".

במטרונית זה לא לגמרי אחרת כי התיקוף ברציף
 

gen1

New member
בין צומת דולפין לצומת אפק 50 דקות בשעה 1100

המטרונית הזאת זה סיוט שלא ברא השטן
כנראה שכשישראל כץ אמר שתהייה העדפה ברמזורים הוא התכוון לפרייבטים בכלל , אין רמזור שהמטרונית לא עוצרת בו! זה פשוט סיוט!
רק לשם המחשה ל-קו 2 יש 27 תחנות, שזה נקרא קו קצר בכל קנה מידה, לקחת לו שעה לעשות את המסלול!
ומילא שזה בחיפה , כי גם ככה לא חוזר לפה יותר בחיים שלי. אבל זה יהיה ככה גם בקו האדום זאת תהייה קטסטרופה קולוסלית. נראה לי יקח לו 3 שעות חצי טור.
בין צומת דולפין לצומת אפק 50 דקות בשעה 1100
 

ציוניסט

New member
כך גם ה"קו הכחול" בירושלים..

המטרונית הזאת זה סיוט שלא ברא השטן
כנראה שכשישראל כץ אמר שתהייה העדפה ברמזורים הוא התכוון לפרייבטים בכלל , אין רמזור שהמטרונית לא עוצרת בו! זה פשוט סיוט!
רק לשם המחשה ל-קו 2 יש 27 תחנות, שזה נקרא קו קצר בכל קנה מידה, לקחת לו שעה לעשות את המסלול!
ומילא שזה בחיפה , כי גם ככה לא חוזר לפה יותר בחיים שלי. אבל זה יהיה ככה גם בקו האדום זאת תהייה קטסטרופה קולוסלית. נראה לי יקח לו 3 שעות חצי טור.
כך גם ה"קו הכחול" בירושלים..
לא רק שהאור האדום של האוטובוס הוא ארוך במיוחד מכל הפניות שמאלה שמבצעים הפרייבטים סביב המת"צ, גם כשיש ירוק הרי האוטובוס עוצר בתחנה ובנוסף לזה יש כמות לא נתפסת של לא-אוטובוסים שנוסעים על המת"צ.
 
ועוד תלונה
בנושא התראת השווא בנושא התשלום

המטרונית הזאת זה סיוט שלא ברא השטן
כנראה שכשישראל כץ אמר שתהייה העדפה ברמזורים הוא התכוון לפרייבטים בכלל , אין רמזור שהמטרונית לא עוצרת בו! זה פשוט סיוט!
רק לשם המחשה ל-קו 2 יש 27 תחנות, שזה נקרא קו קצר בכל קנה מידה, לקחת לו שעה לעשות את המסלול!
ומילא שזה בחיפה , כי גם ככה לא חוזר לפה יותר בחיים שלי. אבל זה יהיה ככה גם בקו האדום זאת תהייה קטסטרופה קולוסלית. נראה לי יקח לו 3 שעות חצי טור.
ועוד תלונה
בנושא התראת השווא בנושא התשלום
במטרונית.
חברה לעבודה , רצתה להיות מסודרת וקנתה ביום חמישי חופשי חודשי.
כשהבינה אח"כ מאנשים בתחנה כי כנראה הגביה לא תחל, חזרה לבטל את העסקה ולבקש את כספה בחזרה.
ענו לה בסירוב מזלזל ונתנו לה טלפונים אליהם ניתן לפנות.
 
התחילו לגבות תשלום

ועוד תלונה
בנושא התראת השווא בנושא התשלום
במטרונית.
חברה לעבודה , רצתה להיות מסודרת וקנתה ביום חמישי חופשי חודשי.
כשהבינה אח"כ מאנשים בתחנה כי כנראה הגביה לא תחל, חזרה לבטל את העסקה ולבקש את כספה בחזרה.
ענו לה בסירוב מזלזל ונתנו לה טלפונים אליהם ניתן לפנות.
התחילו לגבות תשלום
אך טרם התחילו לבצע אכיפה. על פי הודעה האכיפה תחל השבוע.
 
פלאי המטרונית והרב קו

המטרונית הזאת זה סיוט שלא ברא השטן
כנראה שכשישראל כץ אמר שתהייה העדפה ברמזורים הוא התכוון לפרייבטים בכלל , אין רמזור שהמטרונית לא עוצרת בו! זה פשוט סיוט!
רק לשם המחשה ל-קו 2 יש 27 תחנות, שזה נקרא קו קצר בכל קנה מידה, לקחת לו שעה לעשות את המסלול!
ומילא שזה בחיפה , כי גם ככה לא חוזר לפה יותר בחיים שלי. אבל זה יהיה ככה גם בקו האדום זאת תהייה קטסטרופה קולוסלית. נראה לי יקח לו 3 שעות חצי טור.
פלאי המטרונית והרב קו
מקרה שקרה לחברה שלי:
הטעינה כרטיסיה של מטרונית והפלא פלא-החופשי חודשי שיש לה של רכבת ישראל בוטל. מדוע ולמה? שאלה טובה. מה הקשר ביניהם? שאלה מצויינת... חבל שבינתיים לאף אחד אין תשובות.
 

25306yosef

New member
כבר אמרתי כאן בפורום כמה פעמים שכל מי שמטעין

פלאי המטרונית והרב קו
מקרה שקרה לחברה שלי:
הטעינה כרטיסיה של מטרונית והפלא פלא-החופשי חודשי שיש לה של רכבת ישראל בוטל. מדוע ולמה? שאלה טובה. מה הקשר ביניהם? שאלה מצויינת... חבל שבינתיים לאף אחד אין תשובות.
כבר אמרתי כאן בפורום כמה פעמים שכל מי שמטעין
את כרטיס הרב-קו, שם את כספו על קרן הצבי.

פעילותו של כרטיס הרב-קו איננה מוסדרת כלל בחוק וגם לא בחקיקת משנה, לכן במקרה שכזה הנוסע הנפגע אינו יכול לעשות דבר למעט לשכור את שירותיו של עורך דין מקצועי בעל ניסיון ולהגיש תביעות נגד משרד התחבורה / חברת עדליא (מחק את המיותר).

אך רובם של גולשי הפורום הזה ימשיכו להשמיץ אותי וימשיכו להשתמש בכרטיס הבלתי חוקי הזה.

מה שנעשה כיום עם כרטיס הרב-קו זה גניבה מציבור משתמשי התח"צ שרובם לקוחות שבויים שנוסעים בה בלית ברירה. גניבה זה מעשה בלתי חוקי ולכן כרטיס הרב-קו איננו חוקי. למיטב ידיעתי אין כיום שום חוק במדינת ישראל המאפשר לגנוב כסף ממשתמשי התח"צ.

גם בנסיעה המיוחדת במיוחד אל תחנות השירות, ניתן לראות גניבה או גזל, מכיוון שעל מנת להגיע אל תחנות השירות יש צורך לשלם עבור הנסיעה סכום כספי שלא יוחזר לעולם.
 

amitk83

New member
אני אתן לך תשובה

פלאי המטרונית והרב קו
מקרה שקרה לחברה שלי:
הטעינה כרטיסיה של מטרונית והפלא פלא-החופשי חודשי שיש לה של רכבת ישראל בוטל. מדוע ולמה? שאלה טובה. מה הקשר ביניהם? שאלה מצויינת... חבל שבינתיים לאף אחד אין תשובות.
אני אתן לך תשובה
המערכות של המטרונית מוחקות חוזים של מפעילים אחרים. זה משהו שידוע למשרד התחבורה. מה הם עושים עם זה אני לא יודע.

זה לא המקרה הראשון ששמעתי עליו ממך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה