המטרונית הזאת זה סיוט שלא ברא השטן

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
המטרונית הזאת זה סיוט שלא ברא השטן

המטרונית הזאת זה סיוט שלא ברא השטן
כנראה שכשישראל כץ אמר שתהייה העדפה ברמזורים הוא התכוון לפרייבטים בכלל , אין רמזור שהמטרונית לא עוצרת בו! זה פשוט סיוט!
רק לשם המחשה ל-קו 2 יש 27 תחנות, שזה נקרא קו קצר בכל קנה מידה, לקחת לו שעה לעשות את המסלול!
ומילא שזה בחיפה , כי גם ככה לא חוזר לפה יותר בחיים שלי. אבל זה יהיה ככה גם בקו האדום זאת תהייה קטסטרופה קולוסלית. נראה לי יקח לו 3 שעות חצי טור.
 

amitk83

New member
לוקח למעלה משעה

המטרונית הזאת זה סיוט שלא ברא השטן
כנראה שכשישראל כץ אמר שתהייה העדפה ברמזורים הוא התכוון לפרייבטים בכלל , אין רמזור שהמטרונית לא עוצרת בו! זה פשוט סיוט!
רק לשם המחשה ל-קו 2 יש 27 תחנות, שזה נקרא קו קצר בכל קנה מידה, לקחת לו שעה לעשות את המסלול!
ומילא שזה בחיפה , כי גם ככה לא חוזר לפה יותר בחיים שלי. אבל זה יהיה ככה גם בקו האדום זאת תהייה קטסטרופה קולוסלית. נראה לי יקח לו 3 שעות חצי טור.
לוקח למעלה משעה
הקו האדום נוסע בערך יותר משעה
 
ממחר המטרונית בתשלום

המטרונית הזאת זה סיוט שלא ברא השטן
כנראה שכשישראל כץ אמר שתהייה העדפה ברמזורים הוא התכוון לפרייבטים בכלל , אין רמזור שהמטרונית לא עוצרת בו! זה פשוט סיוט!
רק לשם המחשה ל-קו 2 יש 27 תחנות, שזה נקרא קו קצר בכל קנה מידה, לקחת לו שעה לעשות את המסלול!
ומילא שזה בחיפה , כי גם ככה לא חוזר לפה יותר בחיים שלי. אבל זה יהיה ככה גם בקו האדום זאת תהייה קטסטרופה קולוסלית. נראה לי יקח לו 3 שעות חצי טור.
ממחר המטרונית בתשלום
מבחינת זמן הנסיעה אכן זמן הנסיעה ארוך מדי, כשחלק מכך נובע כפי שציינת מעמידה ברמזורים. נדמה לי שרמזור אחד לפני גשר פז נותן עדיפות למטרונית כיוון שעם התחלת הפעולה היא היתה עומדת בצומת הזה זמן רב ואילו כיום הבחנתי שתמיד יש לה אור ירוק. עוד נקודה היא שהנהגים נוסעים לאט מדי. השבוע נסעתי בנסיעה שבה הנהג לא פחד להאיץ תוך כדי שמירה על המהירות המותאמת והמותרת.
אם אפשר היה לפתוח קו נוסף עוקף ציר רוטשילד-המגנים-בן גוריון, היה נחסך זמן רב. בחלקו כבר היום יש נת"צ רגיל.
 
פריצה ראשונה למטרונית

ממחר המטרונית בתשלום
מבחינת זמן הנסיעה אכן זמן הנסיעה ארוך מדי, כשחלק מכך נובע כפי שציינת מעמידה ברמזורים. נדמה לי שרמזור אחד לפני גשר פז נותן עדיפות למטרונית כיוון שעם התחלת הפעולה היא היתה עומדת בצומת הזה זמן רב ואילו כיום הבחנתי שתמיד יש לה אור ירוק. עוד נקודה היא שהנהגים נוסעים לאט מדי. השבוע נסעתי בנסיעה שבה הנהג לא פחד להאיץ תוך כדי שמירה על המהירות המותאמת והמותרת.
אם אפשר היה לפתוח קו נוסף עוקף ציר רוטשילד-המגנים-בן גוריון, היה נחסך זמן רב. בחלקו כבר היום יש נת"צ רגיל.
פריצה ראשונה למטרונית
http://news.walla.co.il/?w=/22/2700662

יומיים לפני תחילת הנסיעה בתשלום, נעצרו הלילה (חמישי) ארבעה נערים תושבי הקריות בחשד כי פרצו לקופות המטרונית בנקודות שונות.
 

amitk83

New member
לשבור להם ידים ורגליים

פריצה ראשונה למטרונית
http://news.walla.co.il/?w=/22/2700662

יומיים לפני תחילת הנסיעה בתשלום, נעצרו הלילה (חמישי) ארבעה נערים תושבי הקריות בחשד כי פרצו לקופות המטרונית בנקודות שונות.
לשבור להם ידים ורגליים
לא לרחם עליהם ולהכניס אותם לכלא להרבה זמן גם אם זה נערים . מדובר פה בנזק של מליונים!
 

droriko

New member


לשבור להם ידים ורגליים
לא לרחם עליהם ולהכניס אותם לכלא להרבה זמן גם אם זה נערים . מדובר פה בנזק של מליונים!
 

maztan

New member
בינתיים נראה שתחילת התשלום נדחית...

המטרונית הזאת זה סיוט שלא ברא השטן
כנראה שכשישראל כץ אמר שתהייה העדפה ברמזורים הוא התכוון לפרייבטים בכלל , אין רמזור שהמטרונית לא עוצרת בו! זה פשוט סיוט!
רק לשם המחשה ל-קו 2 יש 27 תחנות, שזה נקרא קו קצר בכל קנה מידה, לקחת לו שעה לעשות את המסלול!
ומילא שזה בחיפה , כי גם ככה לא חוזר לפה יותר בחיים שלי. אבל זה יהיה ככה גם בקו האדום זאת תהייה קטסטרופה קולוסלית. נראה לי יקח לו 3 שעות חצי טור.
בינתיים נראה שתחילת התשלום נדחית...
כך לפחות ע"פ עיריית קרית מוצקין
 

droriko

New member
זה היה צפוי לגמרי

בינתיים נראה שתחילת התשלום נדחית...
כך לפחות ע"פ עיריית קרית מוצקין
זה היה צפוי לגמרי
בדיוק כמו שדחו את המטרונית עצמה בכמה חודשים טובים. אני שמעתי ממקור אמין שמדובר על דחיה של חודש, אבל חברי הפורום מספיק מנוסים כדי לדעת מה זה ״חודש״
 

Ccyclist

Active member
הנה בדיחה: קו 101 כרכבת התחתית של יהב

הפרויקט הזה הוא בדיחה על חשבון הציבור.
הנה בדיחה: קו 101 כרכבת התחתית של יהב
במקום להביא את המטרוניות דרך המסלול האיטי שגורם לכל-כך הרבה ביקורת - מדוע שקו 101 לא יספח אליו את אחת החלופות המזרחיות, ואולי ימשיך גם צפונה ממרכזית חוף הכרמל לאורך שדרות ההגנה עד למחלף כלשהו בו האוטובוס יוכל לחזור על עקבותיו לפני שיגיע למרכז העיר הפקוק ? עם תחנה בגרנד קניון זה יהיה חיבור מהיר יותר בין שכונות מערב העיר לקריות, ואם אוטובוס יכול להיות "רכבת קלה" הרי שאין מניעה שהוא יהיה "רכבת תחתית" LOL
 

droriko

New member
המסלול של המטרונית באמת תמוה

הנה בדיחה: קו 101 כרכבת התחתית של יהב
במקום להביא את המטרוניות דרך המסלול האיטי שגורם לכל-כך הרבה ביקורת - מדוע שקו 101 לא יספח אליו את אחת החלופות המזרחיות, ואולי ימשיך גם צפונה ממרכזית חוף הכרמל לאורך שדרות ההגנה עד למחלף כלשהו בו האוטובוס יוכל לחזור על עקבותיו לפני שיגיע למרכז העיר הפקוק ? עם תחנה בגרנד קניון זה יהיה חיבור מהיר יותר בין שכונות מערב העיר לקריות, ואם אוטובוס יכול להיות "רכבת קלה" הרי שאין מניעה שהוא יהיה "רכבת תחתית" LOL
המסלול של המטרונית באמת תמוה
אני לא מבין מה פשר הסיבוב במושבה הגרמנית. למה לא לעשות קו מזין שיעביר אנשים מהמושבה לרחוב העצמאות,הרי ההחלפה היא חסרת משמעות בהתחשב בתדירות המשולבת של קו 1 ו-2.

טוב אבל את זה כנראה כבר אי אפשר להחזיר לאחור
 
הרבה מתלוננים על התוספת הזאת

המסלול של המטרונית באמת תמוה
אני לא מבין מה פשר הסיבוב במושבה הגרמנית. למה לא לעשות קו מזין שיעביר אנשים מהמושבה לרחוב העצמאות,הרי ההחלפה היא חסרת משמעות בהתחשב בתדירות המשולבת של קו 1 ו-2.

טוב אבל את זה כנראה כבר אי אפשר להחזיר לאחור
הרבה מתלוננים על התוספת הזאת
שגוזלת להם כ-10 דקות מחייהם
<לעומת זמני הנסיעה לפני המטרונית...>
 
יש תחנה למטרונית שלא בשימוש

הרבה מתלוננים על התוספת הזאת
שגוזלת להם כ-10 דקות מחייהם
<לעומת זמני הנסיעה לפני המטרונית...>
יש תחנה למטרונית שלא בשימוש
בפינת שדרות בן גוריון/העצמאות, שם היתה תחנה לקווים 5,23,103 לפני השינוי עד ה-16/8/2013,
וזו היתה אמורה להיות תחנה עבור קו מס' 1, אך ממול לא נבנתה תחנת מטרונית להשוות את התחנות בקו 1 לקו 103....
כמו כן,
תחנה של מטרונית שלא נבנתה בדרך יפו/שד' רוטשילד (כיום תחנה לקווים 5 , 136 ).
הכל ניתן לשינוי.
 
איך אתה יודע שזו תוכננה לשמש כתחנה של קו 1?

יש תחנה למטרונית שלא בשימוש
בפינת שדרות בן גוריון/העצמאות, שם היתה תחנה לקווים 5,23,103 לפני השינוי עד ה-16/8/2013,
וזו היתה אמורה להיות תחנה עבור קו מס' 1, אך ממול לא נבנתה תחנת מטרונית להשוות את התחנות בקו 1 לקו 103....
כמו כן,
תחנה של מטרונית שלא נבנתה בדרך יפו/שד' רוטשילד (כיום תחנה לקווים 5 , 136 ).
הכל ניתן לשינוי.
איך אתה יודע שזו תוכננה לשמש כתחנה של קו 1?
יכול להיות שהיא הייתה אמורה להיות זמנית? או לשמש עליה של קווי אגד למסלול המטרנית? (אני יודע שמלכתחילה היה אמור להיות יותר שימוש של אגד במסלולים, גם אחרי הפעלת המטרונית)
 

Ccyclist

Active member
הנה מפת "הרכבת התחתית של חיפה" קו 101+

הפרויקט הזה הוא בדיחה על חשבון הציבור.
הנה מפת "הרכבת התחתית של חיפה" קו 101+
אסור להתבדח בלי לבצע מפה.

הנה הרכבת התחתית העתידית של יונה יהב, שכולה נעה על צמיגים תוך פליטת דיזל טהור ובלתי מקרין.

במפה הזו הרכבת התחתית משתמשת בקטעים משותפים של הרכבת הקלה בחיפה, מה שמאד קל וישים כי אין להן מסילות.
 

נתנאל531

Well-known member
המטרונית ממשיכה ללא תשלום עד להודעה חדשה

בינתיים נראה שתחילת התשלום נדחית...
כך לפחות ע"פ עיריית קרית מוצקין
המטרונית ממשיכה ללא תשלום עד להודעה חדשה
כך אמר לי נציג הסברה הערב, את ההודעה הם קיבלו היום.

מבדיקה הערב שערכתי בכמה תחנות הסתבר שחלק מהקוראים אינם עובדים, ולכן חלק מהמכונות אינם מגיבות כאשר מכניסים לתוכם רב-קו. המכשירים יודעים לזהות כרטיסיות קוד 2 של אגד, אך לא כרטיסיות בקוד 1 ו-4.

מכונות התשלום חשופות לחלוטין לגשם, וניתן להעריך שתוך חודש-חודשיים מרביתם יושבתו בשל רטיבות. כמובן שגם הנוסעים שצריכים לתקף תחת גשם שוטף לא יהנו מדי, אם בכלל יצליחו לקרוא את מה שכתוב על המסך בזמן גשם.

בתחנות בהם ישנו מספר רב של נוסעים ישנה בעיה משמעותית של העדר מחסה מגשם, בהנחה שהתחנות הלבנות-המעוצבות בכלל מסוגלות להגן מגשם עם גג כה גבוה, לדוגמא בתחנת קניון לב-המפרץ.

נושא הכריזה הפנימי טופל, וכעת נשמעת בעיקר הכריזה העברית, בעוצמת קול סבירה. הכריזה החיצונית עדיין גבוהה מדי, והחזרה התלת-שפתית מיותרת.
 

amitk83

New member
מעניין מה שאתה אומר

המטרונית ממשיכה ללא תשלום עד להודעה חדשה
כך אמר לי נציג הסברה הערב, את ההודעה הם קיבלו היום.

מבדיקה הערב שערכתי בכמה תחנות הסתבר שחלק מהקוראים אינם עובדים, ולכן חלק מהמכונות אינם מגיבות כאשר מכניסים לתוכם רב-קו. המכשירים יודעים לזהות כרטיסיות קוד 2 של אגד, אך לא כרטיסיות בקוד 1 ו-4.

מכונות התשלום חשופות לחלוטין לגשם, וניתן להעריך שתוך חודש-חודשיים מרביתם יושבתו בשל רטיבות. כמובן שגם הנוסעים שצריכים לתקף תחת גשם שוטף לא יהנו מדי, אם בכלל יצליחו לקרוא את מה שכתוב על המסך בזמן גשם.

בתחנות בהם ישנו מספר רב של נוסעים ישנה בעיה משמעותית של העדר מחסה מגשם, בהנחה שהתחנות הלבנות-המעוצבות בכלל מסוגלות להגן מגשם עם גג כה גבוה, לדוגמא בתחנת קניון לב-המפרץ.

נושא הכריזה הפנימי טופל, וכעת נשמעת בעיקר הכריזה העברית, בעוצמת קול סבירה. הכריזה החיצונית עדיין גבוהה מדי, והחזרה התלת-שפתית מיותרת.
מעניין מה שאתה אומר
מעניין מה שאתה אומר כי הכריזה עדין לא עובדת בכל המטרוניות
למשל אתמול עמדתי בתחנת מת"מ לכיוון הקריות (42229) והשלט האלקטרוני בתחנה עבד אבל אחרי כמה דק' פתאום הופיע הכתובית "אין מידע". עמדת כרטוס אחת שבורה לגמרי, מפות ההכוונה קרועות ושבורות, מערכות הכרטוס לא עובדות ויש שם גם בלטה שבורה בתחנה.

מה שאני שמעתי שכל העסק לא עובד בגלל שחברה הולנדית פרסה סיב אופטי שפשוט לא עומד בעומס והם צריכים להחליף. משהו פה נראה לי מאד חובבני בכל הפרויקט הזה. הגיע הזמן שמישהו למעלה יקבל החלטה לאן הולכים ולהתחיל להתייחס לליקויים ברצינות ולא למרוח אותנו בשטויות.

לגבי תיקוף בגשם אני מקווה שהמכונות לא יהרסו. אגב שכחתי לציין שהמכונה לא יודעת לתקף כרטיסי רב קו של עיוורים (פרופיל 6 וקוד אמצעי כרטוס 041)? ברכבת ישראל, דן, אגד תעבורה, קווים זה עובד. באגד זה יעבוד בקרוב מאד, וגם בסיטיפס מתכוונים להכניס את זה למערכת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה