המטרה של התנועה הציונית לפי

kingshai

New member
המטרה של התנועה הציונית לפי

תכנית באזל והאמצעים שהוצעו להגשמת המטרה אני כבר לא יודע מה לענות בתשובה לשאלה הזאת כי בעיקרון זה לא שהמטרה היא בית מולדת בא"י (בכללי כמובן) והאמצעים זה פיתוח הארץ על יידי יישובה... ארגון היהודים בעולם ע"י פרוייקטים בהתאם לחוקי המדינות... פעולות להגברת הרגש הלאומי פעולות מדיניות להשגת צ'רטר ? אני מבולבל כי אומרים לי שאלה בכלל המטרות ואם ככה אז מה האמצעים?!
 

Mighty Morphin

New member
תשובה

מטרתה של התנועה הציונית לפי תוכנית באזל: "הציונות שואפת להקים בית מולדת לעם היהודי בא"י, מובטח לפי משפט הכלל". האמצעים להגשמת מטרה זו: 1) פיתוח תכליתי של א"י ע"י יישובה ביהודים עובדי אדמה. 2) אירגון היהדות כולה וליכודה ע"י מפעלים מקומיים, כלכליים ויעילים בהתאם לחוקי כל ארץ וארץ. 3) הגברת הרגש הלאומי וההכרה הלאומית היהודית. 4) פעולות תשתית בקרב ממשלות העולם, כדי להשיג את הסכמתן לפעילות הציונית.
 

kingshai

New member
אממ...

מאיפה התשובה הזאת לקוחה? ככה גם אני חושב שזה... אני רוצה את המורה להסטוריה שמסתובב פה שיאמת לי :) כי אני רוצה להיות בטוח... בספר הכחול המיקוד שלאורי סלומון כתוב את האמצעים כחלק מהמטרה ומפרטים פה על כל מיני דברים כאמצעים להגשמת המטרה... וככה חבר שלי אומר שגם צריך להיות אבל מצד שני כתוב לי את זה עם ה4 סיבות כמו שאתה אמרת בספר החום, בספר לימוד, במחברת של מישו עם מורה שונה מהשכבה ובהצעת פתרון מהאתר של בית בפר אליאנס..
 

Mighty Morphin

New member
התשובה הזו לקוחה

מהספר "שינוי וקידמה בישראל ובעמים בזמן החדש" של בר-הלל ומהספר "העולם והיהודים בדורות האחרונים חלק א'" של דומקה. והתשובה הזו נכונה.
 
למעלה