"המטרה הוגדרה כהצלחה"

"המטרה הוגדרה כהצלחה"

כבר אתמול היה ניראה שסוחרי המעו"ף סימנו את השוק ברצונם מימוש וירידת ערך של הקולים. ת'כלס ירידה ל555 וירידת ערך של -20-15 אחוז נוספים בקולים. מחזור המיסחר נמוך לימים האחרונים 400 מיליון ש"ח ויותר. 553-555 תמיכה. 558,562 התנגדות יומיות.
 

GeorgeSoros

New member
חוזה אופטימי

רוב שעות המסחר נצפה היום, לעומת מכירות של מניות מישהו קונה חוזים, לעומתו יש מי שמכר מניות. מדוע קנה חוזים יקרים ולא מניות?
 

DUDI2004

New member
הכותבים

שאתמול כתבו פוטים. כתבו היום קולים מחוץ לכסף בסטרייק 570 ומעלה. עדיין - לדעתי זה הצעד הנבון בשוק הזה. כדי לחלוב ממנו מספר שקלים החודש - שורט על קולים מחוץ לכסף עם הגנות רחוקות. למרות שסיסטמים מתהפכים לשורט - משנה זהירות נדרש. היום הזה הוא יום סתמי בתוך הרצועה שניתנה אמש ואין לו משמעות אמיתית.
 
השוק יורד 0.7% ...

הפוטים נותנים בקושי 5% ,,הקולים יורדים בקושי 10%
 

DUDI2004

New member
רק מחזק את מה שאני אומר

אני לא ממליץ על כתיבת פוטים בגלל שהריצפה במקרה של בלאגאן במדינה > פוליטי או ביטחוני > לא קיימת כשהכל רגוע > קול 570 בשורט עם הגנה בקול 590 > מה רע ?
 
גם ב540 היה רגוע....

השוק התחיל לעלות אחרי חצי שנת דשדוש,ואני שואל,,למה ללכת נגד הזרם?
 

DUDI2004

New member
הוכחות לכסף שצמא לאפיקי השקעה

היום היו הוכחות מוצקות לכסף סולידי שצמא לאפיקי השקעה. חברות וקונצרנים מנפיקים אג"ח שנגנבים מהמדף כמו פטריות בין אצבעות הרגליים שלי לאחר המילואים.... הדבר ניכר בתשואות הנמוכות יחסית בהם נרכשות האג"ח. הממשלה סיימה גיוסים לחודש זה. המיסים יורדים. הרבית בארה"ב תעלה ויצומצם הפער בין הריבית שלנו לשלהם. צריך ביצים של פיל להיות נגיד במצב כזה!!! למרות שהאינפלציה רדומה (כמו הפיטריות באצבעות הרגליים לפני המילואים) אני חושש שנתחיל לראות הפתעות בתחום זה למרות הדולר הנמוך ומוקדם מהצפוי. זה אומר ריבית עולה מהר ובפאניקה וזה אומר שוק יורד.
 

DUDI2004

New member
עדיף אבטלה מאשר גם אבטלה

וגם אינפלציה. למרות שבשוק של מפלגות פועלי ישראל העדיפו פעם אחרת
 
למעלה