המחשב שלי שבק חיים

מילה1

New member
המחשב שלי שבק חיים

לאחר שבמשך מספר ימים עלה רעש מכני מוזר מתוכו. אני חושדת שההרד-דיסק נפגם. כשאני מנסה לפרמט ולהתקין מחדש ווינדוס XP מתוך CDROM - הכל מתקדם בסדר עד שזה מגיע לפירמוט והתקנה על ההרד-דיסק. איך אני יכולה לבדוק בוודאות שאכן ההרד-דיסק הוא הבעיה? בתודה מראש לעונים!
 
בבקשה...

מאפייני דיסק C, לשונית "כלים", ובבדיקה כעת יש לבחור 2 אפשרויות ולסמן אותם ב "V".
 

מילה1

New member
ניסיתי לפרמט בשתי האפשרויות

ותמיד התהליך נתקע בשלב כלשהו והודיע לי: system halted
 

מילה1

New member
אני במחשב בעבודה ועוד 10 דקות

אלך הביתה, (אל המחשב הלא פעיל), אז לא להיפגע אם לא אגיב לתשובתך. אוכל להכנס שוב למחשב הנוכחי רק ביום א' (אלא אם כן אצליח להחיות את שלי). תודה בכל מקרה! שאלה נוספת- אני שוקלת לרכוש הרד דיסק חדש בגודל 120 ג'יגה (הנוכחי שלי 40 ג'יגה). האם התקנת הדיסק ומערכת ההפעלה XP פשוטה ואפשרית בלי בעיות על דיסק חדש כמו על ישן-מפורמט? כי בחנות מבקשים 80 ש"ח על התקנת מערכת ההפעלה (בנוסף על 70 ש"ח על התקנת הדיסק).
 

ש.פ.ד

New member
וגם התקנת הדיסק במחשב

אינה בעייתית כלל. במקרה שאת מחליפה דיסק קיים בחדש, והוא היחידי במחשב, פשוט מוציאים את הישן (ניתוק שני חוטים ושחרור כ- 4 ברגים) מכניסים את החדש לאותו מקום ובאותה הצורה - והנה הצלחת! המלצה חמה - לאחר ההתקנה של הדיסק החדש, והתקנה ה- WIN חלקי אותו לפחות לשתי מחיצות והקצי מחיצה בת לא יותר מ- 15G למערכת ההפעלה (C) מאוחר יותר דאגי שבמחיצה זו לא תותקן שום תוכנית שהיא לא בסיסית ביותר ובוודאי שלא קבצים. כך יהיה הרבה יותר קל לשחזר את המחשב שלך במקרה של תקלה עתידית...
 
למעלה