המחשב שלי מכבה את עצמו

המחשב שלי מכבה את עצמו

בכל פעם שאני מדליק את המחשב שלי (windos xp) הוא מעלה לי הודעה וכשאני לוחץ "אישור" (אין לי בררה אחרת) הוא עושה לי ריסט. זאת ההודעה: symantec product tamper alert בהמשך ההודעה הוא ממליץ לי להדליק מחדש את המחשב כדי לשמור שינויים שעשיתי (למרות שלא עשיתי שום שינוי) זה ככה כבר שבועיים. אני יודה לכם מאד אם תוכלו לעזור לי כי זה ממש מבאס, תודה.
 

גלעד cool7

New member
ג ו ל נ י כ ב ו ד טועה, אין קשר.

יכול להיות שזה לא הוירוס אבל זה לא נימוק טוב מה שאתה נותן... אפשר להתחבר לאינטרנט ולעשות הכל אפילו שיש לך את ההודעה עד שהזמן נגמר.
 

גלעד cool7

New member
כנס...

קודם תעשה את זה, אחריי זה תחזור ותחפש בפורום את שאר העצות (מה שאני אומר לך פותר אותך בנתיים מהבעיה אבל יש לך אחריי זה לנקות את הוירוס). תפתח את My Computer לך ל- control panel שם תיכנס ל- administartive tools שם תבחר את Services שם יש לך רשימה ממש ארוכה.... תלך ל- remot procedure caal (rcp) שים לב בדיוק מה שאאמרתי כי יש אחד דומה עם המשך אחריי הסוגריים של האר סי פי. שם תלך ל- recovery ב: first failure, second failure, subsequnet failure אתה בחור את כולם על restart the service ועושה ok אחריי שיסיימת עם זה תחזור אליי (ככה המחשב יפסיק להתנתק ואני יסביר לך את הניקוי האמיתי)
 
למעלה