BlogTV Police25
New member
המחשב שלי החליט לעשות בעיות...
אני יודע שנעלמתי קצת אני נורא מצטער!!! המחשב שלי (בגלל שהתקנתי בטעות תוכנה שהייתה אמורה להגן עליו הפכה אותו לחתיכת פח חסר תועלת) קרס קצת אז לקח לי קצת זמן להתארגן על תוכנות ופירמוט...
אז עכשיו חזרתי ובגדול!!! אז לכל מי שהתגעגע אני יהיה במסנג'ר תרגישו חופשי אנשים... ונראה אותכם בבלוג
אני יודע שנעלמתי קצת אני נורא מצטער!!! המחשב שלי (בגלל שהתקנתי בטעות תוכנה שהייתה אמורה להגן עליו הפכה אותו לחתיכת פח חסר תועלת) קרס קצת אז לקח לי קצת זמן להתארגן על תוכנות ופירמוט...