המחשב והדיגיטלית מסרבים להתמזג!

המחשב והדיגיטלית מסרבים להתמזג!

שלום לכולם וערב טוב, קניתי השבוע מצלמה מסוג NIKON COOLPIX 3100. שיחקתי איתה קצת ונורא התלהבתי. מי שלא התלהב מהמצלמה הוא המחשב היקר שלי שהחליט שאין לו שום עניין לקבל תמונות. פניתי ליעוץ באתר ניקון ונתקלתי בדרייבר שעליי להתקין על מנת לעשות שלום בית בין הווינ98 שלי למצלמה הדנדשה, אבל כנראה שזה לא היה בדיוק הפתרון. ניסיתי גם להוריד גרסה חדשה יותר מזו שניקון סיפקו עם המצלמה, אבל גם משם לא באה הישועה. מה עוד נשאר לעשות? איך אוכל לנצל את היתרון של הדיגטלית שבהעברת התמונות למחשב ולהשכין שלום בין מחשבי היקר לצעצוע החדש? תודה מראש.
 
אין שום פתרון אחר?

אחרי שהשקעתי סכום די מכובד במצלמה, אני מצפה שהיא תעבוד גם בלי להוסיף עוד מאה שקל. בכל מקרה, תודה.
 
על סידי שמקבלים עם המצלמה יש גם

דרייברים. לחלונות 98 מתקינים ממנו-או אם אין - מהאינטרנט. ראי תשובה אחרת שלי לסדר ההתקנה. לא נתקלתי עד היום בשום קולפיקס ש'סירבה' לסידור הזה
 
תודה לך... ועוד שאלה.

כנראה שיכולות השיטוט שלי ממש מוגבלות, כי כשפניתי לעזרה לבנאדם היחיד שהיה אונליין אצלי ברשימה הוא ישר הביא דרייבר שכן עוזר (בניגוד לאלו שאני ורבים וטובים אחרים הבאנו). ועוד משהו קטן: הסוללות של המצלמה נגמרות לי חארי חצי שעה של שימוש. האם ככה זה אמור להיות? שוב תודה.
 
כן זה קורה בחלק מהדגמים בשימוש

שוטף במסך,פוקוס שכל הזמן מתכוונן,אפילו כשלא צריך ולחיצות רבות על כפתור הצילום גם ללא צילום ממש. צריך לוודא שהסוללה מוטענת במלואה,ולצמצם למינימום את הפעילויות זוללות האנרגיה-במיוחד בדגמים כאלו,שאינם חסכניים.
 
למעלה