המועצה שוב השתכרה אשקלון+6

yogiveup

New member
השתגעתם- נהריה באנקר

היייתי במשחק באשקלון ביום ראשון ונהריה שיחקו יותר טוב וכבר הובילו 15, ואשקלון חזרו רק בזכות הקהל והשופטים. בנהריה הם יקבלו בראש. אני לא טועה בכדורסל.. אני אקפיץ את ההודעה הזאת מחר בערב אחרי שייגמר 10+ לנהריה
 

yogiveup

New member
בנוסף אשקלון בלי זר

ואין להם בספסל יותר מדי אופציות
 
למעלה