המועצה שוב השתכרה אשקלון+6 באנקר באנקר באנקר
Y yogiveup New member 28/12/04 #4 השתגעתם- נהריה באנקר היייתי במשחק באשקלון ביום ראשון ונהריה שיחקו יותר טוב וכבר הובילו 15, ואשקלון חזרו רק בזכות הקהל והשופטים. בנהריה הם יקבלו בראש. אני לא טועה בכדורסל.. אני אקפיץ את ההודעה הזאת מחר בערב אחרי שייגמר 10+ לנהריה
השתגעתם- נהריה באנקר היייתי במשחק באשקלון ביום ראשון ונהריה שיחקו יותר טוב וכבר הובילו 15, ואשקלון חזרו רק בזכות הקהל והשופטים. בנהריה הם יקבלו בראש. אני לא טועה בכדורסל.. אני אקפיץ את ההודעה הזאת מחר בערב אחרי שייגמר 10+ לנהריה