המון שינויים ותוספות במטרופולין הדרום החל

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
המון שינויים ותוספות במטרופולין הדרום החל

המון שינויים ותוספות במטרופולין הדרום החל
מה-1.1.14

מלבד הדברים שנכתב עליהם כאן, יתבצע שינוי בלו"ז של מספר קווים. נראה כי הסעת עובדי היום של מתחם כלא אשל הופכים להיות נסיעה סדירה של קו 46 אשר יצא כל יום חול בשעה 7:00. קו 46 עובר גם במחנה נתן ולכן זה מבורך, למרות השעה המוקדמת, יש חיילים שישתמשו גם בו אם רק ידעו עליו.

קיימים שינויים בקווים לעומר ולמיתר ושינויים מינוריים בקווים לישובים בדוואים שונים.

לו"ז הערב של קו 370 בימי חמישי הופך להיות טיפה יותר הגיוני על ידי סה"כ סידור של שתי נסיעות.

והדברים היותר גדולים:

ביטול קו 351.
הפעלת קו ישיר וחדש בין באר שבע לראשל"צ - קו 381 (נכון לעכשיו לא ברור מה מסלולו ולו"ז).
קיצור קו 371 מ/אל המרכזית החדשה בראשל"צ.
ביטול קו 369א.
 

olli3

New member
מנהל
ובמטרופולין השרון -
תשלום מהסמארטפון

המון שינויים ותוספות במטרופולין הדרום החל
מה-1.1.14

מלבד הדברים שנכתב עליהם כאן, יתבצע שינוי בלו"ז של מספר קווים. נראה כי הסעת עובדי היום של מתחם כלא אשל הופכים להיות נסיעה סדירה של קו 46 אשר יצא כל יום חול בשעה 7:00. קו 46 עובר גם במחנה נתן ולכן זה מבורך, למרות השעה המוקדמת, יש חיילים שישתמשו גם בו אם רק ידעו עליו.

קיימים שינויים בקווים לעומר ולמיתר ושינויים מינוריים בקווים לישובים בדוואים שונים.

לו"ז הערב של קו 370 בימי חמישי הופך להיות טיפה יותר הגיוני על ידי סה"כ סידור של שתי נסיעות.

והדברים היותר גדולים:

ביטול קו 351.
הפעלת קו ישיר וחדש בין באר שבע לראשל"צ - קו 381 (נכון לעכשיו לא ברור מה מסלולו ולו"ז).
קיצור קו 371 מ/אל המרכזית החדשה בראשל"צ.
ביטול קו 369א.
ובמטרופולין השרון -
תשלום מהסמארטפון
בקו 249 דרך האפליקציה מוביט. עלתה על כך הודעה בדף הפייסבוק של מטרופולין לפני זמן לא רב.

https://www.facebook.com/photo.php?....185721111439685.47428.147123515299445&type=1
 

magicbs

New member
7 בבוקר זה ממש לא יעיל

המון שינויים ותוספות במטרופולין הדרום החל
מה-1.1.14

מלבד הדברים שנכתב עליהם כאן, יתבצע שינוי בלו"ז של מספר קווים. נראה כי הסעת עובדי היום של מתחם כלא אשל הופכים להיות נסיעה סדירה של קו 46 אשר יצא כל יום חול בשעה 7:00. קו 46 עובר גם במחנה נתן ולכן זה מבורך, למרות השעה המוקדמת, יש חיילים שישתמשו גם בו אם רק ידעו עליו.

קיימים שינויים בקווים לעומר ולמיתר ושינויים מינוריים בקווים לישובים בדוואים שונים.

לו"ז הערב של קו 370 בימי חמישי הופך להיות טיפה יותר הגיוני על ידי סה"כ סידור של שתי נסיעות.

והדברים היותר גדולים:

ביטול קו 351.
הפעלת קו ישיר וחדש בין באר שבע לראשל"צ - קו 381 (נכון לעכשיו לא ברור מה מסלולו ולו"ז).
קיצור קו 371 מ/אל המרכזית החדשה בראשל"צ.
ביטול קו 369א.
7 בבוקר זה ממש לא יעיל
לחיילים במחנה נתן. מוטב היה לו הנסיעה הייתה יוצאת ב-7:30.

ועדכון על קו 383 - יש שלט על הרמזור בצומת רגר-יעקב אבינו, שמורה לקו לפנות שמאלה לתוך ד'. כנראה יסע כמו 352...
 
זה אכן מסלול 383 לפי govmap

7 בבוקר זה ממש לא יעיל
לחיילים במחנה נתן. מוטב היה לו הנסיעה הייתה יוצאת ב-7:30.

ועדכון על קו 383 - יש שלט על הרמזור בצומת רגר-יעקב אבינו, שמורה לקו לפנות שמאלה לתוך ד'. כנראה יסע כמו 352...
זה אכן מסלול 383 לפי govmap
 

mister K

New member
רק חבל שהוא גם ייכנס לסיבוב הארור בנתיבות.

זה אכן מסלול 383 לפי govmap
רק חבל שהוא גם ייכנס לסיבוב הארור בנתיבות.
באמת שאני לא מבין מה כל כך קשה לקבוע שלפחות קו אחד המיועד לסטודנטים יעצור רק בצומת נתיבות, במקום לעשות בה טיול של רבע שעה עם 20 תחנות כולל שירות פנימי.
פשוט אין חשיבה וזה משחק לידיים של מוניות השרות שתישארנה היחידות שנוסעות מספיר לבאר שבע במסלול הגיוני.
 
היה צריך לעשות אחד משני דברים

רק חבל שהוא גם ייכנס לסיבוב הארור בנתיבות.
באמת שאני לא מבין מה כל כך קשה לקבוע שלפחות קו אחד המיועד לסטודנטים יעצור רק בצומת נתיבות, במקום לעשות בה טיול של רבע שעה עם 20 תחנות כולל שירות פנימי.
פשוט אין חשיבה וזה משחק לידיים של מוניות השרות שתישארנה היחידות שנוסעות מספיר לבאר שבע במסלול הגיוני.
היה צריך לעשות אחד משני דברים
א. להפוך את 352 לקו ישיר ללא כניסה לנתיבות + שיפור הלו"ז לאור תפקידו החדש כקו ישיר בין ב"ש לספיר/שדרות

ב. קו שאפשר לקרוא לו 361 או 362 שיהיה קו ישיר מב"ש לספיר ומשם ימשיך לאשקלון דרך שדרות כתגבור לקווים 363/365/366. במקביל לו"ז קו 352 יוכל להיות מתוגבר כדי להפוך אותו לקו מועיל בין נתיבות לאזור סורוקה והאוניברסיטה.
 

mister K

New member
צריך פשוט שהקו החדש לא ייכנס לנתיבות

היה צריך לעשות אחד משני דברים
א. להפוך את 352 לקו ישיר ללא כניסה לנתיבות + שיפור הלו"ז לאור תפקידו החדש כקו ישיר בין ב"ש לספיר/שדרות

ב. קו שאפשר לקרוא לו 361 או 362 שיהיה קו ישיר מב"ש לספיר ומשם ימשיך לאשקלון דרך שדרות כתגבור לקווים 363/365/366. במקביל לו"ז קו 352 יוכל להיות מתוגבר כדי להפוך אותו לקו מועיל בין נתיבות לאזור סורוקה והאוניברסיטה.
צריך פשוט שהקו החדש לא ייכנס לנתיבות
הן במשרד התחבורה, הן בחברות התח"צ והן באגודת הסטודנטים של ספיר שנאבקת לשפר את התח"צ למכללה, פשוט חושבים עקום.
לא יעזור שיוסיפו נסיעות לקו 353 כמו שקורה עכשיו, לא יעזרו כרטיסי חופשי סטודנטיאלי, לא יעזרו דוכנים של אגד תעבורה ומטרופולין במכללה ולא יעזרו כל ההתפארויות של אגודת הסטודנטים שהם משפרים את התח"צ.
בשורה התחתונה, סטודנטים מבאר שבע לא יעברו בהמוניהם לאוטובוס עד שלא יהיה קו באר שבע - ספיר במסלול נורמלי.
כל עוד הנסיעה מבאר שבע לספיר באוטובוס לוקחת 50 דקות במקרה הטוב ושעה ורבע במקרה הגרוע, אנשים ימשיכו לנסוע בפרייבט, בטרמפים ובלית ברירה במונית השרות שמתפרנסות יפה מאוד מהסטודנטים. בנוסף בכיוון מספיר לבאר שבע גם אין שום תיאום בין זמני הנסיעות לבין שעות סיום השיעורים במכללה.

גילוי נאות, במשך שנה בה התגוררתי בבאר שבע ולמדתי בספיר, הדרך המועדפת עלי להגיע למכללה (עוד לא היה לי רכב אז) הייתה קו 364 לצומת גבים ומשם 10 דקות ברגל. עדיין זה היה יוצא יוצר מהיר מכל הקווים שעוצרים במכללה. אבל הייתי מהבודדים שעשו את זה כי רוב האנשים לא אוהבים ללכת עד הצומת.
 
אני מסכים עם דבריך באופן כללי

צריך פשוט שהקו החדש לא ייכנס לנתיבות
הן במשרד התחבורה, הן בחברות התח"צ והן באגודת הסטודנטים של ספיר שנאבקת לשפר את התח"צ למכללה, פשוט חושבים עקום.
לא יעזור שיוסיפו נסיעות לקו 353 כמו שקורה עכשיו, לא יעזרו כרטיסי חופשי סטודנטיאלי, לא יעזרו דוכנים של אגד תעבורה ומטרופולין במכללה ולא יעזרו כל ההתפארויות של אגודת הסטודנטים שהם משפרים את התח"צ.
בשורה התחתונה, סטודנטים מבאר שבע לא יעברו בהמוניהם לאוטובוס עד שלא יהיה קו באר שבע - ספיר במסלול נורמלי.
כל עוד הנסיעה מבאר שבע לספיר באוטובוס לוקחת 50 דקות במקרה הטוב ושעה ורבע במקרה הגרוע, אנשים ימשיכו לנסוע בפרייבט, בטרמפים ובלית ברירה במונית השרות שמתפרנסות יפה מאוד מהסטודנטים. בנוסף בכיוון מספיר לבאר שבע גם אין שום תיאום בין זמני הנסיעות לבין שעות סיום השיעורים במכללה.

גילוי נאות, במשך שנה בה התגוררתי בבאר שבע ולמדתי בספיר, הדרך המועדפת עלי להגיע למכללה (עוד לא היה לי רכב אז) הייתה קו 364 לצומת גבים ומשם 10 דקות ברגל. עדיין זה היה יוצא יוצר מהיר מכל הקווים שעוצרים במכללה. אבל הייתי מהבודדים שעשו את זה כי רוב האנשים לא אוהבים ללכת עד הצומת.
אני מסכים עם דבריך באופן כללי
אבל אל רואה צורך בפתיחת קו חדש (383) אם אפשר לפתור את אותן הבעיות (שלא נפתרות על-ידי הקו החדש
) באמצעות שדרוג קו קיים.
 

olli3

New member
מנהל
אבל אשקלון לא כלולה במכרז הנגב, אלא בנגב

היה צריך לעשות אחד משני דברים
א. להפוך את 352 לקו ישיר ללא כניסה לנתיבות + שיפור הלו"ז לאור תפקידו החדש כקו ישיר בין ב"ש לספיר/שדרות

ב. קו שאפשר לקרוא לו 361 או 362 שיהיה קו ישיר מב"ש לספיר ומשם ימשיך לאשקלון דרך שדרות כתגבור לקווים 363/365/366. במקביל לו"ז קו 352 יוכל להיות מתוגבר כדי להפוך אותו לקו מועיל בין נתיבות לאזור סורוקה והאוניברסיטה.
אבל אשקלון לא כלולה במכרז הנגב, אלא בנגב
המערבי.

אולי בהמשך הדרך זה מה שמתכננים (אני בספק, ממש בספק) שיהיה קו מאשקלון דרך שדרות וספיר ומשם ישירות לבאר שבע, משהו שדומה ל366 אולי.
 

olli3

New member
מנהל
הוא יכנס גם לסעד, לא?

רק חבל שהוא גם ייכנס לסיבוב הארור בנתיבות.
באמת שאני לא מבין מה כל כך קשה לקבוע שלפחות קו אחד המיועד לסטודנטים יעצור רק בצומת נתיבות, במקום לעשות בה טיול של רבע שעה עם 20 תחנות כולל שירות פנימי.
פשוט אין חשיבה וזה משחק לידיים של מוניות השרות שתישארנה היחידות שנוסעות מספיר לבאר שבע במסלול הגיוני.
הוא יכנס גם לסעד, לא?
זה מה שזכור לי שראיתי בGOVMAP וגוגל מפות.
 

mister K

New member
לא יעבור בסעד, ייסע דרך יכיני כמו 352 ו-363.

הוא יכנס גם לסעד, לא?
זה מה שזכור לי שראיתי בGOVMAP וגוגל מפות.
לא יעבור בסעד, ייסע דרך יכיני כמו 352 ו-363.
אבל זה העיכוב הפחות משמעותי.
העיכוב המשמעותי הוא נתיבות ואין שום סיבה להכניס לשם את הקו הזה.
 

olli3

New member
מנהל
משום מה חשבתי ש352 נוסע דרך סעד.

לא יעבור בסעד, ייסע דרך יכיני כמו 352 ו-363.
אבל זה העיכוב הפחות משמעותי.
העיכוב המשמעותי הוא נתיבות ואין שום סיבה להכניס לשם את הקו הזה.
משום מה חשבתי ש352 נוסע דרך סעד.
זכור לי שבגלגול הראשון שלו, כך הוא נסע. יכול להיות שאני לא זוכר נכון וגם בגלגול הראשון שלו הוא לא נסע דרך סעד.

אני מסכים שאין סיבה להכניס אותו לנתיבות.
 

mister K

New member
352 נסע בהתחלה דרך סעד

משום מה חשבתי ש352 נוסע דרך סעד.
זכור לי שבגלגול הראשון שלו, כך הוא נסע. יכול להיות שאני לא זוכר נכון וגם בגלגול הראשון שלו הוא לא נסע דרך סעד.

אני מסכים שאין סיבה להכניס אותו לנתיבות.
352 נסע בהתחלה דרך סעד
אבל עם השינוי שבוצע בו בתוך באר שבע הוא גם החל לנסוע דרך יכיני במקום סעד.
 

olli3

New member
מנהל
עברי שם לפני שעתיים, לא שמתי לב לשלט אבל

7 בבוקר זה ממש לא יעיל
לחיילים במחנה נתן. מוטב היה לו הנסיעה הייתה יוצאת ב-7:30.

ועדכון על קו 383 - יש שלט על הרמזור בצומת רגר-יעקב אבינו, שמורה לקו לפנות שמאלה לתוך ד'. כנראה יסע כמו 352...
עברי שם לפני שעתיים, לא שמתי לב לשלט אבל
אסתכל עליו שוב בימים הקרובים.

352 נוסע ריק בבאר שבע. בכל פעם שיוצא לי לראות אותו במקסימום מצאתי עליו שני נוסעים וזה כשאני רואה אותו ביעקב אבינו או יצחק אבינו. בכלל, ברוב הפעמים שראיתי אותו, לא היה עליו אפילו נוסע אחד.
 

olli3

New member
מנהל
אבל ב7:30עובדי היום בשב"ס צריכים להעביר כרטיס

7 בבוקר זה ממש לא יעיל
לחיילים במחנה נתן. מוטב היה לו הנסיעה הייתה יוצאת ב-7:30.

ועדכון על קו 383 - יש שלט על הרמזור בצומת רגר-יעקב אבינו, שמורה לקו לפנות שמאלה לתוך ד'. כנראה יסע כמו 352...
אבל ב7:30עובדי היום בשב"ס צריכים להעביר כרטיס
כיום, ההסעה של עובדי היום יוצאת בשעה 7:15. היציאה כיום מתבצעת מתוך התחנה המרכזית. בעבר, לפני השיפוצים, היא הייתה יוצאת מהרציף שבו היו מורידים קווים כמו 6-7-8-9 במרכזית בכיוון הנסיעה לעיר.

ההסעה הזאת הייתה מבוצעת על ידי מטרודן, לא כקו שירות.

7 בבוקר זה לא הכי יעיל לחיילים, האמת שגם פחות לעובדי היום בשב"ס, ולכן מעניין עם ההסעה שמבוצעת על ידי מטרודן תתבטל.
 

olli3

New member
מנהל
שיפור התחבורה הציברית בתוך באר שבע

המון שינויים ותוספות במטרופולין הדרום החל
מה-1.1.14

מלבד הדברים שנכתב עליהם כאן, יתבצע שינוי בלו"ז של מספר קווים. נראה כי הסעת עובדי היום של מתחם כלא אשל הופכים להיות נסיעה סדירה של קו 46 אשר יצא כל יום חול בשעה 7:00. קו 46 עובר גם במחנה נתן ולכן זה מבורך, למרות השעה המוקדמת, יש חיילים שישתמשו גם בו אם רק ידעו עליו.

קיימים שינויים בקווים לעומר ולמיתר ושינויים מינוריים בקווים לישובים בדוואים שונים.

לו"ז הערב של קו 370 בימי חמישי הופך להיות טיפה יותר הגיוני על ידי סה"כ סידור של שתי נסיעות.

והדברים היותר גדולים:

ביטול קו 351.
הפעלת קו ישיר וחדש בין באר שבע לראשל"צ - קו 381 (נכון לעכשיו לא ברור מה מסלולו ולו"ז).
קיצור קו 371 מ/אל המרכזית החדשה בראשל"צ.
ביטול קו 369א.
שיפור התחבורה הציברית בתוך באר שבע
לעיריית באר שבע יש רעיון. 4000 משפחות ישתתפו במדגם מייצג של אוכלוסיית התושבים בעיר לצורך הבנת צרכי הנסיעות של תושבי העיר.

זה יתבצע על ידי הצמדת מכשירי GPS לאותם אנשים אשר יתנו מידע על זמני הנסיעות ויעד הנסיעות. כל זאת על מנת לשפר את התחבורה הציבורית בעיר.

לטעמי, זה לא הכי חכם להסתכל על באר שבע רק כעיר שבאה לשרת את תושביה. יש גם לא מעט תושבי חוץ שמשתמשים בתחבורה העירונית בבאר שבע. בכל מקרה, הרעיון מבורך. השאלה היא מה משרד התחבורה בסופו של דבר יעשה עם המידע הזה.

http://www.mynet.co.il/Ext/Comp/ArticleLayout/CdaArticlePrintPreview/1,2506,L-4466355,00.html
 

orenhz

New member
נצפה אמש פעמיים 669

המון שינויים ותוספות במטרופולין הדרום החל
מה-1.1.14

מלבד הדברים שנכתב עליהם כאן, יתבצע שינוי בלו"ז של מספר קווים. נראה כי הסעת עובדי היום של מתחם כלא אשל הופכים להיות נסיעה סדירה של קו 46 אשר יצא כל יום חול בשעה 7:00. קו 46 עובר גם במחנה נתן ולכן זה מבורך, למרות השעה המוקדמת, יש חיילים שישתמשו גם בו אם רק ידעו עליו.

קיימים שינויים בקווים לעומר ולמיתר ושינויים מינוריים בקווים לישובים בדוואים שונים.

לו"ז הערב של קו 370 בימי חמישי הופך להיות טיפה יותר הגיוני על ידי סה"כ סידור של שתי נסיעות.

והדברים היותר גדולים:

ביטול קו 351.
הפעלת קו ישיר וחדש בין באר שבע לראשל"צ - קו 381 (נכון לעכשיו לא ברור מה מסלולו ולו"ז).
קיצור קו 371 מ/אל המרכזית החדשה בראשל"צ.
ביטול קו 369א.
נצפה אמש פעמיים 669
פעם ראשונה בצומת גהה לכיוון רעננה בסביבות 10:30.
פעם שניה במסוף אלוף שדה לכיוון ב"ש בסביבות 12:45.
בשני המקרים הוא נסע ריק (אולי פספסתי נוסע או שניים שלא ראיתי, אבל לדעתי היה ריק לגמרי).
 
אתמול נצפתה הנסיעה של 14:50 מב"ש

נצפה אמש פעמיים 669
פעם ראשונה בצומת גהה לכיוון רעננה בסביבות 10:30.
פעם שניה במסוף אלוף שדה לכיוון ב"ש בסביבות 12:45.
בשני המקרים הוא נסע ריק (אולי פספסתי נוסע או שניים שלא ראיתי, אבל לדעתי היה ריק לגמרי).
אתמול נצפתה הנסיעה של 14:50 מב"ש
הגיע לתחנה ליד סורוקה עם 3-4 נוסעים והעלה מספר דומה.

אגב, וזו כבר תלונה קבועה. מעט אחרי השעה 15:00 הגיעו לתחנה ברגר בו זמנית הקווים הבאים: 370, 380, 369א (והוא לפני סיום), 368, 377. כמובן ששלושת הראשונים להגיע תפסו את המקומות הפנויים בתחנה ושני האחרים חסמו את נתיב הנסיעה והמתינו בסבלנות שיתפנה מקום בתחנה. זה היה כזה נורא אם שניים מהקווים הללו היו יוצאים חמש-עשר דקות לפני או אחרי העגולה, כמו ה-669? למה לסתום את התחנה ונתיב נסיעה רגיל?

מזכיר לי את הפקק ביציאה מהתחנה המרכזית בירושלים שתי דקות אחרי כל שעה עגולה.
 

cwen

New member
גם ברמת החייל ככה

אתמול נצפתה הנסיעה של 14:50 מב"ש
הגיע לתחנה ליד סורוקה עם 3-4 נוסעים והעלה מספר דומה.

אגב, וזו כבר תלונה קבועה. מעט אחרי השעה 15:00 הגיעו לתחנה ברגר בו זמנית הקווים הבאים: 370, 380, 369א (והוא לפני סיום), 368, 377. כמובן ששלושת הראשונים להגיע תפסו את המקומות הפנויים בתחנה ושני האחרים חסמו את נתיב הנסיעה והמתינו בסבלנות שיתפנה מקום בתחנה. זה היה כזה נורא אם שניים מהקווים הללו היו יוצאים חמש-עשר דקות לפני או אחרי העגולה, כמו ה-669? למה לסתום את התחנה ונתיב נסיעה רגיל?

מזכיר לי את הפקק ביציאה מהתחנה המרכזית בירושלים שתי דקות אחרי כל שעה עגולה.
גם ברמת החייל ככה
בחצי שעה עגולה מקבץ אוטובוסים יוצא בבת אחת מעתידים וכולם נתקעים בתחנה של הנחושת. שורת אוטובוסים. סתם מעכב את הנוסעים, את התנועה והכל. אם היו מפזרים אותם גם היו פחות עיכובים, וגם הנוסעים היו מקבלים שירות יותר טוב.
 

olli3

New member
מנהל
שים לב לרציף החדש שיש שם ולאורכו.

אתמול נצפתה הנסיעה של 14:50 מב"ש
הגיע לתחנה ליד סורוקה עם 3-4 נוסעים והעלה מספר דומה.

אגב, וזו כבר תלונה קבועה. מעט אחרי השעה 15:00 הגיעו לתחנה ברגר בו זמנית הקווים הבאים: 370, 380, 369א (והוא לפני סיום), 368, 377. כמובן ששלושת הראשונים להגיע תפסו את המקומות הפנויים בתחנה ושני האחרים חסמו את נתיב הנסיעה והמתינו בסבלנות שיתפנה מקום בתחנה. זה היה כזה נורא אם שניים מהקווים הללו היו יוצאים חמש-עשר דקות לפני או אחרי העגולה, כמו ה-669? למה לסתום את התחנה ונתיב נסיעה רגיל?

מזכיר לי את הפקק ביציאה מהתחנה המרכזית בירושלים שתי דקות אחרי כל שעה עגולה.
שים לב לרציף החדש שיש שם ולאורכו.
זה שנבנה לפני כמה שנים טובות, יחד עם הכביש (שטח האספלט שאין בו שימוש). תראה כמה מקום השאירו שם לרציף אוטובוסים בעצם + פניה ימינה.

למקרה הזה, גם אם הנסיעות של מטרופולין מפוצלות על פני 15:00, 15:05, 15:10, תמיד יכולים להגיע קווי מטרודן, אגד וגלים. כבר יצא לי להיות שם כשבמקום עמדו 8 אוטובוסים של חברות שונות (נפוץ ביותר ביום חמישי).

לגבי היציאה מירושלים, מוכר וידוע. הבעיה היותר גדולה שם היא שיש לא מעט מכוניות פרטיות שבשעות אחה"צ, משתלבות לכיכר, מפרססות בכיכר וחוזרות אחורה. ואז יש פקק שמגשר המיתרים ועד לרציף ההורדה במרכזית ירושלים, לוקח בין 15-20 דקות. גם אוטובוסים שיוצאים מהמרכזית, לוקח להם כ-10 דקות רק לצאת לגשר המיתרים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה