המון שאלות........

המון שאלות........

למרות שיש לנו עוד המון זמן, רצינו לעשות טבלת הוצאות צפויה. מישהו יכול לספר מניסיונו איזה סכומים של מקדמות נותנים לצלם, לתקליטן לשמלת כלה. רק שנקבל מושג מהו הסכום שאותו נוציא מארנקנו הקט טרם האירוע. שאלה נוספת: מישהו מכיר את בועז גור מ"כתום די גי'ז"?? תודה ושבת שלום!!!
 

sharonitc

New member
מקדמות

מקדמות: לאולם נתנו כ 20% לצלמים לא נתנו לשמלת כלה 1000 ש"ח מקדמה הזמנות במזומן בגדים,נעליים, אלכוהול, טבעות במזומן וזהו..
 
קצת תשובות

זה הכל תלוי בכם וביכולת המיקוח שלכם ... מקומות ובעלי מקצוע תמיד ידרשו מקדמות מופרזות, וכאן המשא ומתן שתנהלו יקבע אנחנו תמיד באנו בגישה לכל הספקים , ששום דבר לא לחוץ לנו , לא המקום , לא התאריך , לא בעל מקצוע ספציפי, והסברנו להם יפה שאנחנו בונים על הכסף של המתנות ואין אפשרות ליש מאין. הצלמים קיבלו 500 שאר הכסף ינתן ביום שנקבל הכל. התקליטן לא קיבל שקל , והוא מלך... שמלת הכלה שולמה כמעט במלואה , אבל היתה לי גם אופציה לשלם חלק כמה ימים אחרי. המקום והקיטריניג( נפרדים) קיבלו ביחד 10,000 וגם זה היה רק חודש לפני האירוע, כל שאר הכסף ניתן יום לפני החתונה בצק דחוי ל4 ימים אחריה. בגדים לחתן בד"כ משלמים במקום , וקחי בחשבון הוצאות של נעלים לשניכם, הזמנות , פיצפקס למינהם לא מכירה את בועז כהן אבל הדי גי שלנו היה ניר צפריר, "ילד" מקסים שהצליח להרקיד מבוגרים וצעירים כאחד.
 

meiku

New member
אצלנו

גן+קיטרינג-1000 שח שמלה-500 צלם-2000 תקליטן-1000 צורף-300 נעליים ובגדים לחתן יצא ביחד בסביבות ה-1500 (ללא חליפה)
 
למעלה