המון קווים בנעירוניים חדשים בב"ש! (כנראה)

מצב
הנושא נעול.

משה343

New member
כנראה שכחו להוסיף אותו בלוח האלקטרוני ...

ואיפה קו 348 לאשדוד יוצא?
כנראה שכחו להוסיף אותו בלוח האלקטרוני ...
בפנקס שלי רשום ש- 348 ברציף 18 , עשיתי פעם אחת סיבוב ורשמתי את
מספרי הקווים, אם אני זוכר נכון הקו היה אז רשום בשילוט האלקטרוני .
 

S a m B o o k i

New member
תודה דודו


כנראה שכחו להוסיף אותו בלוח האלקטרוני ...
בפנקס שלי רשום ש- 348 ברציף 18 , עשיתי פעם אחת סיבוב ורשמתי את
מספרי הקווים, אם אני זוכר נכון הקו היה אז רשום בשילוט האלקטרוני .
תודה דודו

ועכשיו שאלה אחרת איך 2 קווים יוצאים מאותו רציף באותו שעה? שאלה טובה...
( מדובר על 360 לאשדוד ו377 לראשל"צ ב15:10)
 

משה343

New member
למה 2 קווים? שכחת את קו 371
...

תודה דודו

ועכשיו שאלה אחרת איך 2 קווים יוצאים מאותו רציף באותו שעה? שאלה טובה...
( מדובר על 360 לאשדוד ו377 לראשל"צ ב15:10)
למה 2 קווים? שכחת את קו 371
...
הסתכלתי שוב בלוח וראיתי שגם לקו 371 יש יציאה ב- 15:10 מדובר ביום חמישי
ל- 360 יש רק נסיעה אחת שבועית בשעה 15:10.

עכשיו כאשר ישנם שני קווים באותה השעה על אותו רציף שמתי לב לכך :

1. מי שמגיע ראשון נכנס לרציף שלו ומי שמגיע שני נכנס לרציף מקביל שפנוי משמאל או מימין .
2. את זה ראית אצל קו אגד לא זוכר איזה , אחד היה ברציף והשני נכנס מיד כשהראשון יצא
המתין דקה לראות אם יש נוסעים ויצא .
 

olli3

New member
מנהל
זאת לא באמת בעיה, 360 הוא הקו המרכזי.

תודה דודו

ועכשיו שאלה אחרת איך 2 קווים יוצאים מאותו רציף באותו שעה? שאלה טובה...
( מדובר על 360 לאשדוד ו377 לראשל"צ ב15:10)
זאת לא באמת בעיה, 360 הוא הקו המרכזי.
371 עם נוסעים מעטים (מן הסתם שמי שרוצה להגיע לגדרה, רחובות, נס ציונה, ראשל"צ כבר יסע ב377).

ועדיין 377 פחות מלא מ360.

בסה"כ האיסוף של 371 הוא קצר, הוא יכול להגיע דקותיים לפני שעת היציאה שלו ועדיין לצאת בזמן. 377 יכול להגיע 5 דקות לפני הזמן שלו ויצא בזמן בלי בעיה, אפילו ב3-4 דקות הוא מעמיס את כולם.

בכל מקרה, תמיד משתמשים ברציפים הסמוכים.

קו 348 מופיע ברציף זה כאשר יש נסיעה קרובה שלו.
 

S a m B o o k i

New member
תודה על ההסבר מיכאל


זאת לא באמת בעיה, 360 הוא הקו המרכזי.
371 עם נוסעים מעטים (מן הסתם שמי שרוצה להגיע לגדרה, רחובות, נס ציונה, ראשל"צ כבר יסע ב377).

ועדיין 377 פחות מלא מ360.

בסה"כ האיסוף של 371 הוא קצר, הוא יכול להגיע דקותיים לפני שעת היציאה שלו ועדיין לצאת בזמן. 377 יכול להגיע 5 דקות לפני הזמן שלו ויצא בזמן בלי בעיה, אפילו ב3-4 דקות הוא מעמיס את כולם.

בכל מקרה, תמיד משתמשים ברציפים הסמוכים.

קו 348 מופיע ברציף זה כאשר יש נסיעה קרובה שלו.
תודה על ההסבר מיכאל
 

משה343

New member
מבצעים מדידות בטרמינל באר שבע

המון קווים בנעירוניים חדשים בב"ש! (כנראה)
הסתובבתי היום בתחנה המרכזית בב"ש, והסתכלתי במסכים וראיתי משהו מאוד מוזר.
בכל מסך מפורטים כל הקווים היוצאים מאותו רציף, גם אם אינם פעילים אותו יום, ולהפתעתי גיליתי המון קווים חדשים:
356 ברציף של 380.
357+669 ברציף של 370.
374+381 ברציף של 44+45.
21 ברציף של 26+27 וגם התווספו 10+20.
64+68+69 ברציף של 446+470.

אז קודם כל נראה שמטרופולין בסוף ניצחה בתחרות אל מול קו 580.
21 כנראה קו חדש לישובים הבדואיים, יחד עם 10,20 שיכנסו (רק חבל שיש עכשיו עוד קו מקביל לקו פנימי).
ויתכן וגם 64,68,69 הם לישובים בדואים.

למישהו יש אולי מידע נוסף?
מבצעים מדידות בטרמינל באר שבע
 

משה343

New member
תחנת הדלק הישנה בטרמינל באר שבע

המון קווים בנעירוניים חדשים בב"ש! (כנראה)
הסתובבתי היום בתחנה המרכזית בב"ש, והסתכלתי במסכים וראיתי משהו מאוד מוזר.
בכל מסך מפורטים כל הקווים היוצאים מאותו רציף, גם אם אינם פעילים אותו יום, ולהפתעתי גיליתי המון קווים חדשים:
356 ברציף של 380.
357+669 ברציף של 370.
374+381 ברציף של 44+45.
21 ברציף של 26+27 וגם התווספו 10+20.
64+68+69 ברציף של 446+470.

אז קודם כל נראה שמטרופולין בסוף ניצחה בתחרות אל מול קו 580.
21 כנראה קו חדש לישובים הבדואיים, יחד עם 10,20 שיכנסו (רק חבל שיש עכשיו עוד קו מקביל לקו פנימי).
ויתכן וגם 64,68,69 הם לישובים בדואים.

למישהו יש אולי מידע נוסף?
תחנת הדלק הישנה בטרמינל באר שבע
 

zahipan10

New member
תודה על התמונות...אבל...

המון קווים בנעירוניים חדשים בב"ש! (כנראה)
הסתובבתי היום בתחנה המרכזית בב"ש, והסתכלתי במסכים וראיתי משהו מאוד מוזר.
בכל מסך מפורטים כל הקווים היוצאים מאותו רציף, גם אם אינם פעילים אותו יום, ולהפתעתי גיליתי המון קווים חדשים:
356 ברציף של 380.
357+669 ברציף של 370.
374+381 ברציף של 44+45.
21 ברציף של 26+27 וגם התווספו 10+20.
64+68+69 ברציף של 446+470.

אז קודם כל נראה שמטרופולין בסוף ניצחה בתחרות אל מול קו 580.
21 כנראה קו חדש לישובים הבדואיים, יחד עם 10,20 שיכנסו (רק חבל שיש עכשיו עוד קו מקביל לקו פנימי).
ויתכן וגם 64,68,69 הם לישובים בדואים.

למישהו יש אולי מידע נוסף?
תודה על התמונות...אבל...
אני מאוד אוהב את התחנה מבפנים אבל מבחוץ היא נראית מה זה מכוערת, כאילו עשו רק חצי עבודה, לפחות שיצבעו את גג הבטון האפור והמכוער או שיצפו אותו בזכוכית, אבל ככה אי אפשר להשאיר אותו זה פשוט מוזר מדי חח
 

משה343

New member
את האמת לא התייחסתי לצד החיצוני של התחנה...

תודה על התמונות...אבל...
אני מאוד אוהב את התחנה מבפנים אבל מבחוץ היא נראית מה זה מכוערת, כאילו עשו רק חצי עבודה, לפחות שיצבעו את גג הבטון האפור והמכוער או שיצפו אותו בזכוכית, אבל ככה אי אפשר להשאיר אותו זה פשוט מוזר מדי חח
את האמת לא התייחסתי לצד החיצוני של התחנה...
ולא חשבתי על כך שזה מכוער , מבחינתי אין בעיה

אולי רעיון של חדש מול ישן
 

zahipan10

New member
נראה לי יותר רעיון כמו איך לחסוך כמה גרושים..

את האמת לא התייחסתי לצד החיצוני של התחנה...
ולא חשבתי על כך שזה מכוער , מבחינתי אין בעיה

אולי רעיון של חדש מול ישן
נראה לי יותר רעיון כמו איך לחסוך כמה גרושים..
אבל יכול להיות שהשאירו את הגג ככה כי הם במילא בונים קומה נוספת מעל התחנה, השאלה היא מתי זה יקרה, גם את הגשר שמחבר בין התחנה המרכזית לבין תחנת הרכבת הם צריכים לבנות בשלב ב'.
 

משה343

New member
אני לא יודע , ניתן לזמן לעשות את שלו ...

נראה לי יותר רעיון כמו איך לחסוך כמה גרושים..
אבל יכול להיות שהשאירו את הגג ככה כי הם במילא בונים קומה נוספת מעל התחנה, השאלה היא מתי זה יקרה, גם את הגשר שמחבר בין התחנה המרכזית לבין תחנת הרכבת הם צריכים לבנות בשלב ב'.
אני לא יודע , ניתן לזמן לעשות את שלו ...
אני לא יודע מהו שלב ב' כרגע אני לא רואה משהו בכיוון התחלה של גשר
אני גם לא בטוח שזה יהיה , אני זוכר שמיכאל אמר לי שמשרד האדרכלים הוחלף
ובמשרד החדש לא מופיע גשר .
 

zahipan10

New member
יכול להיות שבאמת לא יבנו גשר

אני לא יודע , ניתן לזמן לעשות את שלו ...
אני לא יודע מהו שלב ב' כרגע אני לא רואה משהו בכיוון התחלה של גשר
אני גם לא בטוח שזה יהיה , אני זוכר שמיכאל אמר לי שמשרד האדרכלים הוחלף
ובמשרד החדש לא מופיע גשר .
יכול להיות שבאמת לא יבנו גשר
אבל בשלב ב' יבנו קומה נוספת מעל התחנה המרכזית, ובעבר גם דיברו על בניית מגדל משרדים סמוך לתחנה, אם המגדל והגשר אכן יבנו כנראה שנצטרך לחכות עד שיתפרסמו פרטים חדשים בחודשים\שנים הקרובות.
 

משה343

New member
ימים יגידו


יכול להיות שבאמת לא יבנו גשר
אבל בשלב ב' יבנו קומה נוספת מעל התחנה המרכזית, ובעבר גם דיברו על בניית מגדל משרדים סמוך לתחנה, אם המגדל והגשר אכן יבנו כנראה שנצטרך לחכות עד שיתפרסמו פרטים חדשים בחודשים\שנים הקרובות.
ימים יגידו
 

olli3

New member
מנהל
קו 33, מעכשיו איסוף+הורדה בתוך באר שבע?

המון קווים בנעירוניים חדשים בב"ש! (כנראה)
הסתובבתי היום בתחנה המרכזית בב"ש, והסתכלתי במסכים וראיתי משהו מאוד מוזר.
בכל מסך מפורטים כל הקווים היוצאים מאותו רציף, גם אם אינם פעילים אותו יום, ולהפתעתי גיליתי המון קווים חדשים:
356 ברציף של 380.
357+669 ברציף של 370.
374+381 ברציף של 44+45.
21 ברציף של 26+27 וגם התווספו 10+20.
64+68+69 ברציף של 446+470.

אז קודם כל נראה שמטרופולין בסוף ניצחה בתחרות אל מול קו 580.
21 כנראה קו חדש לישובים הבדואיים, יחד עם 10,20 שיכנסו (רק חבל שיש עכשיו עוד קו מקביל לקו פנימי).
ויתכן וגם 64,68,69 הם לישובים בדואים.

למישהו יש אולי מידע נוסף?
קו 33, מעכשיו איסוף+הורדה בתוך באר שבע?
בחיפוש במערכות המידע על קווים שנוסעים בין מרכזית באר שבע כנקודת מוצא לבין תחנת יעד על ציר טוביהו, גם באתר הממשלתי וגם באתר אגד, מקבלים גם את קו 33 כאופציה לכך.

בכניסה לפירוט התחנות, מופיע בפירוש "איסוף בלבד". כאשר תחנת הירידה הראשונה היא שדה תימן. לעומת זאת, בטור "הערות" מצוין שכבר התחנה השנייה בבאר שבע, משמשת כתחנת ירידה ראשונה.

אז מה נכון? האם יש טעות? אגד תעבורה גם ככה לא מעדכנים על שום דבר באתר שלהם.
 

משה343

New member
מוניות מפריעות לתח"צ במסוף העירוני בב"ש

המון קווים בנעירוניים חדשים בב"ש! (כנראה)
הסתובבתי היום בתחנה המרכזית בב"ש, והסתכלתי במסכים וראיתי משהו מאוד מוזר.
בכל מסך מפורטים כל הקווים היוצאים מאותו רציף, גם אם אינם פעילים אותו יום, ולהפתעתי גיליתי המון קווים חדשים:
356 ברציף של 380.
357+669 ברציף של 370.
374+381 ברציף של 44+45.
21 ברציף של 26+27 וגם התווספו 10+20.
64+68+69 ברציף של 446+470.

אז קודם כל נראה שמטרופולין בסוף ניצחה בתחרות אל מול קו 580.
21 כנראה קו חדש לישובים הבדואיים, יחד עם 10,20 שיכנסו (רק חבל שיש עכשיו עוד קו מקביל לקו פנימי).
ויתכן וגם 64,68,69 הם לישובים בדואים.

למישהו יש אולי מידע נוסף?
מוניות מפריעות לתח"צ במסוף העירוני בב"ש
לא מבין מדוע אין אכיפה מוגברת במקום , השקיעו הרבה כסף לא יקרה
כלום אם ישקיעו בניידת שיטור משולב במקום .
שיטור משולב מפני שלפקח אין סמכות למונית בנסיעה במסוף .
 

משה343

New member
מונית "מטיילת במסוף העירוני בב"ש

המון קווים בנעירוניים חדשים בב"ש! (כנראה)
הסתובבתי היום בתחנה המרכזית בב"ש, והסתכלתי במסכים וראיתי משהו מאוד מוזר.
בכל מסך מפורטים כל הקווים היוצאים מאותו רציף, גם אם אינם פעילים אותו יום, ולהפתעתי גיליתי המון קווים חדשים:
356 ברציף של 380.
357+669 ברציף של 370.
374+381 ברציף של 44+45.
21 ברציף של 26+27 וגם התווספו 10+20.
64+68+69 ברציף של 446+470.

אז קודם כל נראה שמטרופולין בסוף ניצחה בתחרות אל מול קו 580.
21 כנראה קו חדש לישובים הבדואיים, יחד עם 10,20 שיכנסו (רק חבל שיש עכשיו עוד קו מקביל לקו פנימי).
ויתכן וגם 64,68,69 הם לישובים בדואים.

למישהו יש אולי מידע נוסף?
מונית "מטיילת במסוף העירוני בב"ש
 

משה343

New member
חניון אגד עובר להיות מחסום עצמאי ללא מפעיל

המון קווים בנעירוניים חדשים בב"ש! (כנראה)
הסתובבתי היום בתחנה המרכזית בב"ש, והסתכלתי במסכים וראיתי משהו מאוד מוזר.
בכל מסך מפורטים כל הקווים היוצאים מאותו רציף, גם אם אינם פעילים אותו יום, ולהפתעתי גיליתי המון קווים חדשים:
356 ברציף של 380.
357+669 ברציף של 370.
374+381 ברציף של 44+45.
21 ברציף של 26+27 וגם התווספו 10+20.
64+68+69 ברציף של 446+470.

אז קודם כל נראה שמטרופולין בסוף ניצחה בתחרות אל מול קו 580.
21 כנראה קו חדש לישובים הבדואיים, יחד עם 10,20 שיכנסו (רק חבל שיש עכשיו עוד קו מקביל לקו פנימי).
ויתכן וגם 64,68,69 הם לישובים בדואים.

למישהו יש אולי מידע נוסף?
חניון אגד עובר להיות מחסום עצמאי ללא מפעיל
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה