המון זמן עבר וכלום לא השתנה....
אני חושבת שעברו להן 5 שנים מאז שהייתי כאן לאחרונה. אספר בקצרה - אני סובלת מ- OCD בערך 10 שנים ואני אומללה. כשבני היה בן שנה וחודש התחלתי טיפול פסיכיאטרי עם תרופות -> לא עזר למרות שהרופא נתן לי להאמין כי "תוך שנה של טיפול את תצאי מזה" - לא דובים ולא יער. אני חיה לי מיום ליום ומשפחתי סובלת ממני. בני היום בן 6 והוא כל הזמן שואל אותי זה נקי? אני נגעתי בטעות בידית הדלת אז אני אשטוף ידיים, אוי אמא, בטעות דרכתי על הרצפה אחרי מקלחת אני צריך לשטוף את הרגל לפני שאני אעלה למיטה? הפסקתי את הטיפול עם הפסיכיאטר וגם את הטיפול התרופתי ואני לא אחזור לשם שוב.... מישהו שמע אולי על מכון אברמסון לטיפול בהתמכרויות??? אולי ידוע למישהו האם הטיפול שם עזר לו ל OCD? תודה אני (דרך אגב אני רואה שאותם אנשים שהיו כאן לפני כ-5 שנים עדיין כאן, כנראה הטיפול לא משהו...... מישהו יצא מה- OCD שלו??? נראה לי שאמחנו תקועים איתו לכל החיים האומללים האלה FACE IT )