המומחה מטעם אור ירוק -באמת מומחה?

המומחה מטעם אור ירוק -באמת מומחה?

דוקטור למדעי הבלוף זו הכותרת שבחר אורי רדלר כדי לתאר את תואר הדוקטור של עוזי רז, כותב התחקיר מטעם "אור ירוק" על תאונת האופנוע בה נהרג טל שביט. את מה שיש לנו להגיד על התחקיר כבר כתבנו, מחקרו המרשים של אורי רדלר חושף טפח על האיש שמאחורי הדו"ח - אם עדיין לא קראתם את הבלוג זו הזדמנות טובה לעשות זאת עכשיו. העלנו את הידיעה במוטובייק - לקרוא ולא להאמין: http://motobike.ifeel.co.il//article/blof_doctor.aspx
 

מיצו

New member
כן, פגישות עבודה נקבעו לשבוע הבא.

כשיהיה מה לעדכן, אתם תשמעו זאת ראשונים.
 

bulb

New member
בטח תחזור עם התואר אינג' דר' פרופ' מיצו (;

 

34TK

New member
אילו עבודות? לאיזה כיוון מערבבים קפה באונ'...

ביר-זית?
 
כל הכבוד כל הפרסום, קצת חסר לי המשך זה

מרגיש כאילו הכתבה נגמרה באמצע. וכמו שהגבתי לכם לפי דעתי היה ראוי לתת פידבק בכתבה להבנת הנקרא.
 

מיצו

New member
לכבוד מערכת מוטובייק שלום

רצוי מאוד שתסתנכרנו מול מנהלי הפורום לפני שאתם מעלים תכנים כאלה, אלא אם אתם רוצים שכל ההסדר הזה של העלאת תכנים יישקל מחדש. האם אני ברור מספיק? תודה ויום טוב.
 

אהוד א1

New member
בעידן האינטרנט...

זה כבר עלה מוקדם יותר היום אצל כרובי ובבלוג של הכותב, כמובן. זה גם רץ בפרצוף ספר. להעלות את זה כאן זה בקטנה. לא זה מה שיקבע אם הדבר יתפרסם או לא בחוץ.
 

מיצו

New member
בעידן האינטרנט הם יכולים לעשות מה שבא להם

בבית שלהם. נכון?
 
אני לא מערכת מוטו, אבל

לפני שהמערכת מגיבה, אני לא מבין מה הבעיה בהעלאת תוכן. התוכן הזה עלה כאן, בפוסט בפורום הזה, לפני שהוא עלה במוטו, וגם אם לא, אני באמת לא מבין, מה בעצם הבעיה?
 

omkgu

New member
עכשיו אתם עושים את אותו דבר

קואים עד אמצע המשפט ומפסיקים. הנה הציטוט: "הסטודנט "רשאי לשאת תואר זה ולהציג עצמו בפני הציבור בתוארו" אך התואר אינו מוכר "לצורך דירוג שכר ע"י המחלקה להענקת תארים במשרד החינוך, ואף אינו מוכר לצורך המשך לימודים בישראל." עוד על זאת, "השימוש בו באופן פרטי ושלא בעבודה כשכיר בגוף ציבורי, אין בו משום "התחזות" כמשמעו בחוק הנ"ל ובחוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981." כלומר, השימוש בו באופן פרטי ושלא בעבודה בגוף ציבורי. ציבורי, לא פרטי. לא הבנתם את ההבדל? זה בפירוש לא אומר שאסור לו להשתמש בתואר בעבודתו בגוף פרטי. הפסקתם לקרוא באמצע, הפכתם את חצי המשפט למשפט שלם, ואז יש לכם גילוי מרעיש. יקיריי במוטו, זו לא כתבת תחקיר, זו כתבה חובבנית, שעושה בדיוק את מה שבאתם בטענות לאור ירוק בגללו
 

creth11

New member
יקירי אתה כניראה אינך מבין את האבסורד

הינה לך תירגום קבוצת אנשים מקימה מוסד שקר כלשהוא וכותבת תקנון בתקנון הפרטי של מוסד השקר כתוב, השימוש בתואר אותו מוכר המוסד שקר אינו היתחזות, זה עדיין לא הופך את התואר לתואר מוכר, אתה מצטט מין הסתם את התקנון שקר של מוסד שקר שאפילו מבנה מינהלה אין לו, מוסד אקדמי שאינו מוכר ע"י שום מדינה ככזה הזכאי להעניק תארים אקדמיים הוא מוסד שקר והתקנון שלו בהתאם לגבי החוק האם מותר או אסור להציג תואר כזה ? איני יודע. אבל מין הראוי שגוף המציג עצמו כציבורי וראוי כמו אור ירוק יבדוק בציציות של ה"מומחים" אותם הוא שוכר לו אני הייתי שייך לאור ירוק, הייתי מיתנצל שהולכתי שולל ע"י אותו "דוקטור" ומוחק את הדוח המביש הזה לחלוטין, ולו בגלל אותו "מומחה" החתום עליו. גילוי נאות הכותב בוגר טכניון בהנדסת מכונות והנדסת מחשבים שילמתי הרבה כסף עבור התוארים אבל גם הרבה יזע דם ודמעות
 

idoga

New member
וזה נראה לך סביר שהטקסט הזה מופיע באתר

האינטרנט של המוסד הזה?? סביר להניח שהם הלכו וטרחו ושילמו כדי לקבל ייעוץ משפטי לגבי חוקיות השימוש בתואר, לא כי הוא מכובד ומרשים אלא מסיבות אחרות: או שהם צפו מראש את האופציה, שמישהו האשים את אחד מבוגריהם בהתחזות. אז התחזות אין כאן, אבל גם לא ממש השכלה אקדמית שראוי לנפנף בה.
 

34TK

New member
לך קנה תואר מאין שבא לך,אתה מלומד ומשכיל ?

האם אדם שמתהדר בתואר על הנייר בלבד ולא בתחום בו הוא עוסק רשאי להוסיף את התואר לפני שמו? בוודאי,על דלת ביתו בלבד! בתנאי שביתו אינו משרד! לא ברשת(ציבורי),לא ב144 (ציבורי) לא בפני קהל שעלול לטעות לגבי האיש ממנו אולי יושפע. מה זה אומר? אור ירוק אשר שכרו את שירותיו של אדם זה (ניתן להם את הספק הסביר) לא ידעו או לא טרחו לבדוק את טענותיו להיותו בעל תארים וכך גם הציגו אותו . בוחן בלה בלה ..ד"ר ...פרופ' ... אינג' ... -עוזי רז- נתנו במה , ונפלו בפח של עצמם. למה בפח של עצמם? כי איך שזה מסריח הבדיקה של נסיבות התאונה (עזוב שבוצעו יותר מדי זמן אחרי המקרה) נראות כאילו "הוזמנו" ע"י אור ירוק,הוטו ע"י ה"מומחה" עליו אין עוררין ועדיין הדו"ח יצא עקום ולא הגיוני מבחינה פיזיקלית גרידא. דו"ח נכתב ע"י מגיניו של האשם היחיד כרגע בתאונה לפי הנתונים היבשים והרטובים. הדו"ח הוזמן ע"י אור ירוק,נכתב ככתב הגנה,האשימו את הרוכב,האופנוע והמדינה רק מה שכחו? את הגורם האנושי? פחחח. זה מה שיש לי לומר. מה ישנה את זה . תלונה במשטרה על התחזות,קשירת קשר וסילוף עובדות אשר לא יגרמו לכתב אישום בסעיף הרידה אלא רשלנות תורמת,זה הכל. רשלנות תורמת של המדינה בצביעת איי תנועה ושאר סימוני הכביש,רשלנות תורמת של הרוכב ועוד קישקושי "פטור מעונש אמיתי וכואב" .
 

wavelet

New member
הערה קטנה

המשפט "השימוש בו באופן פרטי ושלא בעבודה כשכיר בגוף ציבורי, אין בו משום "התחזות" כמשמעו בחוק הנ"ל ובחוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981." מופיע באתר האינטרנט של המכללה הזו, כאן: http://www.code.co.il/?CategoryID=227&ArticleID=100 מה לעשות, והמכללה הזו אינה כנסת ישראל ואיננה בית משפט של המדינה, וממש לא היא הקובעת מה נחשב התחזות. למיטב ידיעתי, הגורם היחיד במדינה שרשאי לקבוע תארים מוכרים ומסמיך מוסד להעניק אותם הוא המועצה להשכלה גבוהה, ראו כאן: http://www.che.org.il/template/default.aspx?PageId=110 שהוקמה לפי חוק המועצה להשכלה גבוהה, כאן: http://www.tamas.gov.il/NR/exeres/23EF518B-39A3-4365-A9E3-A9D600E509BA.htm ואינני משפטן, ולא יודע מה המשמעות המשפטית של המושגים "התחזות" ו-"הטעיה", אך אין ספק שהמכללה הנ"ל מעודדת הטעיה והתחזות לפי המשמעות בעברית פשוטה של המושגםי האלה. כתוב באתר שלה כאן: http://www.code.co.il/?CategoryID=154 "המכללה זכתה להכרה על ידי משרד החינוך, משטרת ישראל, משרד התעשייה והמסחר, כמכללה מוכרת הנמצאת בפיקוח עם כל המשתמע מכך. תוכניות הלימודים של הקורסים השונים במכללה עברו בחינה מדוקדקת ע"י הגורמים הממלכתיים הנוגעים בדבר בישראל" שזה הטעיה (כיון שהמועצה להשכלה גבוהה לא מעורבת), כי אין חיה כזו "מכללה מוכרת", והגורם הממלכתי הרלוונטי, המועצה להשכלה גבוהה, לא אישר לא את המוסד ולא את תוכניות הלימודים בו "ניתן לשלב במסגרת תוכניות הלימודים במכללה גם מסלול לימודים אקדמי לתואר ראשון .B.A לתואר שני .M.A ולתואר שלישי PH.D." שזהו שקר, כי אסור לקרוא לתוכנית לתואר שלא אושרה ע"י המועצה להשכלה גבוהה תואר. לא הייתי מופתע אם יש מקום לתלונה פלילית נגד המכללה הזו, אם כי כמובן זה לא קשור לאור ירוק.
 

RaananC

New member
עוד דבר, באתר המכללה הם כותבים שהתואר לא מוכר

לצורכי דירוג שכר וכד'. זו עוד הוכחה שהתואר הנ"ל לא מוכר בארץ.
 
למעלה