המדענים מתחילים לצאת מההלם האנטרפוצנטרי---

hamamin

New member
המדענים מתחילים לצאת מההלם האנטרפוצנטרי---

לשחחר את הדוגמא שהאדם הוא מרכז העולם והמדען הוא אלוהים בהתגלמות. הכנסיה המדעית מתחילה להכיר באפשרות שיש צוויליזציות תבוניות נוספות ביקום. לאט אבל בטוח אנחנו יוצאים מגן הילדים הדתי ומחפשים את האמת על היקום. לא רק חורים שחורים,צבירי גלקסיות ופולסרים מהדהדים--- יש גם יצורים חכמים בעלי תודעה שלא למדו בהרוורד. האם השער היקומי ניפתח והאגו האנושי מתחיל להפנים את סיורי העבמים בשמיים--- כרגיל אצלנו ---ימים יגידו.
 

the breezer

New member
או...ש...

מדענים סוג ב' (או wanna be's שעוד לא קיבלו את מנת הפרסום) פותחים את הפה ותופסים 'טרמפ' על סטיבן הוקינג...
ימים יגידו..
אני מקווה שראש נאס"א יגיד את הדברים באופן הטבעי והפשוט שלהם, ללא מסיבת עיתונאים, ללא בום גדול, אלא, באופן טבעי וזורם. אבל אז מה לעזאזל יעשו הבונים החופשיים?...איך הם ימשיכו לשלוט בכלכלה????.."אבן מאסו הבויינים..."....
 

hamamin

New member
הבויינים ימשיכו לשלוט על הכל.

מסיבה אחרת---הם מועדון של עשירים ושליטים ממילא, עם דרגה ל"ג או בלי. קראת את דן בראון--"הסמל האבוד" ? מה שמעניין איתו,הספר מעולה ממש,שאינו פוצה פה על חוצנים כלל. עוד בהלם או שלא קיבל אישור מהבונים...... [שמעת בקבלה על האות העשרים ושלוש--יאני , עשר ספירות +עשרים ושלוש אותיות= -33 {ל"ב נתיבות חוכמה של ספר יצירה+אחת} ואות היא לימי הגאולה הבאה עלינו לטובה--???] טיבעי וזורם...נו.
 
ומה עם הראלים ?

ומה עם הבונים החופשיים....והטמפלרים ..... מה עם הסיינטולוגים ?..... ויש עוד הרבה "מסדרים" שכאלה.אין לי ספק בכך.
 
אופס תחליפו שם את הבונים עם

"בני ברית" . אגב: האם מייסונים ובוינים זה הינוהך?
 

hamamin

New member
בני ברית זה ליהודים

המסונים זה הבונים החושפיים. בני ברית זה לא כבד,צדקה חסד של חילונים,נחמדים ובסדר. הטמפלארים הם אבירי מיסדר הבנקים,שומרי ירושליים במקור, בזמן מסעות הצלב אבירים -נזירים-בנקאים. חוסלו ביום שישי השחור ה-13 לחודש בצורה מקיפה וכוללת על ידי מלך שודד צרפתי, שלא הגיע לכספם בכלל. יש קשר מסויים בין הבונים והטמפלארים שהיו גם מיסטיקנים. הסינטולוגים דת איכסא של גאון מטורף ושקרן רון הברד,שתלטנים ונצלנים כפיתיים. הראלים מורעלים מאגו טריפ של מיסדם---כת על בסיס חוצני ואוהדי ישראל. האילומינטי קשורים לבונים והם הקצפת של כח הכסף והסודות הרוחניים,אכזרים וכפיתיים אבירי מאלטה זה מועדון נסיכים ומלכים אירופי ---לא מזיק. קבוצת בילדרבר זה המילירדרים עם הסיגרים כסף יענה את הכל. הגוגלות והעצמות זה מאיליטות הבני עשירים אמריקאים באונברסיטאות --הכנה לבונים שני הבושים היו חברים שם. המועצה לקישרי חוץ של ארה"ב כל הנשיאים האחרונים היו שם וקונדי גם---אירגון גג למדיניות הבית הלבן שהוא העתק מסוני-נוצרי של רומא. השומר הצעיר תנועת נוער סוציליסטית עם רעיונות חסידיים. העגלה והסוס כלי רכב ישן אבל יעיל שאין חשמל ונפט---האלטרנטיבה השקטה לעתיד האנושות. נפגש בחדר האוכל,צבי......
 
בהחלט אתה מוזמן..

ל"פרלמנט המקומי" .התכנסות יומית ב 12 בצהריים. מעניין מה יגידו עלינו. (חוצנים מופרטים זה לא הכל?) חחח.
 

מיכאל1411

New member
אל תשכחו את ה''אילומינייטים''

'מלאכים ושדים'. לא פישפשתי בויקיפדיה ובטח זה חרטה שהמציא דן בראון. אני צודק? אחלה סרט, אגב. טיפה מופרך, אבל אחלה. בידור סוחף. ואיילת זורר הצליחה לא להביך!
 
למעלה