המדינה הזו מחורפנת

המדינה הזו מחורפנת

ותסלחו לי שאני כותב לאט .. עם הרבה שגיאים :))) הבוקר בעודי לוקח את בני הפעוט לגן יוצא לו איזה טיפוס בנסיעה רברס מדבר בפלאפון ביד אחת וכמעט עלה עלי.. מיותר לציין שהיו לו בכסא האחורי 2 ילדים קטנים..עצרתי את האוטו קפצתי אליו וצעקתי אליו מה זה הטמטום הזה ומה זה השהוא מפקיר שני ילדים קטנים (שלו) ועוד אחד כמעט 0שלי) ומדבר בפלאפון בזמן נהיגה ועוד אחורה.. מה התשובה של הדביל הזה? אני ממהר לישיבת מרכז.. (מיותר לציין שהיה לו סמרטוט צהוב ..ורבותי אני רואה כל יום המונים כאלה .. ואיפה משטרת התנועה? הדפר"ים האלה כן עסוקים בשטויות.. לרשום דוחות באמצע הכביש ולחסום את התנועה..או שאו ש או שמשה אבל כך זה בלתי נסבל.. אוקי רבותי.. אם אתם הכתומים ותומכיהם רוצים להתאבד תתאבדו לבד אבל אל תפגעו במדינה ובנו שרוצים לחיות..
 

ish50

New member
אתה מודק..ממש נורא

ותסלחו לי שאני כותב לאט .. עם הרבה שגיאים :))) הבוקר בעודי לוקח את נכדי הפעוט לגן יוצא לו איזה טיפוס בנסיעה רברס מדבר בפלאפון ביד אחת וכמעט עלה עלי.. מיותר לציין שהיו לו בכסא האחורי 2 ילדים קטנים..עצרתי את האוטו קפצתי אליו וצעקתי אליו מה זה הטמטום הזה ומה זה השהוא מפקיר שני ילדים קטנים (שלו) ועוד אחד כמעט 0שלי) ומדבר בפלאפון בזמן נהיגה ועוד אחורה.. מה התשובה של הדביל הזה? אני ממהר לישיבת שלום עכשיו.. (מיותר לציין שהיה לו סמרטוט כחול ..ורבותי אני רואה כל יום המונים כאלה .. ואיפה משטרת התנועה? הדפר"ים האלה כן עסוקים בשטויות.. לרשום דוחות באמצע הכביש ולחסום את התנועה..או שאו ש או שמשה אבל כך זה בלתי נסבל.. אוקי רבותי.. אם אתם הכחולים ותומכיהם רוצים להתאבד תתאבדו לבד אבל אל תפגעו במדינה ובנו שרוצים לחיות.. והאמת- הבוקר כמעט עלה עלי אידיוט עם סרט כחול לבן ענק שהשתרך מהאנטנה הענקית שלו - שהתפרע בכביש החוף עם ה 4X4 הדנדש שלו - עובדה
(גזען שטוף מוח שכמותך !)
 

ish50

New member
שלומי כבר הצלחת לגמוע 600 ק"מ ?

תגיד אתה נוסע 8X8 ?
 

ish50

New member
עוברת עלי השנאה החולנית שלך

לאלה שאתה מתנגד לדעתם הפוליטית לכל הסיפור שלך היה נופך אחר..אלמליי הדגשת שמדובר בסרט ה..כתום מה הקשר בין ההשתוללות בכבישים ובין התנגדות להתנתקות של שרון המושחת?
 
אני? שנאה?

ממש לא.. אבל מויש שנינו מסכימים שכל הסיפוטר הזה של הסרטים התחיל מכיוון כלשהו אמת? אני צודק? מי התחיל עם כל הטלאים המשונים בצבעים מסוימים? אלמלא הוחל בטלאים וסמרטוטים בצבע כתום אף אחד לא היה מתעסק אתם.. כנראה שאי אלו חלקים במדינה הזו מתעקשים להתבלט באיזהשהו אות קין.. נו טוב מילא.. ומה הקשר בין זה להשתוללות בכסישים? תחשוב לבד הרמזים יותר מדי עבים מכדי לחזור עליהם שוב.. אבל אם תתעקש.. (לא כדאי תאמין לי מויש לא כדאי)
 
למעלה