seattle mariners
New member
המארינרס מפסידים |הדגש|שוב!|סדגש|
3-0 לטקסס, ועוד פעם נכנסים לבוץ... זה קרה בבוטאם של ה 8 פרדי נשבר ונותן הומ ראן לקווין מנצ' אני חושב.. ואז עוד שתי ראנס מהיט אקיצר המשחק היה משעמם 0-0 כל המשחק, וגרסייה עדיין מחפש ניצחון ראשון העונה....
3-0 לטקסס, ועוד פעם נכנסים לבוץ... זה קרה בבוטאם של ה 8 פרדי נשבר ונותן הומ ראן לקווין מנצ' אני חושב.. ואז עוד שתי ראנס מהיט אקיצר המשחק היה משעמם 0-0 כל המשחק, וגרסייה עדיין מחפש ניצחון ראשון העונה....