המארינרס מפסידים |הדגש|שוב!|סדגש|

המארינרס מפסידים |הדגש|שוב!|סדגש|

3-0 לטקסס, ועוד פעם נכנסים לבוץ... זה קרה בבוטאם של ה 8 פרדי נשבר ונותן הומ ראן לקווין מנצ' אני חושב.. ואז עוד שתי ראנס מהיט אקיצר המשחק היה משעמם 0-0 כל המשחק, וגרסייה עדיין מחפש ניצחון ראשון העונה....
 

omri1234567

New member
ההום ראן היה של הנק בלילוק , אבל לא

משנה. מה שכן עצוב לראות את סיאטל ככה,חשבתי אולי תתנו יריבות השנה (ואולי עוד תתנו אבל בינתיים זה לא נראה כך)ובמקום זה טקסס נמצאת כרגע עם אנהיים ואוקלנד במקום הראשון
 
למעלה