המאחר לטיסה יפסיד מקומו (אל-על)

מצב
הנושא נעול.

Brendan

New member
המאחר לטיסה יפסיד מקומו (אל-על)

המאחר לטיסה יפסיד מקומו (אל-על)
התובע הגיש תביעתו זו כנגד הנתבעת שהינה חברת תעופה.התובע רכש מהנתבעת כרטיסי טיסה לקו ת"א – ניו יורק- ת"א . כרטיס זה הינו כרטיס מוזל המחייב את רוכשו לשהות בחו"ל לפחות 6 ימים, אך לא יותר מ- 21 יום. התובע הזמין מקום בטיסה מניו יורק לת"א וזאת ליום 23/8/02. התובע הגיע לשדה התעופה מספר שעות קודם לטיסה, אך לא עבר בידוק שכן המתין למזודותיו אשר היו אמורות להגיע באמצעות מונית שהזמין. המזוודות הגיעו כמחצית השעה לפני הטיסה ומשהתובע ביקש לעבור את הבידוק ולעלות לטיסה , סרבו עובדי הנתבעת לבקשתו, בטענה כי לא ניתן להעלות נוסעים נוספים לטיסה. בנסיבות אלו נאלץ התובע לשלם לנתבעת סך של 440 $ על מנת לשדרג את כרטיס הטיסה ולטוס במועד אחר. התובע תובע החזר הסך הנ"ל וכן פיצוי בגין ההוצאות והטרדות שנגרמו לו. לטענת התובע, הנתבעת מכרה את מושבו בטיסה לנוסע אחר ועל כן לא נגרם לה כל נזק ובמילים אחרות , היא עושה עושר ולא במשפט. הנתבעת טענה כי היה על התובע להתייצב לטיסה ביחד עם מזוודותיו שעתיים לפני מועד הטיסה ומשלא עשה כן היא נאלצה לדחות את בקשתו לעלות למטוס .כן נטען ע"י הנתבעת, כי לא כל המושבים בטיסה היו תפוסים ועל כן יש לדחות את תביעת התובע. בנסיבות אלו הגעתי למסקנה כי דין התביעה להדחות שכן התובע הפר את תנאי הכרטיס שרכש ולא עמד בתנאיו ועל כן נדרש, בדין, לשדרג את כרטיסו. פסק-דין כב השופט הראל יחזקאל בית משפט לתביעות קטנות ת"א
 

oren*

New member
אנשים שוכחים שמדובר בשדה תעופה

המאחר לטיסה יפסיד מקומו (אל-על)
התובע הגיש תביעתו זו כנגד הנתבעת שהינה חברת תעופה.התובע רכש מהנתבעת כרטיסי טיסה לקו ת"א – ניו יורק- ת"א . כרטיס זה הינו כרטיס מוזל המחייב את רוכשו לשהות בחו"ל לפחות 6 ימים, אך לא יותר מ- 21 יום. התובע הזמין מקום בטיסה מניו יורק לת"א וזאת ליום 23/8/02. התובע הגיע לשדה התעופה מספר שעות קודם לטיסה, אך לא עבר בידוק שכן המתין למזודותיו אשר היו אמורות להגיע באמצעות מונית שהזמין. המזוודות הגיעו כמחצית השעה לפני הטיסה ומשהתובע ביקש לעבור את הבידוק ולעלות לטיסה , סרבו עובדי הנתבעת לבקשתו, בטענה כי לא ניתן להעלות נוסעים נוספים לטיסה. בנסיבות אלו נאלץ התובע לשלם לנתבעת סך של 440 $ על מנת לשדרג את כרטיס הטיסה ולטוס במועד אחר. התובע תובע החזר הסך הנ"ל וכן פיצוי בגין ההוצאות והטרדות שנגרמו לו. לטענת התובע, הנתבעת מכרה את מושבו בטיסה לנוסע אחר ועל כן לא נגרם לה כל נזק ובמילים אחרות , היא עושה עושר ולא במשפט. הנתבעת טענה כי היה על התובע להתייצב לטיסה ביחד עם מזוודותיו שעתיים לפני מועד הטיסה ומשלא עשה כן היא נאלצה לדחות את בקשתו לעלות למטוס .כן נטען ע"י הנתבעת, כי לא כל המושבים בטיסה היו תפוסים ועל כן יש לדחות את תביעת התובע. בנסיבות אלו הגעתי למסקנה כי דין התביעה להדחות שכן התובע הפר את תנאי הכרטיס שרכש ולא עמד בתנאיו ועל כן נדרש, בדין, לשדרג את כרטיסו. פסק-דין כב השופט הראל יחזקאל בית משפט לתביעות קטנות ת"א
אנשים שוכחים שמדובר בשדה תעופה
ולא בתחנת אוטובוס. אפילו נוסעי מחלקת עסקים נדרשים לעלות למטוס לפחות עשרים דקות לפני ההמראה, וגם זה כשהמזוודות שלהם כבר במטוס והם עברו בידוק בטחוני. אני הייתי תובע את חברת המוניות שעיכבה את המזוודות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה