המאהב השרמנטי שלך הוא הבטטה ש....
המאהב השרמנטי שלך הוא הבטטה שיושבת על הספה של האחרת... משפט ששמעתי בווריאציות שונות כמה וכמה פעמים - פעם אחרונה אתמול פה בפורום. אין לי מושג באמת למה הוא מיועד. להשתלח בבוגדת? לעשות לה רע על הנשמה? לשחרר קצת את הקינאה שאוכלת את מי שצופה מהצד? אני לא בטטה. ולמעשה אם אני חושב על כמה וכמה אנשים שאני יודע שבגדו בבנות הזוג שלהם אני מגיע למסקנה שאף אחד מהם לא היה בטטה - ההיפך הוא הנכון. מי שרגיל להיות בטטה לא הופך בין ליל למאהב שרמנטי.. או שכן? מה אתם אומרים?
המאהב השרמנטי שלך הוא הבטטה שיושבת על הספה של האחרת... משפט ששמעתי בווריאציות שונות כמה וכמה פעמים - פעם אחרונה אתמול פה בפורום. אין לי מושג באמת למה הוא מיועד. להשתלח בבוגדת? לעשות לה רע על הנשמה? לשחרר קצת את הקינאה שאוכלת את מי שצופה מהצד? אני לא בטטה. ולמעשה אם אני חושב על כמה וכמה אנשים שאני יודע שבגדו בבנות הזוג שלהם אני מגיע למסקנה שאף אחד מהם לא היה בטטה - ההיפך הוא הנכון. מי שרגיל להיות בטטה לא הופך בין ליל למאהב שרמנטי.. או שכן? מה אתם אומרים?