המאבק שלו נמשך

עצוב שככה אתה חושב.

אם נראה לך שרק בגלל כמה כוכביות בתעודת זהות אתה נחשב יהודי ויש לך כל זכות בארץ, אז ממש חבל. אני מקווה שלא ירבו כמוך.
 

ק ר ח

New member
סתם הצעה

בדימונה יש את העבריים(הכושים העבריים) הם גם רואים את עצמם כציונים האמיתים ואחרי הרבה זמן שהם יושבים בדימונה כקהילה הם קיבלו זכויות של תושבי דימונה ואזרחי ישראל בעצם,האם רבל סאן ניסה אולי לתקשר איתם? יכול להיות שלהם כקהילה יש את הכלים לעזור לו, אם מישהו שמכיר את רבל סאן(אורי שוחט,סגול59 וכו') קורא את זה שייקח את זה לתשומת ליבו ויביא את העצה הזאת לרבל סאן,אולי זה יכול לעזור...
 

kapoya

New member
יש הבדל

הם רואים את עצמם כבני אברהם, הוא רואה את עצמו כיהודי, זה משהו שונה, אל תנסה להבין.
 
היה עליו אייטם קצרצר ומעניין

ב"היום שהיה" בערוץ 10. אני שמח שהסיפור שלו מתגלגל מפה לאוזן
 

Psycho BuZZ

New member
../images/Emo124.gifהאמת המוחלטת כאן!

זין על חוקי המדינה שמי שרוצה להישאר פה חייב להתגייר ולהאמין בדת היהודית. אני לא, ויש לי את הזכות הזאת כי יש בי דם יהודי, ואני לא מאמין בגיור, כי זה שטויות במיץ! אבל זה רק אני, ואני מסתכל על המקרה של רבל סאן באובייקטיביות: הוא עושה הכל לפי החוקים המחורבנים האלה, ולא נותנים לו להתגייר מסיבה כלשהי, ויש לו הזכות הזאת יותר מכל אחד אחר שמתגייר או מתחתן עם אזרח ישראל רק כדי לחיות פה. לפי מה שהבנתי, ואני מאמין שזה נכון, משרד הפנים מתעלם מבקשתו ובקשת משפחתו, דבר שיוביל לגירושם מהארץ, ולכן אני לא רואה שום סיבה להגיד ש-"Fight Rebel Sun" נשמע קצת מזויף. הכל במקום, מחאה אמיתית ונכונה. ככה מתנהגים לאזרחים או לאנשים שרוצה להתאזרח במדינה הזאת? גם אני נבוך להיות אזרח פה מסיבות כאלה.
 

Psycho BuZZ

New member
אני לא יודע יותר ממך

כל המידע מגיע אליי מכתבות כאלה ומה שהאמנים אומרים. מאיפה אני אמור לדעת מה עושה פקידה במשרד הפנים? לפי המידע שיש לי, משרד הפנים מגרש את רבל סאן ולא נותן לו להתגייר. זה שווה להתעלמות מבקשתו מסיבה לא מוצדקת. למה לא לתת לו להתגייר או מעניקים את הזכות הזאת לאחרים?
 

Red Hand

New member
...

רבל סאן מבקש שישאירו אותו בארץ. הבקשה נשלחה למשרד הפנים. מבחינה חוקית, אף אחד לא חייב לו משהו. אבל הבקשה נשקלת. בינתיים רבל סאן והחבר'ה מוציאים שיר שבו תוקפים את משרד הפנים. אין פה קצת זיוף? בשיר הזה יש שורות מטומטמות. ושוב, אם הייתה התעלמות, אז אני לוקח את המילים שלי חזרה. פשוט לא שמעתי את כל הפרטים. ואני דווקא בעד שיישאר והסיפור שלו נגע בי. הוא נראה איש טוב, ואני מאמין לו כשהוא אומר את מה שהוא אומר.
 

Red Hand

New member
אה, אוקיי

סירבו שלוש פעמים. אז אני אקח את המילים חזרה. מאבק די הוגן. אבל עדיין יש פה דילמה
 

kapoya

New member
אם סירבו 3 פעמים אז יש משהו מסריח

בטח יש לו איזה איזה תיק במשטרה, כנראה שהוא סרח במשהו.
 
ואם יש לו תיק במשטרה?

אסור לו לחיות פה? טוב אני זז לארוז מזוודה עם עוד חצי מדינה ביי
 

la DVD

New member
כמו שהבנתי מהכתבה

הבעיה הבירוקרטית שלו היא שהוא הפר תנאי ויזת תייר, הרבה לפני כן להתגייר או לא, הרבה לפני אם הוא יהודי או לא, הרבה לפני אם המוזיקה שלו טובה או לא. הוא הפר את תנאי אישור השהייה שלו בארץ.
 
למעלה